Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 150
Like Tree67Likes

Wątek: Dalsza rozbudowa terminala

  1. #81

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Trwają fizyczne prace na NS.
    Mówisz o dodatkowych kioskach dla "zielonych" na parterze?

  2. #82
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Też. Chociaż tam będzie ciasno... Niedługo będzie więcej stanowisk kodu E dostępnych na NS.

  3. #83

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Też. Chociaż tam będzie ciasno... Niedługo będzie więcej stanowisk kodu E dostępnych na NS.
    Na których standach?

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  4. #84
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Też. Chociaż tam będzie ciasno... Niedługo będzie więcej stanowisk kodu E dostępnych na NS.
    Więcej stanowisk NS to więcej paxów przylotowych z NS podczas gdy o security NS/S napisano niejedno w tym wątku. IMHO prace powinny pójść równolegle.

  5. #85

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Na których standach?

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    Podbijam pytanie.

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Więcej stanowisk NS to więcej paxów przylotowych z NS podczas gdy o security NS/S napisano niejedno w tym wątku. IMHO prace powinny pójść równolegle.
    Mieli chyba na lato 2018 zburzyć biura i zrobić porządną kontrolę bezpieczeństwa NS-S, koło Poloneza?
    pasazernagape likes this.

  6. #86

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Ogłoszono przetarg na przebudowę płyt postojowych, a na rysunkach widać już zarys wydłużonego pirsu południowego. (będzie pewnie objęty osobnym przetargiem)
    Stoarn, Rafal, mang00d and 2 others like this.

  7. #87

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Ogłoszono przetarg na przebudowę płyt postojowych, a na rysunkach widać już zarys wydłużonego pirsu południowego. (będzie pewnie objęty osobnym przetargiem)
    Czyli zamiast 24 na 1 kod C, 24-26 na 6 kodu C albo 2 E i 1 F

    Rozumiem że tam ma być S tylko?

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  8. #88

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Czyli zamiast 24 na 1 kod C, 24-26 na 6 kodu C albo 2 E i 1 F

    Rozumiem że tam ma być S tylko?

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    2xE i 1xF dla S? Coś czuję, że zrobią tam NS dla nieLOTu, czyli Emirates, Qatar, Wizz itd.
    Stoarn and Rafal like this.

  9. #89

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Dobre to ostatnie stanowisko, wypychanie blokuje już całe lotnisko a nie tylko resztę stanowisk przy M.

  10. #90

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Dobre to ostatnie stanowisko, wypychanie blokuje już całe lotnisko a nie tylko resztę stanowisk przy M.
    A co powstrzymuje przed dalekim puszem? W przeszłości było to często praktykowane.

  11. #91

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wiecie że to jest chyba najlepszy news od lat...

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  12. #92
    Awatar Micha-ek

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Z grafiki wynika, że przybędzie stanowisk kontaktowych dla kodu E/ F, ale ubędzie stanowisk oddalonych, a niektóre zostana zdegradowane do kodu C.

  13. #93

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BUFF Zobacz posta
    A co powstrzymuje przed dalekim puszem? W przeszłości było to często praktykowane.
    To niewiele da w tym miejscu.

  14. #94

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Wg starych koncepcji Polconsult, przy zagięciu pirsu południowego, da się zrobić tak, aby wypychanie nie blokowało drogi kołowania. Różnica tylko taka, że przewidywała stanowiska dla małych + stanowiska oddalone. Rezygnując z tych drugich, spokojnie można zapewnić miejsce do wypychania dla E i F bez blokady lotniska. Ale chyba wciąż ważniejsze jest lobby developerskie pod Chopin Airport City.

  15. #95

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Wg starych koncepcji Polconsult, przy zagięciu pirsu południowego, da się zrobić tak, aby wypychanie nie blokowało drogi kołowania. Różnica tylko taka, że przewidywała stanowiska dla małych + stanowiska oddalone. Rezygnując z tych drugich, spokojnie można zapewnić miejsce do wypychania dla E i F bez blokady lotniska. Ale chyba wciąż ważniejsze jest lobby developerskie pod Chopin Airport City.
    Chopin Airport City chyba traci sens jeśli w 2027 ma być wyprowadzka


    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  16. #96
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Czemu traci sens? W najgorszym wypadku będziemy mieli średniowieczny układ miasta:
    - Zamek Curtis Plaza (jako chyba jeden z pierwszych biurowców w tamtej okolicy)
    - Gród (obecny Mordor)
    - Podgrodzie (Airport City)
    PeK and Stoarn like this.

  17. #97

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Pomysł na Airport City powstał gdy PPL przynosiło straty. Teraz jest inaczej.
    Jeśli chodzi o często podawany jako przykład Dusseldorf, to tam lotnisko ma do zaoferowania 20 tysięcy miejsc parkingowych (Okęcie 3800) a Airport City powstałe w miejsce koszarów wojskowych, jest tam równocześnie ekranem akustycznym dla zabudowy mieszkaniowej, a dla nie Mordoru czy baraków i PZD po drugiej stronie ulicy imienia bohaterów Polski i asów lotnictwa - Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury.

  18. #98

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    To byłyby dopiero ekrany akustyczne! Dzierżawcy trzeba by pewnie jeszcze dopłacać za utrzymanie!

  19. #99

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Kilka zdjęć ode mnie z piątku. Prace toczą się w okolicy gate-ów 24N - 25/26 oraz Trasnfer Desku, który częściowo został zdementowany i wydaje mi się, że przedłużają szklane ścianki aby włączyć gate-y 25/26 wraz ze stanowiskiem 16 do non-schengen. Podczas Dreamtouru do TLL, B787 właśnie stał na 16. Pytanie do specjalistów, czy postój Dreamka na tym stanowisku powoduje jakieś ograniczenia na stanowiskach obok, bo 16 chyba nie jest dla kodu E?








  20. #100
    PeK
    PeK jest teraz aktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Lotnisko Chopina będzie rozbudowane - Biznes w INTERIA.PL - wygląda na konkret (z naciskiem na "wygląda")

    Piotr

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 01-03-2018, 22:35
  2. 01-03-2018, 22:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •