Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 140 z 150
Like Tree67Likes

Wątek: Dalsza rozbudowa terminala

  1. #121

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Te terminy to chyba są z 1. kwietnia?
    Ku mojemu zdumienia z ostatniego tygodnia z najbardziej wesołej instytucji ina tym lotnisku....

    Cytat Zamieszczone przez Embraer Flyer Zobacz posta
    Kiedy zatem miałyby zacząć się roboty? Jednocześnie zastanawiam się jak będzie się kształtowała liczba gate-ów kontaktowych w strefie NS dojdą nowe dla kodu E, a wiesz może ile będzie sumarycznie?
    Rozbudowa pirsu południowego też już jest zaharmonogramowana?
    Teoretycznie ( to stan z piątku ) 1 sierpnia eksmisja północnego i 2 sierpnia start prac. Serio. Taki jest harmonogram..
    Południowy ma harmonogram zakładający koniec prac bodajże 1 listopada. A start ( tego nie jestem pewien ) również 2 sierpnia chyba...
    Ostatnio edytowane przez frik ; 09-04-2018 o 16:20

  2. #122

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Znamienne, że nie ma słowa o roku..
    AdamT and pasazernagape like this.

  3. #123

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez biedny_miś Zobacz posta
    Znamienne, że nie ma słowa o roku..
    Dobre
    Choć wcześniej w wątku 2019 się jednak przewijał .

    Adam

  4. #124

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez biedny_miś Zobacz posta
    Znamienne, że nie ma słowa o roku..
    Roku Pańskiego 2018 ( południowy ) i 2019 ( północny ).
    Ale trzeba pamiętać, że to tylko etap czyli gate autobusowe.

  5. #125

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego od dnia otwarcia do dziś nie jest wykorzystywana strefa NS od rekawa 16 do 24 / pirs poludniowy /?

  6. #126
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Co dokładnie masz na myśli?

  7. #127

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Co dokładnie masz na myśli?
    A no to że ilekroć samolot przylatuje z NS i jest ustawiany na stanowiska od 16 wzwyż.. Stanowisko jest wtedy oddalone, pasażerowie wychodzą schodami do autobusu zamiast wejść klatką schodową do góry i udać się do kontroli paszportowej. Po wyjściu załogi rękaw jest podstawiany na wylot do strefy S.

  8. #128
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Bo w tym 'rejonie' poziom 300 nie jest przystosowany do obsługi przylotów NS. Nie ma tam dostępu do stanowisk kontroli paszportowej.
    Innymi słowy, nie jest to strefa NS a strefa S.

  9. #129

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Bo w tym 'rejonie' poziom 300 nie jest przystosowany do obsługi przylotów NS. Nie ma tam dostępu do stanowisk kontroli paszportowej.
    Innymi słowy, nie jest to strefa NS a strefa S.
    To po co to jest.. Jaką spełnia rolę ? )

  10. #130

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    To skróty.
    Strefa S to poczekalnia dla odlotów do państw strefy Schengen - bez kontroli paszportowej.
    Strefa NS to poczekalnia tylko dla odlotów do państw nie będących w strefie Schengen, wymagana dodatkowa kontrola paszportowa. Przejście do tej strefy, to jak przekroczenie granicy.

  11. #131

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    To skróty.
    Strefa S to poczekalnia dla odlotów do państw strefy Schengen - bez kontroli paszportowej.
    Strefa NS to poczekalnia tylko dla odlotów do państw nie będących w strefie Schengen, wymagana dodatkowa kontrola paszportowa. Przejście do tej strefy, to jak przekroczenie granicy.
    To to ja wiem.. Ale mnie nie chodzi o poziom nie ten gdzie pasazerowie oczekuja na wejscie do samolotu tylko o to co jest pietro wyzej..

  12. #132
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    W Strefie S przyloty zostały wymieszane z odlotami, więc nie korzysta się z poziomu +2, ale to nie oznacza, że na całej długości to pietro jest przystosowane do obsługiwani przylotów NS.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  13. #133
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez karolin Zobacz posta
    To po co to jest.. Jaką spełnia rolę ? )
    Na ten moment, poziom 300 w strefie S de facto nie spełnia, przy normalnych operacjach, żadnej większej roli.

  14. #134
    Awatar roberts115

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Warszawa / EPWA

    Domyślnie

    Zamysłem projektanta było uniknięcie mieszania się potoków pasażerów przylatujących i odlatujących. Od kilku lat pasażerowie wypuszczani są jednak na poziom odlotów w celu skrócenia przesiadek i ograniczenia chodzenia po piętrach. Na ten moment poziom 300 nad S jest pusty, ale to kwestia czasu kiedy zatłoczone lotnisko wykorzysta go (niekoniecznie do celów zakładanych przez projektanta).

  15. #135

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Myślę, że się przyda przy rozbudowie pirsu południowego, jeśli poziom 3 zostanie zaprojektowany jako poczekalnia NS pełnej szerokości, a nie jako wąska antresola. Wtedy byłoby łatwo robić rotacje pomiędzy N a NS korzystając z tego samego stanowiska.

  16. #136

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Myślę, że się przyda przy rozbudowie pirsu południowego,
    To jest poparte faktami/deklaracjami, czy Twoje takie marzenia?

  17. #137

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Takie rozmyślania tylko.
    alacherbauer likes this.

  18. #138

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roberts115 Zobacz posta
    ograniczenia chodzenia po piętrach
    Czy z tego samego powodu pasażerowie przylatujący odbierani są na poziomie odlotów?

  19. #139
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roberts115 Zobacz posta
    Na ten moment poziom 300 nad S jest pusty, ale to kwestia czasu kiedy zatłoczone lotnisko wykorzysta go (niekoniecznie do celów zakładanych przez projektanta).
    Idealne na sortownię.

    Piotr
    frik likes this.

  20. #140
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Idealne na sortownię.

    Piotr
    No nie wiem. Będą bagaże z Rosji i wtedy co, sztabki złota ludziom na głowy na poziomie 200 będą spadać? Za duże ryzyko

Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 01-03-2018, 22:35
  2. 01-03-2018, 22:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •