Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5
Pokaż wyniki od 81 do 96 z 96
Like Tree50Likes

Wątek: AC Rouge otwiera loty YYZ-WAW od czerwca '16

  1. #81

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    108

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie było załogi na podmianę, więc przylatująca musiała się przespać

  2. #82

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sebek1994 Zobacz posta
    A czy wie ktoś może czemu ostatni lot (na 773) poleciał opóźniony aż 13h?
    Pewnie dlatego, że w WAW nie było drugiej załogi, która mogłaby wykonać powrót na B77W, więc załoga która przyleciała musiała swoje odczekać przed powrotem by nie przekroczyć limitu godzin pracy.

  3. #83

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Niestety Rouge wraca do Warszawy od 2019 roku. AC1926/1927 juz jest w systemie rezerwacyjnym.

    Moze to dobry znak ze strony LOTu na tej trasie. Produkt AC przegral z produktem lotu. Dlatego AC wraca z Rouge bo taniej. LOT w szczycie oferuje 9 polaczen z klasa Business.

    Produkt AC Rouge Premium Economy jest stanowczo gorszy od produktu Premium Economy LOTu. Lot jak narazie nie zmniejsza ilosci polaczen do YYZ.

  4. #84

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Niestety Rouge wraca do Warszawy od 2019 roku. AC1926/1927 juz jest w systemie rezerwacyjnym.

    Moze to dobry znak ze strony LOTu na tej trasie. Produkt AC przegral z produktem lotu. Dlatego AC wraca z Rouge bo taniej. LOT w szczycie oferuje 9 polaczen z klasa Business.

    Produkt AC Rouge Premium Economy jest stanowczo gorszy od produktu Premium Economy LOTu. Lot jak narazie nie zmniejsza ilosci polaczen do YYZ.
    A co niektórzy prorokowali już od S19 A330 a nawet 787 jako mainline

  5. #85

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Ogólnie kiepsko z liniami long haul w WAW, LOTu nie liczę. Np. jeżeli chodzi o chiny to miedzy WAW a PRG przepaść. Z PRG oprócz Pekinu jeszcze Szanghaj ( w sumie to jest główne centrum biznesowe w chinach a nie Pekin ), Chengdu i Xian. Ani LOT ani żadna inna linia lotnicza z Chin nic nie robią w tym kierunku żeby otworzyć chociażby PVG a to byłoby moim zdaniem bardzo ważne połączenie skoro Polska takie biznesy z Chinami podobno chce robić.

  6. #86
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Ogólnie kiepsko z liniami long haul w WAW, LOTu nie liczę.
    Dlaczego LOTu nie liczysz? Z PRG TATL masz sezonowo i po otwarciu MIA będzie mniej kierunków niż z WAW (jest YUL i PHL, ale brakuje ORD, LAX i MIA). W Azji owszem jest PVG i XIY, ale nie ma NRT i SIN. Teraz oferta longhaul jest podobna z przewagą w stronę WAW.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  7. #87

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    LOTu nie liczę
    aha
    tartal, Floridair, Stoarn and 4 others like this.

  8. #88

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Dlaczego LOTu nie liczysz? Z PRG TATL masz sezonowo i po otwarciu MIA będzie mniej kierunków niż z WAW (jest YUL i PHL, ale brakuje ORD, LAX i MIA). W Azji owszem jest PVG i XIY, ale nie ma NRT i SIN. Teraz oferta longhaul jest podobna z przewagą w stronę WAW.
    Dwie linie lotnicze spoza europy w WAW dubluja w kierunkach LOT. Zero rozwoju jeżeli chodzi o Chiny. PVG by się przydał. AC mogłaby latać do YUL zamiast YYZ. CA do PVG zamiast do PEK a może dodatkowo do PVG, lub może MU bo PVG to ich główny hub. EK i QR to raczej medium haule nie long haule.

  9. #89
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Stoarn and Mateusz Janiec like this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  10. #90
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    LOTu nie liczę.
    Tak sobie patrzę, że pomijając loty średniej długości do Indii/Bangladeszu, czy na Bliski Wschód, bo to porównywalne do naszych europejskich połączeń, plus dłuższych połączeń jak: MAD, BCN, LCA, TLV, KEF, względnie Kanarów czy Maroko z Modlina, to w takiej DOH mamy ledwo Philipine Airlines do Manili i British do Londynu. No bo jak Doha, to nie liczę Qataru, mającego w swojej siatce skromne:

    Addis Ababa, Adelaide, Ahmedabad, Algiers, Amman–Queen Alia, Amritsar, Amsterdam, Ankara, Athens, Atlanta, Auckland, Baghdad, Baku, Bangkok–Suvarnabhumi, Barcelona, Basra, Beijing–Capital, Beirut, Belgrade, Bengaluru, Berlin–Tegel, Birmingham, Boston, Brussels, Bucharest, Budapest, Buenos Aires–Ezeiza, Canberra, Cardiff, Chennai, Chiang Mai, Chicago–O'Hare, Chongqing, Clark, Colombo, Copenhagen, Da Nang (begins 19 December 2018), Dallas/Fort Worth, Delhi, Denpasar/Bali, Dhaka, Djibouti, Dublin, Durban, Edinburgh, Entebbe, Faisalabad, Frankfurt, Geneva, Goa, Gothenburg (begins 12 December 2018), Hanoi, Hatay, Helsinki, Ho Chi Minh City, Hong Kong, Houston–Intercontinental, Hyderabad, Islamabad, Istanbul–Atatürk, Istanbul–Sabiha Gökçen, Jakarta–Soekarno–Hatta, Johannesburg-OR Tambo, Karachi, Kathmandu, Khartoum, Kiev–Boryspil, Kochi, Kolkata, Kozhikode, Krabi, Kuala Lumpur–International, Kuwait City, Lagos, Lahore, Larnaca, London–Gatwick, London–Heathrow, Los Angeles, Madrid, Mahé, Malé, Manchester, Manila, Maputo, Marrakech, Mashhad, Melbourne, Miami, Milan–Malpensa, Mombasa (begins 11 December 2018), Moscow–Domodedovo, Mumbai, Munich, Muscat, Nagpur, Nairobi–Jomo Kenyatta, Najaf, New York–JFK, Nice, Oslo–Gardermoen, Paris–Charles de Gaulle, Pattaya, Peshawar, Philadelphia, Phnom Penh, Phuket, Pisa, Prague, Rome–Fiumicino, Salalah, Sao Paulo–Guarulhos, Sarajevo, Seoul–Incheon, Shanghai–Pudong, Shiraz, Sialkot, Singapore, Skopje, Sofia, Sohar, St Petersburg, Stockholm–Arlanda, Sydney, Tbilisi, Tehran–Imam Khomeini, Thessaloniki, Thiruvananthapuram, Tokyo–Haneda, Tokyo–Narita, Tunis, Venice, Vienna, Warsaw–Chopin, Washington–Dulles, Windhoek–Hosea Kutako, Yangon, Yerevan, Zagreb, Zanzibar, Zürich, Cape Town, Casablanca, Chengdu, Dar es Salaam, Guangzhou, Hangzhou, Kigali, Kilimanjaro, Montréal–Trudeau, Multan, Penang, Perth, Sulaymaniah, Bodrum, Málaga, Mykonos, Adana, Seasonal: Antalya
    kaspric, kiepstein, frik and 4 others like this.

  11. #91

    Dołączył
    Apr 2014

    Domyślnie

    ^^

    Spora część to medium haule
    Stąd idąc logiką "niektórych" - "co Ty wiesz chłopaku?"
    Mateusz Janiec likes this.

  12. #92
    Awatar anthony

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    British do Londynu.
    Od roku nie lata.
    Stoarn and michastrain like this.

  13. #93

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Ani LOT ani żadna inna linia lotnicza z Chin nic nie robią w tym kierunku
    Na airliners krążą mocno nieoficjalne, ale pogłoski, że gdzieś do naszej strefy miałby latać CX/CPA. Czy zacznie? Myślę, że szanse niewielkie, ale nie zerowe.

    Pozdrawiam, Adam

  14. #94

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Praga to mekka dla turystów z Azji (nie rozumiem - ale nie muszę).

    Inna struktura ruchu i inna struktura rozkładi

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  15. #95

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez anthony Zobacz posta
    Od roku nie lata.
    Ma zacząć latać od grudnia. Zresztą to dla nich destynacja raczej mocno deficytowa. QR lata 5 razy dziennie na LHR do tego jeszcze mają LGW. Do tego chyba na tej trasie mają też C/S z BA. QR załatwia na tej trasie biznes i wozi sobie transfery do DOH. BA w sumie nie jest potrzebny w DOH są tam jak kwiatek u kożucha ze swoją jedną rotacją dziennie. Z tego samego powodu wycofała się z DOH Lufthansa a wcześniej KLM. Wycofał się też CX a wcześniej United mieli tam swoje połączenie z Waszyngtonu ze stopem w DXB. Doha sama w sobie nie jest aż tak atrakcyjna, więc nie można zarabiać na połączeniach point to point, a lotnisko jest przeznaczone głównie dla tranzytów QR. Dlatego żaden przewoźnik tam na długą metę się nie utrzyma. W DXB zresztą sytuacja jest podobna. Jest tam troszkę więcej przewoźników z Azji czy Europy ale część z nich też zamknęła lub ograniczyła swoje połączenia. Wycofali się np wszyscy przewoźnicy z USA nie widząc możliwości konkurowania z EK.

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Na airliners krążą mocno nieoficjalne, ale pogłoski, że gdzieś do naszej strefy miałby latać CX/CPA. Czy zacznie? Myślę, że szanse niewielkie, ale nie zerowe.
    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta

    Pozdrawiam, Adam


    W to nigdy nie uwierzę. Oni latają do destynacji typowo biznesowych. Kładą nacisk na obłożenie klasy biznes i first. Do WAW czy PRG może i by mieli wypełniony ekonomik ale biznes świeciłby pustkami to główny powód dla którego nie wierzę w ich wejście do jakiegokolwiek lotniska w naszej strefie. Już bardziej prawdopodbny byłby kolejny przewoźnik z chin np z PVG albo Thai.

  16. #96
    Awatar anthony

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Ma zacząć latać od grudnia.
    Termin zmienia sie co miesiąc od kilku miesięcy, nie ma co wróżyć z fusów. Co do reszty wypowiedzi to nie masz pełnej racji, jeśli chodzi o DOH. Proponuje, abyś sprawdził sobie inne linie, które tam operują.
    Ostatnio edytowane przez anthony ; 09-10-2018 o 13:04

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •