Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Awatar bote21

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bytom - EPKT

    Domyślnie Koniec WAW-DUB by Norwegian


    Polecamy

    Koniec lotów linii Norwegian na trasie Warszawa - Dublin. Ostatni lot odbędzie się 23 marca - wynika z systemu rezerwacyjnego przewoźnika.

    Przypomnijmy, iż kilka dni temu irlandzki Ryanair uruchomił pierwsze połączenie z Warszawy właśnie do Dublina i jest trzecią linią po AerLingus i Norwegian operującą na tej trasie.

    www.pasazer.com

  2. #2
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie Re: Koniec WAW-DUB by Norwegian

    Cytat Zamieszczone przez bote21
    Koniec lotów linii Norwegian na trasie Warszawa - Dublin. Ostatni lot odbędzie się 23 marca - wynika z systemu rezerwacyjnego przewoźnika.

    Przypomnijmy, iż kilka dni temu irlandzki Ryanair uruchomił pierwsze połączenie z Warszawy właśnie do Dublina i jest trzecią linią po AerLingus i Norwegian operującą na tej trasie.

    www.pasazer.com

    Wcale to nie dziwi. FR wejdzie jeszcze na STN i też ktoś odpadnie.

    Swoją drogą ciekawe jak długo jeszcze Norwegian utrzyma się w WAW?
    Może spróbowaliby sił w POZ gdzie konkurencji praktycznie brak a ze spokojem 2 samoloty można zbazować.
    Reg Hunter - profil FB / profil YT

  3. #3
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie Re: Koniec WAW-DUB by Norwegian

    Cytat Zamieszczone przez Witek
    Wcale to nie dziwi. FR wejdzie jeszcze na STN i też ktoś odpadnie.
    To dla zwolennikow Ryana.
    Tak wyglada "zbawienny" wplyw Ryanaira na rozwoj ruchu lotniczego w Polsce.
    Pozdrawiam, Airliner

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Madrid

    Domyślnie

    O tym, że DY kasuje WAWDUB było wiadomo już od kilku miesięcy, kiedy z systemów to połączenie wyparowało. Pojawienie się FR nie ma tu nic do rzeczy.

  5. #5
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Re: Koniec WAW-DUB by Norwegian

    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Cytat Zamieszczone przez Witek
    Wcale to nie dziwi. FR wejdzie jeszcze na STN i też ktoś odpadnie.
    To dla zwolennikow Ryana.
    Tak wyglada "zbawienny" wplyw Ryanaira na rozwoj ruchu lotniczego w Polsce.
    Kurcze ja tego nie ogarniam intelektualnie. Jak się dzieja rzeczy złe z LOTem czy PPLem to wszyscy psioczą (i słusznie) na gospodarkę sterowaną zza biurek urzędasów. A jak działaja normalne mechanizmy rynkowe to jest zdziwienie i oburzenie na FR.
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  6. #6
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie Re: Koniec WAW-DUB by Norwegian

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z
    Kurcze ja tego nie ogarniam intelektualnie. Jak się dzieja rzeczy złe z LOTem czy PPLem to wszyscy psioczą (i słusznie) na gospodarkę sterowaną zza biurek urzędasów. A jak działaja normalne mechanizmy rynkowe to jest zdziwienie i oburzenie na FR.
    FR najchetniej wchodzi na trasy gdzie juz ktos operuje, by odebrac mu paxow i mocno obniza ceny po czym linia sie wycofuje a oni podnosza ceny.
    Wolna konkurencja ok, ale nie kazdemu musi sie podobac ich strategia.
    Pozdrawiam, Airliner

  7. #7
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    Zrozumcie proszę jedno. Norwegian nie ma i nigdy nie miał zamiaru byc typowym low-costem niezaleznie od tego jakiej trasy to dotyczy, bo nie taka jest struktura jego kosztów. Jest on w stanie ogłosic niskie ceny "na dobry początek" i tylko patrzy kiedy bedzie mógł je podniesc. Jesli w ciągu kilku miesiecy nie jest w stanie ich wywindowac do poziomu "middle-cost", trasa wypada, koniec. Co takiego FR zrobił we Wroclawiu ze DY sie stamtąd wyniósł? Tez jest temu winny?

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Lepsze zawsze jest wypierane przez gorsze. DY jest trochę droższy, ale standardów nie można porównywać absolutnie. I nie jest to linia middle-cost... Operuje głównie na trasach gdzie nie ma dużej konkurencji cenowej. Któżby inny za 346 koron zawiózł np. z Oslo do Alty albo Tromsø? Oczywiście podaje ceny od razu all inclusive, więc mamy bilety ponadstukrotnie droższe niż te we FR. Jak dobrze że nie muszę do Dublina latać. Oby na Dublinie się skończyło... Kto pisze że wyjście DY z WRO to wina FR? Norwegom brakowało maszyn po prostu.

  9. #9
    Awatar loresipsum

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie Re: Koniec WAW-DUB by Norwegian

    Cytat Zamieszczone przez Witek
    Swoją drogą ciekawe jak długo jeszcze Norwegian utrzyma się w WAW?
    Może spróbowaliby sił w POZ gdzie konkurencji praktycznie brak a ze spokojem 2 samoloty można zbazować.
    a ja czytalem ostatnio ze Norwegian chce wzmocnic obecnosc w wawie... ale moze cos im sie ostatnio zmienilo...

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ale z tego, co mi wiadomo, to poza DUB mają całkiem fajne obłożenia, szczególnie do Norwegii. W lecie juz codziennie będą latax 2x dziennie, ztcw. Na tej trasie przebili LOT.

    Podobnie z ATH, przy tej czestotliwosci, maja już sporo ludzi w samolotach. DUB poprostu był nietrafionym pomysłem od początku, tam jest sporo samolotów z kraju i z WAW (EI, LOx2, FR), jak i ORK / SNN jest obstawiony.
    Myślę, że DY jednak się rozwinie (rzekomo 3ci samolot od maja ma być w WAW, 4ty od wakacji) i wskakując w nisze, świetnie wypełni rynek (AGP, ALC, BGO).

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Jeszcze powinny być jeden czy dwa ciekawe kierunki.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  12. #12
    Old
    Old jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez YoNasH
    Ale z tego, co mi wiadomo, to poza DUB mają całkiem fajne obłożenia, szczególnie do Norwegii.
    Nie leciałem do Dublina, ale koleżanka tak i twierdziłą, że był prawie full.

    Cytat Zamieszczone przez YoNasH
    W lecie juz codziennie będą latax 2x dziennie, ztcw. Na tej trasie przebili LOT.
    Chodzi Ci o Norwegię ? Na pewno. I wożą dużo Norwegów, co się przekłada na ceny biletów i opłacalnośc połączenia. Ta trasa sie utrzyma na 100%.

    Cytat Zamieszczone przez YoNasH
    Podobnie z ATH, przy tej czestotliwosci, maja już sporo ludzi w samolotach. DUB poprostu był nietrafionym pomysłem od początku, tam jest sporo samolotów z kraju i z WAW (EI, LOx2, FR), jak i ORK / SNN jest obstawiony.
    Trudno mi polemizowac, bo nie mam danych statystycznych (a Ty masz ?). Wiem po cenach,kiedy szukałem biletu koleżance Lot i Aer Lingus były droższe (lot najdroższy, ale wysyła najmniejszą maszynę). Do tego jeszcze latały przed południem, co odpadało.

    Cytat Zamieszczone przez YoNasH
    Myślę, że DY jednak się rozwinie (rzekomo 3ci samolot od maja ma być w WAW, 4ty od wakacji) i wskakując w nisze, świetnie wypełni rynek (AGP, ALC, BGO).
    Jeśli chcą się rozwinąc i rzekomo mają bazowac dwa kolejne samoloty, to musieliby już ogłosic rozkład. Każdy LCC zapowiada połączenia z 6 miesięcznym wyprzedzeniem, a już co najmniej 4-miesięcznym. Muszą miec czas na sprzedaż biletów i wypromowanie trasy. Poza tym tracą dobre terminy (długie weekendy, święta).
    A co do rozwoju to mają taki sam problem jak wszyscy - gdzie latac zimą ? Jak odpuszczą sobie wyspy brytyjskie to już naprawdę nie wiadomo gdzie ?

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Zimową porą wozi się na dosłonecznianie Norwegów na Południe...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •