Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 79
Like Tree38Likes

Wątek: Air China w Warszawie od 21 Września

  1. #21
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    ciekawa sprawa z tym Air China, gdyż dzisiejszy poranek przynosi taką informację z prasy międzynarodowej, artykuł datowany na 22 sierpnia. Z portalu Travel Daily Asia. Ciekawe o co tu chodzi, bo loty nawet nie są załadowane do systmu, o ile w ogóle to prawda.

    Written by:Mark Elliott
    Posted On:22nd August, 2016 02:24 am
    Posted In:Airlines
    leave a comment



    Air China will continue to expand its presence in Eastern Europe next month with the launch of its first ever direct flights to Poland.
    Commencing on 21 September 2016, the carrier will operate four weekly flights direct between Beijing and Warsaw.
    The outbound services will depart Beijing’s Capital International Airport every Monday, Wednesday, Friday and Sunday at 0230 and arrive at the Polish capital’s Chopin Airport at 0610. The return flights then leave Warsaw at 1410 on the same days and get back to Beijing at 0430 the next morning.
    Air China will deploy its 301-seat Airbus A330 aircraft on the route, configured with 30 seats in business class, 16 in premium economy and 255 in economy.
    On the remaining three days of the week, Air China’s Star Alliance partner, LOT Polish Airlines, operates the Beijing-Warsaw route using its Boeing 787 aircraft.
    The Poland launch comes just a year after Air China started flying to two other Eastern European countries, Hungary and Belarus.


    Air China to launch first flights to Poland | Travel Daily Asia

    P.S. Poza tym z tego artykułu wynika że mieliby używać A 330 - 300 bo ten samolot ma 301 miejsc a wcześniej była mowa o A332. Dziwne to wszystko. Jakieś ciągle pojawiające się informacje bez żadnych konkretów i lotów w systemie

  2. #22
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Jak ktoś lubi czytać chiński ślimaczki. Można sobie tą stronę też przetłumaczyć. Są tak nawet podane numery rejsów CA737/CA738. Najniższa cena 1000 juanów chińskich. Nie wiem skąd oni to wszystko biorą skoro nie można rezerwować biletów i tak jakby sama zainteresowana Air China nic o tym nie wiedziała. Chyba, że w przypadku tej trasy loty w systemie rezerwacyjnym pojawią się w ostatnieh chwili gdyż jest to jakby kontynuacja rejsów LOTowskich C/S na tej samej trasie oraz ich uzupełnienie więc nie muszą być ogłaszane z wyprzedzeniem.

    http://www.wxrw123.com/rm/20160821/2435784.html

  3. #23
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie Air China w Warszawie od 21 Września

    W związku z pojawieniem się w systemach rezerwacyjnych możliwości rezerwacji Air China od 21 września na trasie PEK-WAW-PEK rejsy numer CA737 i CA738, otwieram nowy wątek w tym dziale i jednocześnie proszę o przeniesienie wszystkich informacji z innych wątków dotyczących tego połączenia.

  4. #24

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Madrid

    Domyślnie

    Zrzut z 1A


    1 CA 738 1356 WAW PEK 3 1410 0430+1 0 21SEP16 30SEP16 330 8:20
    2 LO 091 247 WAW PEK 3 1630 0635+1 0 27MAR16 27OCT16 788 8:05
    3LO:CA5202 247 WAW PEK 3 1630 0635+1 0 28JUN16 27OCT16 788 8:05

    1 CA 737 1356 PEK 3 WAW 0230 0620 0 21SEP16 30SEP16 330 9:50
    2 LO 092 135 PEK 3 WAW 0845 1210 0 28MAR16 28OCT16 788 9:25
    3LO:CA5201 135 PEK 3 WAW 0845 1210 0 29JUN16 28OCT16 788 9:25

  5. #25
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    na październik, listopad itd rejsy jeszcze nie wprowadzone.

  6. #26

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    No ładnie, w tym sezonie letnim weszły trzy nowe grubasy: AC, QR i teraz CA. Wcześniej LO z NRT, EK z 773, jeszcze czeka nas LO z ICN. I czekamy też na A380 EK. Oby tak dalej ;-)
    pawel111 likes this.

  7. #27

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    No i to by było na tyle jeżeli chodzi rzekomą niewydolność lotniska... Kolejny A332 zaplanowany w porannym szczycie LOTu.
    pawel111 likes this.

  8. #28

    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Newyorkercom Zobacz posta
    No ładnie, w tym sezonie letnim weszły trzy nowe grubasy: AC, QR i teraz CA. Wcześniej LO z NRT, EK z 773, jeszcze czeka nas LO z ICN. I czekamy też na A380 EK. Oby tak dalej ;-)
    I A333 Travel Service
    pawel111 likes this.

  9. #29
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    No i to by było na tyle jeżeli chodzi rzekomą niewydolność lotniska... Kolejny A332 zaplanowany w porannym szczycie LOTu.
    Po rozładowaniu samolotu można go będzie odstawić od rękawa na stanowisko postojowe na płycie i przyprowadzić pod rękaw w granicach godziny 12. Tak się robi normalnie na lotniskach, może i tu zaczną. Jaki jest sens żeby 8 godzin blokował stanowisko kontaktowe.
    Stoarn likes this.

  10. #30

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Dobrze że w LOTowską falę na Zachód się wpasował.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    misiek2865 likes this.

  11. #31
    Awatar lukka1979

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie

    oj tam po co od razu odstawiac AirChina od stanowiska jak zaplaca. Lot juz w 80% podjedza do rekawow a i tak serwuje autobusy wiec moze niedlugo i Dirmki beda obslugiwaly cobusy

  12. #32
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lukka1979 Zobacz posta
    oj tam po co od razu odstawiac AirChina od stanowiska jak zaplaca. Lot juz w 80% podjedza do rekawow a i tak serwuje autobusy wiec moze niedlugo i Dirmki beda obslugiwaly cobusy
    Płaci się za obsługe z rękawa. Przylot/rozładunek, odlot/załadunek. Jeżeli jest tak długi czas pomiędzy przylotem a odlotem to już nie od linii lotniczej zależy co się dzieje z ich samolotem. Jeżeli lotnisko ma dużo slotów na rękawy a mało miejsca przy nich to sami mogą decydować co się dzieje z samolotem w tym czasie. Mogą go odstawić na płytę bez pytania nikogo o zgodę. Deboarding i boarding ma być zapewniony z rękawa a reszta zależy od portu lotniczego. Samolot nie może blokować stanowiska jeżeli przez 5 godzin kiedy nic się przy nim nie będzie działo. Tak się robi wszędzie na lotniskach. South African Airways jest odstawiany od rękawa po rozładunku np na LHR, MUC czy FRA i stoi 10 godzin na oddalonym. Przyprowadzają go z powrotem pod rękaw na dwie godziny przed odlotem. Air New Zealand na LHR też odstawiają od rękawa. Podobnie robili do niedawna z Qantasem. Co to znaczy, że linia płaci za rękaw. Tak płaci za obsługę przy rękawie a nie postój tam i blokowanie stanowiska jeżeli odlot jest za parę godzin. Chociaż znając nasze realia nikt na to nie wpadnie i rzeczywiście będzie stał osiem godzin przy rękawie. QR stoi 5 godzin przy rękawie. Choć w przypadku QR może rzeczywiście nie opłaca się go odstawiać za dużo jeżdżenia grubasem po płycie ale w stosunku do CA by się opłaciło.
    Lukasz likes this.

  13. #33

    Dołączył
    Nov 2015
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Chopin pobiera opłaty za rekawy w zależności od czasu postoju według tabeli na 12 stronie http://lotnisko-chopina.pl/uploads/u...ych%202016.pdf czyli płaci się za czas. Dodatkowo lotnisko nie może przestawiać samolotów bo niezbyt ma czym i jeżeli Air China wynegocjuje 8 godzin postoju to będzie stał i blokował.

  14. #34
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kasmar00 Zobacz posta
    Chopin pobiera opłaty za rekawy w zależności od czasu postoju według tabeli na 12 stronie http://lotnisko-chopina.pl/uploads/u...ych%202016.pdf czyli płaci się za czas. Dodatkowo lotnisko nie może przestawiać samolotów bo niezbyt ma czym i jeżeli Air China wynegocjuje 8 godzin postoju to będzie stał i blokował.
    Jak nie ma czym? Ciągnikiem agenta handligowego. A przestawić można na stanowisko 44 lub 45.
    Lukasz likes this.

  15. #35

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Płaci się za obsługe z rękawa. Przylot/rozładunek, odlot/załadunek. Jeżeli jest tak długi czas pomiędzy przylotem a odlotem to już nie od linii lotniczej zależy co się dzieje z ich samolotem. Jeżeli lotnisko ma dużo slotów na rękawy a mało miejsca przy nich to sami mogą decydować co się dzieje z samolotem w tym czasie. Mogą go odstawić na płytę bez pytania nikogo o zgodę. Deboarding i boarding ma być zapewniony z rękawa a reszta zależy od portu lotniczego. Samolot nie może blokować stanowiska jeżeli przez 5 godzin kiedy nic się przy nim nie będzie działo. Tak się robi wszędzie na lotniskach. South African Airways jest odstawiany od rękawa po rozładunku np na LHR, MUC czy FRA i stoi 10 godzin na oddalonym. Przyprowadzają go z powrotem pod rękaw na dwie godziny przed odlotem. Air New Zealand na LHR też odstawiają od rękawa. Podobnie robili do niedawna z Qantasem. Co to znaczy, że linia płaci za rękaw. Tak płaci za obsługę przy rękawie a nie postój tam i blokowanie stanowiska jeżeli odlot jest za parę godzin. Chociaż znając nasze realia nikt na to nie wpadnie i rzeczywiście będzie stał osiem godzin przy rękawie. QR stoi 5 godzin przy rękawie. Choć w przypadku QR może rzeczywiście nie opłaca się go odstawiać za dużo jeżdżenia grubasem po płycie ale w stosunku do CA by się opłaciło.
    Ale jaki jest problem? Do poludnia nie ma żadnego problemu z brakiem stanowisk kontaktowych dla sam. szerokokadłubowych. CA 332 może spokojnie stać pod rękawem.

    Problem dopiero jest po południu. Nowy lot CA wylatuje o 14.10. Aby przeprowadzić boarding przez rękaw, stanowisko kontaktowe konieczne jest od conajmniej 13.00, czyli w momencie gdy już brak wolnych.


    Więc jaki jest sens w ogóle odholowywać samolot? Problem jest z ogólnym brakiem stanowisk kontakt. w środku dnia, problem który holowanie nie rozwiaże.
    Stoarn likes this.

  16. #36
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Ciekawe kiedy zostaną załadowane do systemu loty na październik i listopad itd. Dziwne to. Poza tym chyba jest jakiś błąd systemów rezerwacyjnych CA bo wg ich strony podczas rezerwacji biletów WAW - PEK - WAW np w terminach 21 wrzesień wylot a powrót 30 września na rejsach PEK - WAW, WAW - PEK nie jest podawany żaden posiłek na pokładzie. No meal service. Czyli z tego wynika że 9 godzin leci się o suchym pysku bez jedzenia i picia. Na wszystkich innych rejsach long haul Air Chiny posiłki są, nawet na rejsach wewnątrz chińskich czy np do Hong Kongu. Sprawdziłem. Jedynie rejsy do WAW mają adnotację "no meal service". Słuchajcie a może loty CA do WAW będą w formule low cost. Poza tym 30 września wg amadeusa będzie A333 na 301 miejsc. Zatem będziemy mieć nową formułę latania "mixed tradicional-low cost flight" - co oznacza dwa bagaże możesz wziąc bezpłatnie w cenie bilety ale w zamian lecisz bez żarcia i bez picia.

  17. #37

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    poreba/EPKT

    Domyślnie

    Ciekawe czy uruchomią stronę po polsku i z cenami w PLN Czy to realne że będą latać bez paszownika w cenie ?!

  18. #38
    kox
    kox jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    krk

    Domyślnie

    W zimie tylko 2x w tygodniu :

    CA737 PEK0330 – 0620WAW 330 15
    CA738 WAW1310 – 0440+1PEK 330 15

  19. #39
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mathew Zobacz posta
    Ciekawe czy uruchomią stronę po polsku i z cenami w PLN Czy to realne że będą latać bez paszownika w cenie ?!
    Jaką stronę po polsku? Oni w tej materii są daleko za cywilizacją. W europie to oni mają tylko stronę angielską i niemiecką chyba. Latają do Budapesztu od roku i nie ma strony węgierskiej czy białoruskiej a tam też latają.

  20. #40

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    poreba/EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Jaką stronę po polsku? Oni w tej materii są daleko za cywilizacją. W europie to oni mają tylko stronę angielską i niemiecką chyba. Latają do Budapesztu od roku i nie ma strony węgierskiej czy białoruskiej a tam też latają.
    W Europie mają strony po angielsku, niemiecku, francusku, hiszpańsku, portugalsku, włosku i rosyjsku. A na węgierskiej stronie (fakt, po angielsku) ceny są w HUF

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •