Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 79
Like Tree38Likes

Wątek: Air China w Warszawie od 21 Września

  1. #41

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Wie ktoś jak z obłożeniem? Na pierwszym locie, który wiadomo, że miarodajny nie jest gdyż zazwyczaj leci trochę zaproszonych gości w obydwie strony ok 200 paxów a następny?

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    99

    Domyślnie

    Jak sobie posprawdzam to się cóś wysmaży

  3. #43

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    To Wy robicie chińczyków Lesław?

  4. #44

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    99

    Domyślnie

    Nikt inny nie chciał

  5. #45

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Z obłożeniem chyba kiepsko, bo mamy pierwszy "cancel"... jutrzejsza rotacja odwołana.

  6. #46
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Newyorkercom Zobacz posta
    Z obłożeniem chyba kiepsko, bo mamy pierwszy "cancel"... jutrzejsza rotacja odwołana.
    No to jestem w lekkim szoku. 6 dni temu huczne otwarcie, a tydzień po CANCEL :O Ciekawe, czy powodem jest rzeczywiście niskie obłożenie, bo nie sądzę!

  7. #47

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Newyorkercom Zobacz posta
    Z obłożeniem chyba kiepsko, bo mamy pierwszy "cancel"... jutrzejsza rotacja odwołana.
    Jeśli masz ową informację tylko z FR24 to od razu mówię, że tam wszystkie dotychczasowe rotacje były odwołane.
    Stoarn, Lukasz and roberts115 like this.
    Canon 50D + EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS

    www.epwa-spotters.pl

  8. #48
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Flightaware pokazuje lot (i skasowany i w planie) https://flightaware.com/live/flight/CCA737
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  9. #49

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Flightaware pokazuje lot (i skasowany i w planie) https://flightaware.com/live/flight/CCA737

    Flyaware pokazuje A330 odwolany i A332 scheduled :-)
    Piotrek




  10. #50

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    kraków

    Domyślnie

    Na stronie można kupować na jutro bilety.

  11. #51

    Dołączył
    May 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gaszpar Zobacz posta
    Wie ktoś jak z obłożeniem? Na pierwszym locie, który wiadomo, że miarodajny nie jest gdyż zazwyczaj leci trochę zaproszonych gości w obydwie strony ok 200 paxów a następny?
    Nie wdając się za bardzo w szczegóły, średni LF na wszystkich dotychczasowych rotacjach to ~ 60%. Za to cargo robi robotę

  12. #52

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez luuukasz342 Zobacz posta
    Nie wdając się za bardzo w szczegóły, średni LF na wszystkich dotychczasowych rotacjach to ~ 60%. Za to cargo robi robotę
    Jak na początek nie jest źle

  13. #53
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Ta Air China to jakaś tandeta. Oni w WAW nie korzystają z rękawa. Stają na oddalonym. LOT w PEK zawsze używa rękawa. To nawet Air Canada Rouge podjeżdża pod rękaw w WAW a przecież to low cost.
    Stoarn likes this.

  14. #54

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Made in China

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  15. #55
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Lub też nowe rządy nowego pana dyrektora który dal zaporowe stawki na rękawy żeby więcej LOTu mogło stać przy rękawach. EK i QR zapłacą każdą ceną, dla nich to priorytet. Air China widocznie ma to gdzieś, choć wtedy podejrzewam, że z drugiej strony AC Rouge by przestała korzystać w końcu to low cost a oni stają przy rękawie. Zatem suma sumarum myslę że to jednak Air China jest tandetą. Zresztą patrząc na ich wnętrze A330 - rzeczywiście wygląda koszmarnie jak z epoki króla ćwieczka. Stare fotele, system rozrywki przedpotopowy.

  16. #56
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Lub też nowe rządy nowego pana dyrektora który dal zaporowe stawki na rękawy żeby więcej LOTu mogło stać przy rękawach. EK i QR zapłacą każdą ceną, dla nich to priorytet. Air China widocznie ma to gdzieś, choć wtedy podejrzewam, że z drugiej strony AC Rouge by przestała korzystać w końcu to low cost a oni stają przy rękawie. Zatem suma sumarum myslę że to jednak Air China jest tandetą.
    Wspaniały wywód, który na końcu sam podsumowujesz, że jest bez sensu. Polecam korzystanie z klawiszy backspace i delete .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  17. #57
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Zadałem pytanie na profilu fb lotniska chopina o tą sytuację. Lotnisko tłumaczy się długim postojem samolotu co jest oczywistą nieprawdą. Piszą, że samolot rano przylatuje pod rękaw a odlatuje z oddalonego bo długo stoi na lotnisku. Kompletne bzdury co udowodniłem im pisząc że QR też ma długi postój od 13 do 18 i nie jest wypychany na stanowisko oddalone a na chopina przylatuje w największym szczycie grubasów LOTowskich jednak musi być obsługiwany przy rękawie bo ma taką umowę z lotniskiem. Ponadto w sezonie zimowym QR będzie jeszcze dłużej stał w WAW bo od 11:05 do 17:30, czyli ponad 6 i pół godziny zatem chciałbym zobaczyć jak wypychają Qatara w sezonie zimowym na oddalone. Przyznam im rację jak zobaczę QR na oddalonym. Póki jednak jedna linia mimo długiego postoju na lotnisku ma zapewniony postój przy rękawie a druga nie to oznacza, że zwyczajnie ta druga nie ma zapewnionego dostępu do stanowiska kontaktowego ze względu na umowę z lotniskiem bo zwyczajnie nie chce być obsługiwana przy rękawie i to jest prawdziwy powód a nie długi postój na lotnisku.

  18. #58

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    No, akurat QR właśnie 21 września stał na oddalonym...
    frik, T0pek and Gaszpar like this.

  19. #59
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin. Zobacz posta
    No, akurat QR właśnie 21 września stał na oddalonym...
    21 września były zamknięte stanowiska NS. Piszę o normalnej pracy lotniska tak jak dziś i w każdy inny dzień. Poza tym 21 września QR do odlotu był podstawiony pod rękaw. W sytuacjach awaryjnych to jest dopuszczalne zamknięte były stanowiska 7,9 i 10. Normalnie QR nie stoi na stanowisku oddalonym mimo długiego postoju w WAW, więc nie próbuj na siłę udowodnić tezy lotniska.

  20. #60
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja tylko wytykam lotnisku Chopina niekonsekwencję w ich postępowaniu. Gdyż do tej pory linia lotniska chopina była taka na ich profilu facebookowym, gdy ktoś niezaznajomiony z tematem zadawał pytanie. "Dlaczego mój samolot był obsługiwany autobusem"? Najczęściej to pasażerowie low costów lub czarterów typu wizz air, eneter air itd., to nasze kochane lotnisko miało gotową odpowiedź. "To linia lotnicza decyduje o sposobie obsługi naziemnej czy korzysta z rękawa czy przewozi pasażerów autobusem". Moje pytanie było bardzo podobne tylko że dotyczyło Air China. Nagle słyszę odpowiedź że powodem takiej sytuacji jest długi czas postoju. Czyli jak rozumiem zmienily się zasady obsługi samolotów na lotnisku. Bo skoro do tej pory to linia lotnicza decydowała o sposobie obsługi naziemnej, to jak rozumiem nagle lotnisko zaczęło o tym decydować która linia jak jest obsługiwana. No bo jeżeli powodem jest długi czas postoju, to jak się to ma do twierdzenia lotniska że to linia decyduje o tym czy jest rękaw czy autobus. Zatem można założyć, że Air China chce być obsługiwana przy rękawie ale lotnisko wbrew ich woli odholowuje ich samolot na oddalone ze względu na długi czas postoju czyli nie wywiązuje się z umowy z linią lotniczą. Zatem albo zmieniły się zasady na lotnisku pod nową dyrekcją albo lotnisko wcześniej kłamało pisząc że o sposobie obsługi naziemnej decyduje linie lotnicza. Sami wpadli w swoje pokrętne tłumaczenia. Pomijając już że w piątek 23 września powrotny CA był obsługiwany z rękawa, ponieważ do Pekinu wracał vice dyrektor Air Chiny.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •