Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 61 do 79 z 79
Like Tree38Likes

Wątek: Air China w Warszawie od 21 Września

  1. #61

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Omg voyager1 nie jojcz.

    Upraszczając, przewoźnik ma do wyboru opcje: rękaw gwarantowany, autobus zawsze, rękaw w miarę dostępności.

    Rozumiem, że CA nie zechcialo zaplacic za gwarancje rekawa przez ponad 8 godzin postoju.

    Jeśli tak, to free-flow, i absolutnie rozumiem PPL że woli przez te 8 godzin jednym rękawem obsłużyć więcej lotów.

    QR zapewne ma opcje zagwarantowanego rekawa dlatego go dostaje.

    Air Canada Rouge operuje poza szczytem...

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  2. #62
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    No brawo stoarn tak jak do tej pory się rzadko z Tobą zgadzałem tak w tym wypadku zgadzam się z Tobą w 100%. Oczywiście że jest jak piszesz. Tylko chodziło mi o uczciwą odpowiedź ze strony Chopin Airport w tej kwestii. A oni zamiast napisać to co Ty piszą bajki o długim czasie postoju. Tym samym sami podważają swoją wiarygodność co do wcześniejszego szablonu odpowiedzi w bardzo podobnych zapytaniach. Zresztą sam im to udowodniłem podając przykład Qatar Airways na co merytorycznie nie potrafili się odnieść.

  3. #63

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ale dlugi czas postoju to jak najbardziej prawda.

    To jest wlasnie przyczyna dla ktorej parkowane sa z dala.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  4. #64

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Ta retoryka przypomina mi pewną dyskusję prowadzoną swego czasu w wątku o terminalu. Pamiętam, że łatwo nie było

  5. #65
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Ale dlugi czas postoju to jak najbardziej prawda.

    To jest wlasnie przyczyna dla ktorej parkowane sa z dala.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    Tylko że logicznie rzecz biorąc to długi czas postoju za który linia nie chce zapłacić. Wtedy to ma ręce i nogi. Dlatego zabrakło mi tego w odpowiedzi lotniska. Z ich odpowiedzi wynikało że teraz to lotnisko decyduje o sposobie obsługi samolotu co było zaprzeczeniem ich wcześniejszych twierdzeń, że to linia lotnicza decyduje o tym czy rękaw czy autobus. Dlatego sami się zakałapućkali.

  6. #66
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Nie zakałapućkali się, tylko jako operator lotniska nie powinni w imię dobrego obyczaju biznesowego ujawniać ustaleń handlowych z przewoźnikami.
    biedny_miś likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #67
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Nie zakałapućkali się, tylko jako operator lotniska nie powinni w imię dobrego obyczaju biznesowego ujawniać ustaleń handlowych z przewoźnikami.
    Nie no oczywiście masz rację, przecież ja nie naciskałbym lotniska aby ujawniali umowy handlowe z partnerami. Chociaż logicznie rzecz biorąc jeżeli linia nie chce płacić za tak długi czas postoju to moim skromnym zdaniem powinno się to odbywać odwrotnie. Deboarding autobusem, boarding rękawem. Zawsze boarding jest logistycznie bardziej skomplikowany. suma summarum i tak problem sprowadza się do zbyt małej strefy NS, która tak prędzej czy później będzie musiała zostać rozbudowana, choć uważam doraźnie, że gejt 25/26 powinien zostać włączony do NS.

  8. #68

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    25/26 nie przyjmie ani 787 ani A330.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  9. #69

    Dołączył
    May 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Pomijając już że w piątek 23 września powrotny CA był obsługiwany z rękawa, ponieważ do Pekinu wracał vice dyrektor Air Chiny.
    Nieprawda, 23 września CA737 przylot na st. 13, odlot CA738 ze st. 45. Od kiedy CA operuje do WAW, to nie odlatywała z rękawa. O ile do 26 września było to spowodowane niedostępnością stanowisk 7A, 9 i 10 i ogólnym problemem z planowaniem "dużych", o tyle wczoraj (28 września) sytuacja z szerokimi kadłubami w czasie odlotu CA wyglądała następująco: 9-LO 788, 10-QR A332, 12A- LO 788, 13-EK 77W, 14-LO 788, 15-LO 788. Pozostaje planowanie 788 na 7A, ale ciężko mi gdybać, bo nie wiadomo jak wygląda wtedy sytuacja w gate'ach. Jedno jest pewne - CA z rękawa jeszcze poleci

  10. #70

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Szykują się zmiany jeśli chodzi o stanowiska kontaktowe dla kodu E, na teraz tyle, proszę o cierpliwość.
    Stoarn likes this.

  11. #71

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Nic nie udowadniam, piszę, co widziałem!

  12. #72
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez biedny_miś Zobacz posta
    Szykują się zmiany jeśli chodzi o stanowiska kontaktowe dla kodu E, na teraz tyle, proszę o cierpliwość.
    Wiem że i tak nic nie napiszesz ale mogę zgadywać. Trzeci rękaw na 10 bo EK chce latać na A380. Do tego z drugiej ręki potwierdziły się moje gdybania. CA nie chce płacić za 8 godzin postoju na kontaktowym więc odlatuje z oddalonego.

  13. #73
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Dziś odlot z rękawa.

  14. #74
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Stanowisko 14.

  15. #75

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Dziś odlot z rękawa.
    Cały dzień był przy rękawie

  16. #76
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Dziś też odleciał z rękawa ale przylot LOTu z Chicago odbył się na oddalone nr 45 gdyż jakiś problemik z rękawem był/jest na stanowisku nr 15.

  17. #77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    WAW/RDO

    Domyślnie

    A nie przez night stop?
    Waiting for AIR SHOW

  18. #78
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DeeSmont Zobacz posta
    A nie przez night stop?
    Być może też ale wiem że stanowisko 15 jest niedysponowane.

  19. #79
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Tak się zastanawiam, że może CA zacznie do WAW przysyłać 789 jak LOT będzie mieć już 789 i zacznie wysyłać je do PEK. Bo jak rozumiem A332 wynika z umowy dwustronnej w której pewnie jest zapis że obie linie muszą operować samolotem mniej więcej tej samej wielkości. A332 jest odpowiednikiem plus minus 788. Fajnie byłoby jednak zobaczyć 789 na tej trasie od obu linii lotniczych.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •