Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 79
Like Tree38Likes

Wątek: Air China w Warszawie od 21 Września

  1. #1
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie Air China w Warszawie od 21 Września


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Air China zacznie do Was latać. Z ćwierkadełka:
    Oby tym razem się wreszcie udało .

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    w CS z LOTem, jako uzupełnienie tego połączenia powinno znacznie wzmocnic takze loty LOTu (bo po pierwsze mamy codzienne loty, po drugie zapewne CS wewnatrz PL I Chin)

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Z uwagi na różne bazy obydwu przewoźników, jesli z jednego portu loty odbywalyby się codziennie, z drugiego w 3-4 dni odbywalyby się 2 razy dziennie, a w 2-3 dni ani razu

    No ale super news byłby i tak

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    A333 byłby lepszy, fajne długie cygaro, A332 z tym skróconym tyłkiem jest brzydki.

  5. #5
    Awatar mickey93

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    blisko EPTO:D

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    A333 byłby lepszy, fajne długie cygaro, A332 z tym skróconym tyłkiem jest brzydki.
    E tam! za to raz na jakiś czas jest szansa na takie malowanie
    Planeplotter: f1 Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Mimo wszystko jest bardzo duży postęp. Kiedy przyopomne sobie Warszawę sprzed 10 lat ten mały ciasny terminal, obskurne warunki odprawy, żadnych poważnych linii lotniczych w Warszawie już nie mówiąc o Polsce, no bo jaka licząca się linia chciałaby być obsługiwana w takim terminalu, to teraz widać ten kontrast jak to wszystko się zmieniło. Może nie jest to FRA czy MUC ale lotnisko chopina wygląda naprawdę elegancko i światowo a jednocześnie pokazuje jak stopniowo nadrabiamy straty do zachodu i jak bardzo zapóźnieni byliśmy jeszcze 10 lat w stosunku właśnie do państw Europy Zachodniej.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    EK 773, QR 332, CA 332, AC 763. TUI Fly drimkami czartery. No i Drimków z żurawiem 8 za rok

    Robi się światowo

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    EK 773, QR 332, CA 332, AC 763. TUI Fly drimkami czartery. No i Drimków z żurawiem 8 za rok

    Robi się światowo

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    To sprawia, że coraz intensywniej trzeba myśleć o większej liczbie stanowisk kontaktowych, zdolnych obsłużyć te odrzutowce, w części non-schengen

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Air China is waiting government approval to launch two intercontinental round-trip services to Warsaw, Poland and Rome, Italy.


    Pending government approval, the flag carrier will start operating the Beijing-Warsaw service in September 2016 and the Chengdu-Urumqi-Rome service in November on a four-times-weekly basis, according to an announcement released Monday on the website of the CAAC.
    Meanwhile, Air China will reduce the flight frequency on Beijing-Rome route.
    The carrier will deploy Airbus A330-200 aircraft on both the Warsaw and Rome routes, the CAAC said.
    The Air Transportation Department of CAAC is soliciting public comments on the application until 5:00 p.m. on August 1, 2016.

    Air China Plans Nonstop Beijing-Warsaw Flight

    Czyli dopiero w przyszłym tygodni będą konkrety.

  10. #10

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager1 Zobacz posta
    Kiedy przyopomne sobie Warszawę sprzed 10 lat ten mały ciasny terminal, obskurne warunki odprawy, żadnych poważnych linii lotniczych w Warszawie
    Z tym opisem w kontekście 10 lat to trochę przesada .

    Opis doskonale pasuje do terminala (a raczej terminali - były przecież DWA - odloty i przyloty - pełen wypas) "przed - buraczkowego". To był "obciach" w kontekście międzynarodowym

    Ten funkcjonujący już ponad 20 lat temu "buraczek" był - owszem - w porównaniu do światowych gigantów mikrusem, ale takie było zapotrzebowanie. Co do samych wnętrz i warunków - wstydu nie było. Wręcz przeciwnie - znajomi przybywający z innych krajów byli bardzo pozytywnie zaskoczeni.
    Również linie "światowe" i "poważne" były. W połowie lat 90-tych (wiem, dla niektórych to prehistoria ) latałem np. Deltą do Stanów. Z Nowego Jorku mieli nawet prawie bezpośredni lot (międzylądowanie w Berlinie) do Warszawy.
    Nie była więc WAW takim zaściankiem .

    Fakt, 10 lat temu przyciasno się porobiło, ale wiadomo już było, że to trudności chwilowe i niedługo będzie luźniej.

    Adam

  11. #11
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AdamT Zobacz posta
    latałem np. Deltą do Stanów. Z Nowego Jorku mieli nawet prawie bezpośredni lot (międzylądowanie w Berlinie) do Warszawy.
    Ja Deltą leciałem bezpośrednio WAW-JFK-WAW w 1998 roku.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ale połączenie nie zostało ogłoszone, więc ... ale w ogóle ten sam wątek w LOT

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    na skyscrapercity ktoś napisał "Air China chce latać PEK-WAW, 02:40-06:10, dni 1-3-5-7, WAW-PEK, 14:10-04:15, dni 1-3-5-7." Przy takim układzie to już naprawdę będzie ciasno przy rękawach non schengen szczególnie w sezonie bo nie podejrzewam, że CA będzie chciała być wożona autobusem. Krótkowzroczność przy projektowaniu tego terminalu była porażająca no tak przecież Polacy to tylko BA i LHR oraz LOT by ORD i JFK i tak nic poważnego do nas przyleci, to teraz wyjdzie dopiero w praniu ograniczona liczba gejtów non schengen.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Swoją drogą bezsensu rozkład...

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    rozkład jest ustawiony pod transfery w PEK w kierunku przesiadek na wewnętrzne loty w chinach i Azji.

  16. #16
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Właśnie rozkład w miarę optymalny - dobry dla przesiadek w PEK, loty WAW-PEK są niemal tylko w dni, w które nie lata LO (poza dniami 6-7), natomiast w drugim kierunku mamy do wyboru lot nocny lub ranny, czyli też nie bezpośrednia kanibalizacja.
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  17. #17

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Gazeta Wyborcza informuje że połączenie rusza już od Września.

    Wyborcza.pl

  18. #18
    Awatar Pawel_T

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Zapomnieli dopisac ktorego roku

  19. #19
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Ogólnie to mamy bardzo ciekawą historię otwierania połączeń przez Air China do Warszawy. Nie wiem czy ktoś to pamięta ale to trochę taka "Moda na sukces". No to kalendarium:
    Grudzień 2007: zapowiedź zwiększenia przez CA oferowania połączeń do Europy w tym do Warszawy. Połączenie do Warszawy z Pekinu miało ruszyć w maju 2008 i miało być obsługiwane przez A 332. Guzik z tego wyszło jak wszyscy wiemy.
    Wrzesień 2010. Air China chce uruchomić połączenie z Szanghaju do Warszawy jak się potem okaże nic z tego nie wyjdzie
    Rok 2013. Chińska strona dostrzega potencjał trasy PEK - WAW - PEK widząc zapełnione samoloty LOTu na tej trasie i prosi LOT o zwiększenie częstotliwości rejsów na tej trasie. Toż to już istne kuriozum. Podobno trasa ma wzięcie ale sami jej nie uruchomimy za to prosimy LOT żeby zaczął częściej latać. Jak wiadomo LOT nie ma czym z 5 samolotami long haul. Air China ma ich od pyty, ale sami trasy nie uruchomią mimo iż widzą w niej potencjał. Istne kuriozum.
    Lipiec/Sierpień 2016. Teraz już info bardziej konkretne. Air China występuje do chińskiego urzędu lotnictwa cywilnego o zgodę na rejsy PEK-WAW-PEK od września 2016, lecz za cztery dni okazuje się, że przewoźnik wystapił tylko o zgodę na loty a czy będzie latać tego nie wiadomo. Kolejne kuriozum. Po co występuje się o zgodę na loty skoro nie jest się pewnym czy będzie się na danej trasie latać. I tak serial pt "Air China uruchomi loty do Warszawy" trwa z przerwami od 2007 roku.

  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    na p.com jakiś czas temu napisano że rejsy Air China do WAW mają ruszyć 21 września, ale wydaje mi się, że raczej nic z tego nie będzie bo jest już 19 sierpnia a rejsy nie są nawet załadowane do systemu ani oficjalnie ogłoszone. Dodatkowo jeżeli jakieś przecieki ma p.com to zwykle nie są one sprawdzone. Widocznie nie dogadali się z LOTem co do godzin operowania. Może LO chciał dodatkowo latać do jakiegoś innego miasta chińskiego i nie specjalnie chińczycy chcieli się na to zgodzić. Widać z dużej chmury mały deszcz.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •