Strona 16 z 18 PierwszyPierwszy ... 6 14 15 16 17 18 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 320 z 353
Like Tree70Likes

Wątek: EPWA/WAW Podmianki, ciekawostki, przekierowania 2018

  1. #301
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie


    Polecamy

    I tak będzie w każdą sobotę.
     

  2. #302

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Leci 16+02
     

  3. #303
    Awatar MarekNC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie B 747 Magma ABC Magma

    leci ABD335P
    schwefel likes this.
     

  4. #304
    Senior Screener
    Awatar schwefel

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    TF-AMP
    Stand 66, DEP17:00
     

  5. #305

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    I tak będzie w każdą sobotę.
    To znaczy jak? Zacytowany wpis jest pierwszy na tej stronie. Czesto jednak val(Odpowiedz z cytatem) > {val(Odpowiedz), val(Szybka odpowiedź)}.
     

  6. #306
    Awatar Micha-ek

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Turkish w soboty na A330.
     

  7. #307

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    SP-LNK E195; czyżby miał zawrócić do WAW ? /planowo miał lecieć do Genewy/ - holding

    inne ptaszki też w holdingu - ...............
    -------------
    wyszło szydło .............
    mgła dała się we znaki

    ale ta Genewa ???
     

  8. #308
    Moderator Photo Screener
    Awatar galahadpl

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez passenger57 Zobacz posta
    SP-LNK E195; czyżby miał zawrócić do WAW ?
    Zgłaszał problem z podwoziem, zrobił przelot rozpoznawczy i usiadł cały bez problemów.
     

  9. #309
    Awatar Mentos

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Lubań

    Domyślnie

    ale co se kółek nakręcił, to jego
    https://zapodaj.net/c49cb48c74fd1.png.html
    Pozdrawiam:
    Mentos
     

  10. #310

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez passenger57 Zobacz posta

    inne ptaszki też w holdingu - ...............
    -------------
    wyszło szydło .............
    mgła dała się we znaki
    dziś znowu powtórka z rozrywki ...
     

  11. #311

    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie

    ?
    https://zapodaj.net/images/82c933238688e.png

    czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć dlaczego tak?
    ENT251 podchodzi na WAW, nie ląduje, krąży aż w końcu ląduje na WMI
    EZS38JK miał lądować na KRK, ale nie wylądował i przyleciał do... WAW
    natomiast LOT152 z TLV miał lądować na WAW, ale odesłany do... RZE
     

  12. #312

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez krzysiek6191 Zobacz posta
    No i? Zawsze lepsze niż Gdańsk, Poznań czy Kraków.
     

  13. #313

    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    No i? Zawsze lepsze niż Gdańsk, Poznań czy Kraków.
    po prostu dziwi mnie, że jeden samolot kierują z KRK do WAW, a jednocześnie inne odsyłają (tak jak mówisz - z WAW na WMI lepiej, ale gorzej jak zawrócił do RZE)

    poza tym dlaczego Enter od razu nie lądował tylko się kręcił i finalnie padło na WMI - czekał na swoją kolej, ale się nie mógł doczekać, więc taka decyzja? może paliwa nie za wiele na dalsze kręcenie?
     

  14. #314

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez krzysiek6191 Zobacz posta
    po prostu dziwi mnie, że jeden samolot kierują z KRK do WAW, a jednocześnie inne odsyłają (tak jak mówisz - z WAW na WMI lepiej, ale gorzej jak zawrócił do RZE)
    Pamiętaj, że minima to suma trzech minimów - lotniska, samolotu i załogi. Jak załoga nie ma cat2, to nie siądzie. Jak samolot jest świeżo po wejściu do służby, to też może nie mieć np. all weather capability (nie pamiętam tylko, czy tyczy całej Cat3, czy tylko b/c).

    poza tym dlaczego Enter od razu nie lądował tylko się kręcił i finalnie padło na WMI - czekał na swoją kolej, ale się nie mógł doczekać, więc taka decyzja? może paliwa nie za wiele na dalsze kręcenie?
    Najpierw czekali, czy może nie zdmuchnie albo lekko się nie podniesie (mogły być takie prognozy, albo po prostu liczyli na szczęście). Nie podniosło się, paliwo zaczęło siadać, to wybrali najdogodniejszy alternate i polecieli do Modlina.

    Pozdrawiam, Adam
    frik likes this.
     

  15. #315

    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Pamiętaj, że minima to suma trzech minimów - lotniska, samolotu i załogi. Jak załoga nie ma cat2, to nie siądzie. Jak samolot jest świeżo po wejściu do służby, to też może nie mieć np. all weather capability (nie pamiętam tylko, czy tyczy całej Cat3, czy tylko b/c).



    Najpierw czekali, czy może nie zdmuchnie albo lekko się nie podniesie (mogły być takie prognozy, albo po prostu liczyli na szczęście). Nie podniosło się, paliwo zaczęło siadać, to wybrali najdogodniejszy alternate i polecieli do Modlina.

    Pozdrawiam, Adam
    OK, po prostu zastanawiało mnie po co robić taki efekt domina i kierować samolot z KRK do WAW, a inne zawracać znad WAW do RZE
    nie lepiej byłoby skierować tych z KRK do RZE? wtedy tylko 1 byliby niezachwyceni, a nie 2

    skoro w KRK nie było warunków i odesłali do WAW, tzn. że w WAW były warunki
    a skoro w WAW były warunki to dlaczego TLV został odesłany do RZE
    itd.

    EDIT: zresztą nie tylko lot z TLV - WZZ574 BUD-WAW też krążył nad Skarżyskiem i także odesłany do RZE

    dzięki za wyjaśnienie
     

  16. #316
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie



    Dziś obserwowałem takiego turystę - właściwie dlaczego w takiej sytuacji poleciał aż do Poznania, skoro znacznie bliżej miał Modlin, Łódź czy Radom? Wiem, że LOT tam na co dzień nie lata, ale jednak to mniejszy dystans i możliwość szybszego/tańszego dowiezienia pasażerów do planowanego celu podróży. Trochę dziwne że jako zapasowe służy aż tak odległy port.
     

  17. #317

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Interesującą podróż dzisiaj odbył SP-LDH. Rano lecąc z Koszyc jako LO518 nie mógł wylądować w Warszawie, więc się wybrał do Berlina. Z Berlina próbował wrócić do Warszawy na pusto jako LO9002 wylatując o 14:19, ale tam rozpoczęła się nowa mgła, więc poleciał do Rzeszowa. Może w końcu trafi do domu:
    https://www.flightradar24.com/data/a...p-ldh#1e7efc73
    Zastanawiam się dlaczego samolot miał prawie 7-godzinny postój w Berlinie. Czy w takich przypadkach trzeba czekać na nową załogę, bo tej oryginalnej skończył się czas? Podobna sytuacja była dzisiaj z LH, która nie mogła wylądować w Łodzi. Samolot zawrócił do Wrocławia, ale stamtąd już po klikudziesięciu minutach wyleciał do Monachium.
    Milek1 likes this.
     

  18. #318
    Photo Screener
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez krzysz Zobacz posta
    Czy w takich przypadkach trzeba czekać na nową załogę, bo tej oryginalnej skończył się czas?
    W tym przypadku załoga robi krótkie nocowanie LO517/LO518. Zaczyna pracę o 21:35 w WAW i kończy o 06:25 następnego dnia.
     

  19. #319

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Dzięki za wyjaśnienia. Właśnie wraca SP-LDH z Rzeszowa i SP-LVB z Poznania, po dobie parkingu poza WAW.
     

  20. #320

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie


    Polecamy

    SP-LII wraca szybciutko do WAW - medical.
     

Strona 16 z 18 PierwszyPierwszy ... 6 14 15 16 17 18 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •