ot taka "mini" ciekawostka w przeciągu godziny, max półtora na Okęciu lądowało/ląduje sześć samolotów Z Tel Avivu
cztery Entery (loty 273, 268, 244, 311)
LOT (152) oraz EL AL (563)![]()
ot taka "mini" ciekawostka w przeciągu godziny, max półtora na Okęciu lądowało/ląduje sześć samolotów Z Tel Avivu
cztery Entery (loty 273, 268, 244, 311)
LOT (152) oraz EL AL (563)![]()
A propos czarterów np. do TLV. Często jak sprawdzam tablicę wylotów na stronie Okęcia, to pokazuje mi 2 loty w jedno miejsce (najczęściej TLV) w podobnych godzinach wykonywane zazwyczaj przez dwóch różnych przewoźników (np. E4 i QS) i zawsze jeden z nich jest odwołany. To jest jakiś błąd czy co?
TLV z WAW (poza LO i LY) robi głównie E4, zdarza się sporadycznie P7 lub trochę częściej 6H. QS zdarza się, że ładuje rejsy do systemu a potem je odwołuje i nie wykonuje. To samo się zdarza z E4. Bywa, że będzie obok siebie pięć rejsów E4 do TLV z czego polecą dwa, a dwa jako 'odwołane' będą wisieć. QS ma też tak z innymi kierunkami, nie tylko TLV.
Powtorze swoje pytanie z innego watku: Czy na przylocie pierwszego 789 bedzie salut wodny? A jesli tak, to skad mozna probowac go zobaczyc? Z gorki przy Strazy? Z komisu przy 15? Z gabinetu luster (czyt. z obecnego tarasu)? Sorry jesli to glupie pytanie, ale dawno nie bylem pod plotem.
Dopisek: na/przy gorkach przy 11 to pewnie niezle bloto teraz jest?...
Jak przyleciał LRG to był salut i najlepszym (i jedynym) miejscem był właśnie taras.
Teraz też można spodziewać się salutu, bo w końcu będzie na plusie.
Na pierwszą górkę dojedziesz spokojnie, tam tylko dziury są jak na poligonie, ale na tą przy straży przy temperaturach plusowych bym nie jechał samochodem bez 4x4, bo już nie jeden się wkleił![]()
Bez ironii: jak zrobic zeby (nie w obiektywie, tylko w nieuzbrojonym oku!) nie bylo odbic od szyb tarasu? Czy moze zalezy to (jak widac) od pory dnia?
Mam tez cichą nadzieję na low-pass. Na takowy to chyba lepiej sie ustawic przy komisie przy 15. (Wtedy i kawalek tej bramy wodnej moze sie da zobaczyc; bo mnie to raczej wlasnie o zobaczenie by chodzilo; focenie zostawiam Fachowcom, bez ironii.) Nawet jesli lądowanie bedzie na 11, to low-pass raczej wzdluz 15-33, n'est-ce pas? A jak odejdzie na drugi krag po low-passie, to mozna szybciutko przemiescic sie chociaz pod brame przy 11. (No chyba ze taki 787 ląduje na 15 nawet jak "runway in use: 11"?)
A jesli chodzi o buty?Jest jakis chociaz waski pasek nie-rozmoklego gruntu wzdluz dojscia do gorki (-ek)?
Przy aktualnej prognozie pogody taras widokowy będzie bardzo dobrym miejscem do obserwacji tak przelotu jak i salutu![]()
Czyzby pas 11/29 w przegladzie? Bo jak patrzylem z Bielan, to wydawalo sie ze samoloty startują z 33 (i nie byly to 787).
A jesli tak, to do kiedy?![]()
W przeglądzie i to od połowy miesiąca do jutraMasz zapłon dzieciaku
![]()
Po pierwsze, nie napisalem od razu. Po drugie, przez miejsce, z ktorego widac te starty, idzie sie co najwyzej pol minuty (i nie co dzien). Wiec zadne systematyczne obserwacje.
"Niecelne trafienie".
PS. Chociaz pewnie kazdy kto sie gapi na samoloty, i komu glowa sama odchyla sie do gory, gdy slyszy silnik(i) lotniczy(e) (albo kątem oka zauwazy cos lecacego), ma w sobie cos z dzieciaka, niezaleznie co mowi PESEL.
Mam pytanie bo ostatnio Onur dość często do nas lata. Czy będzie on regularnie czy jako czarter letni ? i jaki jest jego rozkład ?
Dziś w jednym z lepszych miejsc do robienia zdjęć przy Wirażowej (na wysokości ostatnich świateł podejścia 33) rozpoczęła się budowa salonu samochodowego. Podobno tylko jedna kondygnacja nad ziemią, ale...
/p.
Dzisiejszy ENT 7272 z Barcelony El Prat - bagaż odebrałem po 60 minutach od wyjścia z samolotu i nie byłem ostatni.
Duza grupa współpasażerów wciąż czekała. A to sobota i ruch taki sobie.
Handling - LS. Gratulacje...
Zakładki