wpadek trochę miał, ale kibelki to ze wszystkich którymi leciałem najczystsze :)
Wersja do druku
Nie jestem pewien czy to, co opiszę pasuje do Hydeparku.
Poniedziałkowy boarding do LO419 z autobusu do B738, przód i tył ze schodkami, kierowca machając kieruje ludkow by nie zbliżali sie do silnika, lekki chaos imho. Jeden z paxów robi sobie taka wycieczkę.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...133f66cfc6.jpg
Jakas oani wiezie drugą prawdopodobnie do terminala GA autem z wypożyczalni Sixt, robi to jednak dosc niepewnie (moze tylko moje złudzenia)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...12b238ae9c.jpg
Ten z kolei tak dziwnie próbuje wykręcić auto o 180
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...2bf15636c1.jpg
Wrzucam to na forum bo odniosłem wrazenie, ze nikt nie ogarnia tego boardingu. Gdy mnie naszło w ZRH by na chwile oddalić sie od schodków do samolotu to funkcjonariusz Kapo ( Kantonspolizei) czym predzej przywołał mnie do porzadku.
Kiedyś przy deboardingu we Wrocławiu (jeszcze stary terminal), wróciłem do samolotu bo coś zapomniałem i po ponownym wyjściu okazało się, że oba autobusy odjechały. Na płycie zdążyłem przebiec dobre kilka metrów, zanim ktoś z obsługi mnie zatrzymał i powiedział że już jedzie trzeci :roll:.
Jak widać,samolotem "na gapę" też się niektórym udaje: https://fakty.interia.pl/mazowieckie...wy,nId,2736021
Może @elza30 zgubiła futrzaka:p
Komisja Europejska nie zgodziła sie na admistracyjny podział ruchu między Schiphol a Lelystad
Nie jest to dobra informacja dla fanów przymusowego przeniesienia niektórych lotów z WAW do RDO
https://www.ch-aviation.com/portal/n...ic-to-lelystad
19.12.2018 - 22:59 UTC
The European Commission has blocked the Dutch government's plan to introduce traffic distribution rules (VVR) which would relocate some point-to-point flights from Amsterdam Schiphol to Lelystad.
The Minister of Infrastructure and Water Management Cora van Nieuwenhuizen told the parliament (Tweede Kamer) on December 4 that the government subsequently decided to withdraw the proposed action.
"Because I no longer foresee the approval of this VVR, the notification has been withdrawn. I am in agreement with the European Commission to design an adapted VVR that does justice to the goal wherein Lelystad Airport will function as an overflow airport of Schiphol and on the other hand will meet the concerns of the European Commission," van Nieuwenhuizen said in a letter to the members of parliament.
While the minister herself did not go into details as to the reason of the EU's decision, the Financieele Dagblad has reported that the proposed VVR was deemed incompatible with the European competition law. In particular, the European Commission pointed out that the rules would unfairly benefit Schiphol with no benefits to other airports.
According to the current plan of the Dutch government, Lelystad is due to open for commercial operations in 2020. The authorities want the airport to take over point-to-point traffic such as charter flights and low-cost carrier operations, particularly during peak hours at Schiphol.
The main Dutch gateway has already reached the annual threshold of 500,000 movements, imposed mostly due to noise concerns. As such, Amsterdam has no room for further growth.
The opening of Lelystad has been opposed by the local residents. The airport, located some 50 kilometres west from Schiphol, currently serves as a general aviation and training facility.
Warto zauważyć gdzie są Holendrzy czasowo ze swoimi regulacjami, a gdzie Radom który PPL ma zamiar otworzyć też w 2020. Biorąc pod uwagę drobiazgową analizę KE w zakresie administracyjnego podziału ruchu, nie ma takiej opcji aby obronić Radom jako poważną kandydaturę. Lelystad to przedmieścia Amsterdamu, 50 km od ścisłego centrum. Bezpośrednie połączenie autostradowe, z szybką koleją dojeżdżającą w czasie 35 minut plus 15 minut na transfer.
Wydaje się że wobec tych informacji oraz jasnych deklaracji przewoźników że chcą korzystać z WAW a nie RDO, oskarżenia o działaniu na szkodę spółki PPL poprzez forsowanie projektu portu lotniczego w Radomiu nie są bezpodstawne. Dla KE nie będzie argumentem regulamin opłat w Modlinie. Regulamin można zawsze zmienić, a koszt zmiany jest nieznaczny w porównaniu z lotniskiem w Radomiu gdzie koszty społeczne są astronomiczne.