Twitter lotniska donosi o 3:16:
Lot premiera Izraela Benjamina Netanjahu odwołany ze względu na uszkodzenie samolotu, do którego doszło podczas wypychania z miejsca postojowego. Nikt nie ucierpiał wskutek zdarzenia.
https://twitter.com/ChopinAirport/st...31686768087040
/p.
Ojej co za przypadek
Podesłali B739 4X-EHF w zamian.
Ostatnio edytowane przez Xon ; 15-02-2019 o 09:47
Wlasnie b777-200 sie porusza po płycie
....i ten miś na świeżym powietrzu sobie zgnije,.........![]()
Na stronie planes.cz znalazłem taki lot na dziś:
26.02.2019 / A330-200 / CSA (TVS c/s - OK-GBB) ICN/WAW 17:40/18:30
O co chodzi?
http://www.planes.cz/cs
dziś od rana maszyny na EPWA lądują nad Ursynowem
szerokokadłubowce też - np. A330 Travel Service albo B767 Tui
dlaczego UAE179 nie puścili jak reszty tylko ląduje nad Piasecznem? za duży czy co?
Silny wiatr z kierunków zachodnich
To nie kontro puszczają, a pilot wybiera. Widocznie Emirates uznali, że wiatr im krzywdy nie zrobi. Im większa maszyna tym łatwiej skompensować boczny wiatr (a zwłaszcza nieuniknione zmiany w sile).
Pozdrawiam, Adam
Inaczej - jak poprosisz ładnie, to dostaniesz nietypowy pas. Jeśli poprosisz odwrotny do standardowych operacji (np. 15 jak wsio siada na 33), to dostaniesz estimated np. in 60 minutes, i zmienisz. Ale w normalnych przypadkach, wzięcię 29 zamiast 33 albo 33 zamiast 29 w zasadzie jest bezproblemowe i bezzwłoczne (minimalnie komplikuje sytuację).
Co do wyboru 33 - jak pisał Huberts, główną korzyścią jest szerokość pasa (33 jest ciut szersze, co dla 777 może mieć znaczenie) i drogi S (zwłaszcza bodaj S2), wyprowadzające wprost na Z i gate'y NS.
Pozdrawiam, Adam
Zakładki