Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 120 z 122
Like Tree13Likes

Wątek: Hyde Park EPWA 2019

  1. #101

    Dołączył
    Jul 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    A zatem co jest głównym priorytetem, zakładając, że jest kilka taśm do wyboru?

  2. #102

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    PPL zakłada pewien czas na obsługę każdego rejsu na belcie, w zależności od liczby pax i kierunku. Następne rejsy planuje tak aby przede wszystkim, w miarę możliwości, nie pokrywały się w czasie na tej samej karuzeli. Pamiętaj że niektóre bagaże po rejsach potrafią leżeć bardzo długo, lepiej stanąć przy pustym belcie niż jak każdy pasażer musi obłazić go dookoła bo leży parę walizek i upewniają się że to nie ich.

  3. #103
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Taśmy mają też różną długość a co za tym idzie pojemność. Celem połączenia taśm nr 8 i 9 było właśnie stworzenie jednej większej taśmy.

  4. #104

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Taśmy mają też różną długość a co za tym idzie pojemność. Celem połączenia taśm nr 8 i 9 było właśnie stworzenie jednej większej taśmy.
    Która potencjalnie ma obsługiwać A380, który będzie stał najbliżej taśmy numer 1.

  5. #105

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    zapomniałeś dodać, że lotowskiego A380

  6. #106

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Która potencjalnie ma obsługiwać A380, który będzie stał najbliżej taśmy numer 1.
    Dla A380 "mają zrobić" stanowisko w nowej strefie Non Schengen na południu pirsu.

  7. #107

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Dla A380 "mają zrobić" stanowisko w nowej strefie Non Schengen na południu pirsu.
    Pierwsze słyszę. Gdzie niby?

  8. #108

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Jak sobie przejrzysz ostatnie parę stron o rozbudowie to znajdziesz.

  9. #109

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Jak sobie przejrzysz ostatnie parę stron o rozbudowie to znajdziesz.
    Śledzę uważnie temat rozbudowy EPWA i nie mogę tego znaleźć. Kiedyś faktycznie był taki plan ale potem zostawili stanowisko F, tam gdzie jest. Skoro jesteś pewien to pokaż.

  10. #110

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Myślę że te poprzednie plany wrócą.

    W ramach HP:
    https://www.tvn24.pl/superwizjer-w-t...pnMmv40v_AV7yY

  11. #111

    Dołączył
    Jul 2018

    Domyślnie

    Od kiedy na Okęciu na wyświetlaczach odlotów przestali wyświetlać codeshare'y w pięciu (czy tam iluś, rekord był chyba 8) osobnych rubrykach?

  12. #112
    Awatar Butik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalJ Zobacz posta
    Od kiedy na Okęciu na wyświetlaczach odlotów przestali wyświetlać codeshare'y w pięciu (czy tam iluś, rekord był chyba 8) osobnych rubrykach?
    Nie znam daty zle moje wrażenie jako pasażera jest, że od dość dawna. Kiedyś rzeczywiście wyglądało to pociesznie (żeby nie powiedzieć iż śmiesznie i żenująco).

  13. #113

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Myślę że te poprzednie plany wrócą. (...)
    Dlaczego? To byłaby organizacyjna katastrofa gdyby strefa non-schengen była rozdzielona strefą schengen.

    Cytat Zamieszczone przez MichalJ Zobacz posta
    Od kiedy na Okęciu na wyświetlaczach odlotów przestali wyświetlać codeshare'y w pięciu (czy tam iluś, rekord był chyba 8) osobnych rubrykach?
    Już dawno, ponad rok temu na pewno. Nawet na starym systemie to już ogarnęli. Nowy to już ma w standardzie. Na szczęście widzę, że nowy się chyba za dobrze nie przyjmuje.

  14. #114

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Dlaczego? To byłaby organizacyjna katastrofa gdyby strefa non-schengen była rozdzielona strefą schengen.
    Katastrofa nie mniejsza niż każde rozciąganie pirsów. Ale to nie ten temat.

  15. #115

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Dlaczego? To byłaby organizacyjna katastrofa gdyby strefa non-schengen była rozdzielona strefą schengen.
    Gdyby cała długość pirsu na najwyższym poziomie byłaby strefą NS przylotową, działałoby to bardzo sprawnie, większość pax z NS mogłoby wchodzić rękawem do terminala.

    Jest to zresztą jedyny sposób, aby nowobudowane przedłużenie pirsu południowego miało podział S/NS biegnący płaszczyzną poziomą jak na Arlandzie, dzięki czemu gejty kontaktowe mogą być zamiennie wykorzystywane w zależności od pory dnia.

    Ale nie wiem czy się na to zdecydowali...

  16. #116

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Gdyby cała długość pirsu na najwyższym poziomie byłaby strefą NS przylotową, działałoby to bardzo sprawnie, większość pax z NS mogłoby wchodzić rękawem do terminala.

    Jest to zresztą jedyny sposób, aby nowobudowane przedłużenie pirsu południowego miało podział S/NS biegnący płaszczyzną poziomą jak na Arlandzie, dzięki czemu gejty kontaktowe mogą być zamiennie wykorzystywane w zależności od pory dnia.

    Ale nie wiem czy się na to zdecydowali...
    Nie do końca się zgadzam. Działało by to dużo sprawniej niż teraz ale ciągle nie bardzo sprawnie. Niestety, poziom 300, może być tylko przylotowy jeśli chodzi o NS i uważam, że tak to powinno działać. Po co utrzymywać korytarz na górze, jak nikt z S, na pewno nie będzie z niego korzystał?! Jednakże przy obecnej konstrukcji terminala, nie da się uzyskać "Monachium", gdzie stanowisko jest w pełni zamienne. Jak samolot przyleci z NS a potem leci do S, to dwa razy rękawa użyjesz. Jeśli przyleci z S i odleci do NS, to za pierwszym razem rękaw, a za drugim autobus. Zawsze jednak te kilka przypadków będzie wygodniejsze niż autobus po przylocie z NS. Poziom 300 do przylotów NS nadaje się idealnie.

  17. #117

    Dołączył
    Jul 2018

    Domyślnie

    Nie rozumiem. Wy nie mówicie tego samego?

  18. #118

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalJ Zobacz posta
    Nie rozumiem. Wy nie mówicie tego samego?
    Stoarnowi chodziło o pełna zamienność ale ona nie jest możliwa. Natomiast wykorzystanie poziomu 300 na przyloty NS to w mojej opinii konieczność.

  19. #119

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    E, chyba nadinterpretujesz. Niemniej wszystko wskazuje że Lotnisko Chopina będzie miało szansę świętować 100-lecie pod ruchem pasażerskim i lepiej żeby nie był on obsługiwany w jakichś dziadowskich szopach i przybudówkach.

  20. #120
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie


    Polecamy

    Biorąc pod uwagę czas potrzebny na zamianę takiego łącznika po przylocie NS na odlot S to nie ma najmniejszego sensu. Nawet godzinna rotacja by wtedy była za krótka.

Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •