Może po prostu 737NG? Bo chyba byś zauważył 3-ci silnik MD-11
Wczoraj (ale dopiero dzis mam moznosc zajrzec na Forum) ok. 9:45 rano nad moim osiedlem (tuz kolo stacji metra Slodowiec) przelatywalo, kierujac sie w_strone podejscia na_33, cos duzego. Niestety, od chwili gdy uslyszalem dzwiek do chwili zajecia miejsca obserwacyjnego samolot zdążyl sie juz troche oddalic, a_poza tym ustawil sie tylem. Widac bylo ze jest duzy, dwusilnikowy, i_(co wyklucza rozwiazanie najprostsze: 767) wydwal sie miec duze (co wyklucza inne proste rozwiazanie: rodzina 320) winglety. (Choc byc moze to odblask slonca optycznie je powiekszal. A_tak, wczoraj rano swiecilo slonce - choc spomiedzy chmur.) Bylbyż to wiec Airbus 330? Jesli tak, to z_jakiej linii? Cos pojedynczego, czy poczatek jakiegos (az strach pytac ) regularnego polaczenia? Od razu uprzedzam jedną z_ewentualnych odpowiedzi: nie_sledzilem ostatnio Forum.
PS. Rzeczone Benki 767 na podejsciu to widok czesty nad moimi okolicami, ale ostatnio zdają sie latac jakby nizej (w_porownaniu z_obserwacjami uprzednimi.)
No wlasnie, w koncu tez pomyslalem o M11 UPS-a. Ciekawe, czy trzeci silnik moglby az tak sie "zakamuflowac", jesli samolot widzi sie od tylu, z_pewnej odleglosci, w_dodatku w_dosc jednak mocnym oswietleniu ale rownoczesnie w_chyba nie-100-procentowo przejrzystym powietrzu.Zamieszczone przez frik
Na 737NG wydawal sie ten samolot troche za duzy - ale kto wie, w swietle powyzszego?
Dzieki za wskazowki. No a skadinad szkoda, ze nie zapowiada sie jak na razie na regularne wizyty czegos wiekszego... Gdyby tak np._(a_co, jak marzyc to marzyc) LOT... na sezon letni... jakies Siodemki... A_swoją drogą, gdyby wziac Siodemki w_konfiguracji 2-klasowej, i_klasa_C mialaby 24_miejsca, to ile osob weszloby lacznie do takich Siodemek? Czterysta? (Zeby nie_bylo zbyt drastycznie, przyjmijmy zalozenie, ze w_Y jednak bedzie, wbrew obecnym tendencjom, 9_a_nie_10 miejsc w_rządku...)
A co z reguralnymi lotami Emirates ? W koncu nic z tego nie wyszlo ?Zamieszczone przez Maciej_EPWA
Skąd niby to wiesz ?Zamieszczone przez heavy1123
Czyżbym przeoczył oficjalny komunikat Emirates o otwarciu połączenia do Warszawy ?
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Od jesieni 2009 :P Taki ostatnio u nich termin chyba padał i padnie pewnie jeszcze wiele
Łódź - miasto, do którego jestem tak bardzo przywiązany, którego tak bardzo nienawidzę.
CHOJNY
Że niby Emirates na EPWA ma być ?
Zamieszczone przez frik
Na poczatku zeszlego roku Pan Marek Slawatyniec mowil o takiej mozliwosci. Ale moze teraz zaczyna to przybierac realnych ksztaltow? Kolesie sa zainteresowani promocja w Polsce do tego stopnia, ze wciagneli mnie nawet na liste dziennikarzy, ktorzy zostana zaproszenie na inauguracje polaczen na A380 pomiedzy Dubajem a Londynem.
Wiec bedziemy mieli szpiega na pokladzie . Swoja droga ciekawe ze tak malo maszyn szerokokadlubowych laduje w Wawie.Jak ma byc A330/B747.to juz poruszenie.Przydaloby sie wiecej.Emirates to juz jednak jakosc I zycze by sie pojawil
Tak czytam i czytam i wnioskuję że niedługo na waszej ziemi pojawią się Szejki w turbanach.
Tak z ciekawostek o Emiratesie, to po kontroli bezpieczeństwa na terminalu 1 w strefie wolnocłowej wisi billbord w polskim języku reklamujący te linie.
המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים
Niestety nie ma to jednak nic wspólnego z nowym połączeniem. W Warszawie funkcjonuje przedstawiciel Emirates na Polskę, bodajże firma Aviareps, która sprzedaje bilety na rejsy EK z pozostałych portów Europejskich takich jak HAM, FRA czy ATH, oferując przy tym odpowiednie rejsy na dolot do portów przesiadkowych.Zamieszczone przez 787
Dokładnie, bo Krystianowi chodzi chyba o ten bilboard: " Warszawa- Nowy Jork* -> przez Hamburg- dolot LOTem ", czy jakoś tak (...)Zamieszczone przez bbb
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Zakładki