Strona 55 z 58 PierwszyPierwszy ... 5 45 53 54 55 56 57 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,081 do 1,100 z 1145
Like Tree38Likes

Wątek: A na górce to ja będę.....

  1. #1081

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Krakow

    Domyślnie


    Polecamy

    Sprawa wyjasniona.Wycinka drzew na pierwszej gorce.Podobno pod SDM tez, jakies wzgledy bezpieczenstwa przy podejsciu do ladowania, operator kombajnu tak mowil.Ale moze tez byc ze to pod rozbudowe nowego pasa, z tym ze nie mam wiedzy na ten temat wiec moge sie mylic.
    Jakby kogos interesowaly kombajny lesne to taka dzis byla: Ponsse Bear 8WD - Harvesters, Year of manufacture: 2015 - Mascus UK
    tomek_t likes this.

  2. #1082
    Awatar Tom_EPKK

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    KRK/EPKK

    Domyślnie

    Wczoraj przed południem byłem n górce, mniej więcej 9-11, pusto, nikogo nie widziałem...
    za to na Lce jest fajnie żwirek uklepany, w sam raz na 2 radiowozy :P
    ...My Eyes Can See What Others Cannot...
    EPKK Spotters @Facebook

  3. #1083

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Na przylot Papieża górka będzie otwarta ?

  4. #1084
    Awatar regnar3712

    Dołączył
    Apr 2015

    Domyślnie

    dla policji i wojska zapewne tak, a powaznie to nie liczylbym na to ze bedzie mozliwosc znajdowac sie na podejsciu

  5. #1085

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    W Warszawie na szczycie NATO nie było problemów :/

  6. #1086
    Awatar vader

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez regnar3712 Zobacz posta
    dla policji i wojska zapewne tak, a powaznie to nie liczylbym na to ze bedzie mozliwosc znajdowac sie na podejsciu
    W kwietniu 2010 było mówione to samo a bez problemu można było przebywać na górce.
    N 10" 'Simon II' + SCT 5", EOS 70D, Intek AR-109, PlanePlotter: mo i vo

  7. #1087
    Awatar regnar3712

    Dołączył
    Apr 2015

    Domyślnie

    koledzy drodzy pytanie: miejscówa "U chłopa", jak to wygląda z wejściem tam? Tzn czy muszę iść i zapytać właściciela czy mogę wejść? Czy idę jakoś wzdłuż jego działki? A jeśli mam zapytać to pod które drzwi pukać? Wole zapytać tu niż zrobić jakąś obore tam na miejscu - facet się wkurzy i nie będzie wpuszczał nikogo

  8. #1088
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Idź wzdłuż płotu pozostając cały czas na terenie lotniska.
    regnar3712 likes this.
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  9. #1089
    Photo Screener
    Awatar Bangi

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Trochę już późno ale wiem dlaczego oficjalnie nie mogło być wejścia na górkę podczas przylotu i odlotu papieża.
    Teren był sprawdzany pod kątem pirotechnicznym i potem by zapewnić jego "sterylność" zamyka się go dla ludzi.
    Podobnie było zresztą w Brzegach.

  10. #1090

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Puławy

    Domyślnie

    Witam


    Po raz 1 wybieram się do KRK na zdjęcia, jak wygląda możliwość robienia zdjęć na tej górce i w miejscówkach opisanych wyżej oraz pod płotem. Czy mogą koledzy coś napisać szerzej o możliwości robienia zdjęć lub zakazie.


    Dziękuje i pozdrawiam

  11. #1091
    Awatar regnar3712

    Dołączył
    Apr 2015

    Domyślnie

    Nie ma juz żadnego zakazu. Śmiało możesz focic. Jedyne czego nie polecam to focenie przy siatce od strony trasy (nie mylić z górką bo ta jest po drugiej stronie trasy), a nie polecam bo mogą cie z tego miejsca wyprosić - podobno. Aha no i na górkę oczywiście samochodem nie wjeżdżaj ale to juz pewnie wiesz. Pozostale miejscowkie tez sa dostepne tylko nalezy zachowac odpowiednia ostroznosc ("mostek", "kibel") bo mimo wszystko w kolo pełno aut), "u chlopa" jeszcze nie bylem wiec sie nie wypowiadam.

    Aha spod plota mozna ewentualnie robic foty od parkingu dla vipów

  12. #1092

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Puławy

    Domyślnie

    Witam

    Dziękuje za rady. Wybieram się bez samochodu. Z buta będzie fajnie, może troszkę przydługawo ale będę miał cały dzień zresztą EPWA tak schodziłem wiec w KRK również da rade.

    Pozdrawiam

  13. #1093

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    KRAKÓW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez regnar3712 Zobacz posta
    Nie ma juz żadnego zakazu. Śmiało możesz focic. Jedyne czego nie polecam to focenie przy siatce od strony trasy (nie mylić z górką bo ta jest po drugiej stronie trasy), a nie polecam bo mogą cie z tego miejsca wyprosić - podobno. Aha no i na górkę oczywiście samochodem nie wjeżdżaj ale to juz pewnie wiesz. Pozostale miejscowkie tez sa dostepne tylko nalezy zachowac odpowiednia ostroznosc ("mostek", "kibel") bo mimo wszystko w kolo pełno aut), "u chlopa" jeszcze nie bylem wiec sie nie wypowiadam.

    Aha spod plota mozna ewentualnie robic foty od parkingu dla vipów
    Świetnie opisane, ale jest małe "ALE"... Jeśli zaparkujesz przy "mostku", to ścieżką w dół do "kibla" już nie dojdziesz. Kilka miesięcy temu przegrodzili teren siatką
    Jedyny sposób, aby focić z "kibla, to wjazd przez bramki od Katowic i zaparkowanie przy MOPie
    http://marcinspotter.jimdo.com/
    Nikon D7100 + TAMRON 150-600 + Nikkor 70-300VR + Sigma 10-20 + Nikon Action VII 16x50

  14. #1094
    Awatar regnar3712

    Dołączył
    Apr 2015

    Domyślnie

    Uparty wejdzie od strony "mostku" tylko trzeba być nie co szczupłym

  15. #1095

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Puławy

    Domyślnie

    Witam


    Mam pytanie jakie kadry na lotnisko i samoloty można mieć z konkretnych lokalizacji(chodzi mi o przykładowe zdjęcia)te co na forum są.

    Pozdrawiam

  16. #1096
    Moderator Senior Screener
    Awatar Pzlm28

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Geograf2000 Zobacz posta
    Witam


    Mam pytanie jakie kadry na lotnisko i samoloty można mieć z konkretnych lokalizacji(chodzi mi o przykładowe zdjęcia)te co na forum są.

    Pozdrawiam
    http://lotnictwo.net.pl/gallery_spot...ons.php?id=876
    Ostatnio edytowane przez Pzlm28 ; 11-01-2017 o 11:49

    .................Don't let me die, I want to fly

  17. #1097

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Puławy

    Domyślnie

    Dziękuje bardzo. Świetna mapka oto chodziło


    Pozdrawiam

  18. #1098
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Taras jest nieczynny od roku, czy jakoś tak (tak apropo mapki).
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  19. #1099
    Awatar regnar3712

    Dołączył
    Apr 2015

    Domyślnie

    Słyszałem ze na górce ktos kiełbe z grilla otworzył prawda to? (znaczy nie na samej gorce a na poczatku ul. Spacerowej)

  20. #1100
    Awatar Feniks

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    KNT

    Domyślnie


    Polecamy

    Panowie jak wygląda sytuacja z parkowaniem w okolicach Górki ,czy np. ta lok. jest dalej aktualna https://www.google.pl/maps/dir//50.0.../data=!3m1!1e3 ?

Strona 55 z 58 PierwszyPierwszy ... 5 45 53 54 55 56 57 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •