Strona 15 z 44 PierwszyPierwszy ... 5 13 14 15 16 17 25 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 300 z 874
Like Tree482Likes

Wątek: Wizzair

  1. #281
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    A nie wiem bo ja zawsze zamieniam ;P
    Ale potwierdzam :v

    Sent from my SM-J730F using Tapatalk
    Pitterek

  2. #282
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Wizz Air dostanie 20 Airbusów A321XLR, które są w stanie realizować połączenia trwające do 8 godzin! – ogłoszono podczas Paris Air Show. To świetna informacja dla lotnisk regionalnych w Polsce, bo otwiera przed nimi bramy do kierunków międzykontynentalnych, które do tej pory były szczelnie zamknięte.
    Wizz Air otrzyma swój pierwszy samolot tego typu w 2023 roku, a wszystkimi 20 maszynami będzie dysponował w ciągu trzech lat. Tak jak A321Neo, modele XLR będą zabierały na pokład 239 pasażerów.
    https://www.fly4free.pl/wizz-air-a32...zwoj-w-polsce/

  3. #283

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Z KRK to tylko chyba na wschód co najdalej, wątpie żeby arbuzy dostały odpowiedni ETOPS do lot za kałużę.

  4. #284

    Dołączył
    Jan 2016

    Domyślnie

    Jak najbardziej będzie ETOPS. I zasięg z KRK na całe wschodnie wybrzeże (nawet ORD). Ten samolot wraz z nadchodzącym NMA od Boeinga to gamechanger dla takich lotnisk jak KRK.

    Jeśli taki np American ma latać do nas to tylko na czymś takim.

    Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka

  5. #285
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hellhax Zobacz posta
    Jak najbardziej będzie ETOPS. I zasięg z KRK na całe wschodnie wybrzeże (nawet ORD). Ten samolot wraz z nadchodzącym NMA od Boeinga to gamechanger dla takich lotnisk jak KRK.

    Jeśli taki np American ma latać do nas to tylko na czymś takim.
    Wizzair będzie miał je w maksymalnej konfiguracji 239 miejsce, a ta wyklucza maksymalny zasięg.
    Druga sprawa tyle godzin jak sardynka?? Dziękuje bardzo.

  6. #286
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hellhax Zobacz posta
    Jak najbardziej będzie ETOPS. I zasięg z KRK na całe wschodnie wybrzeże (nawet ORD). Ten samolot wraz z nadchodzącym NMA od Boeinga to gamechanger dla takich lotnisk jak KRK.

    Jeśli taki np American ma latać do nas to tylko na czymś takim.

    Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
    Bez szans.
    A321 jest dużo wolniejszy od 788, więc potrzebowałby około 9,5-10 h lotu do NYC, a co najmniej 11h do ORD.

  7. #287

    Dołączył
    Jan 2016

    Domyślnie

    Nie mówię że akurat Wizzair będzie tak latał ale myślę że linie tradycyjne, które będą chciały tak latać będą miały mniej dopakowana konfigurację.

    Zresztą trend rynkowy jest taki żeby klasę ekonomiczna dopasowywać jak się da. Komfort pasażera jest dużo mniej ważny niż zysk. Nie sądzę żeby ktoś się tym przejmował jakoś specjalnie.

    Co do długości lotu to teraz podróż do NY czy Chicago z przesiadka trwa porównywalnie albo dłużej. A po coś w tym samolocie zrobili ponad 8.5k km zasiegu. Ktoś na pewno będzie takie odcinki latał. Nawet jak będzie to trwało 10 czy 11h.

    https://www.forbes.com/sites/michael...0-replacement/

    Zresztą zobaczymy za parę lat...


    Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka

  8. #288

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Jak na razie eksperymenty tanich linii z TATL z UK nie napawają zbytnim optymizmem.

  9. #289
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hellhax Zobacz posta
    Nie mówię że akurat Wizzair będzie tak latał ale myślę że linie tradycyjne, które będą chciały tak latać będą miały mniej dopakowana konfigurację.

    Zresztą trend rynkowy jest taki żeby klasę ekonomiczna dopasowywać jak się da. Komfort pasażera jest dużo mniej ważny niż zysk. Nie sądzę żeby ktoś się tym przejmował jakoś specjalnie.

    Co do długości lotu to teraz podróż do NY czy Chicago z przesiadka trwa porównywalnie albo dłużej. A po coś w tym samolocie zrobili ponad 8.5k km zasiegu. Ktoś na pewno będzie takie odcinki latał. Nawet jak będzie to trwało 10 czy 11h.

    https://www.forbes.com/sites/michael...0-replacement/

    Zresztą zobaczymy za parę lat...


    Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
    W tym rzecz, że w konfiguracji dla Wizz A321XLR będzie w stanie wykonywać loty DO 8 godzin. Oznacza to, że loty z PL do USA w ich wykonaniu nie będą możliwe. Nie chciałem polemizować, tylko skoro jesteśmy w temacie "Wizzair w balicach" chciałem właśnie to przekazać w swoim poprzednim poście.

  10. #290

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hellhax Zobacz posta
    Nie mówię że akurat Wizzair będzie tak latał ale myślę że linie tradycyjne, które będą chciały tak latać będą miały mniej dopakowana konfigurację.
    Głównie linie amerykańskie, szukające następcy dla B757.

  11. #291

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hellhax Zobacz posta
    A po coś w tym samolocie zrobili ponad 8.5k km zasiegu. Ktoś na pewno będzie takie odcinki latał.

    Zresztą zobaczymy za parę lat...
    Przypominam, że dyskusja nie dotyczy maszyny będącej w czynnej służbie, tylko projektu samolotu, będącego odmianą samolotu znanego od ponad 30 lat. Tak więc pełna zgoda: zobaczymy za kilka lat.

    Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

  12. #292

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hellhax Zobacz posta
    Zresztą trend rynkowy jest taki żeby klasę ekonomiczna dopasowywać jak się da. Komfort pasażera jest dużo mniej ważny niż zysk.
    I, sądząc po tym że ludzie wciąż kupują bilety na loty samolotami nawet aż tak sardynkowymi (w różnych liniach), dla pasażera ("statystycznego") komfort też nie jest zbyt ważny... Być może niektórzy kupują po raz pierwszy, nie wiedząc jak wyglądają kabiny, i dopiero potem stwierdzają "never again" - ale, jak widać, tych nie jest dostatecznie dużo.

  13. #293

    Dołączył
    Jul 2018
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Zgadzam się, dla większości ludzi nie jest ważne jaką linią czy samolotem lecą, oraz w jakich warunkach,tylko żeby tanio dostać się z punktu A do punktu B

  14. #294
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Nieoficjalnie
    Jeśli się nic nie zmieni to Kraków wraz z Wiedniem będą kolejnymi bazami dla A321neo po Budapeszcie

    ps; Myślę, że o tej porze w przyszłym roku, będzie 5 A321neo u nas

  15. #295

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    239miejscowe arbuzy x5? gdzie są te pajace od strategii z tym całym PPL, a no tak w Radomiu....Czy my wgl mamy jeszcze jakieś wolne sloty/przepustowość w godzinach szczytu ??? pierwsze starty będzie trzeba chyba zaczynać o 4:30/5:00 a ostatnie lądowania 01:00/01:30. Będzie to najlepsze rozwiązanie aby się całkiem nie udusić. Wszystkie protestujące przeciwko inwestycjom duszyczki z okolicznych wiosek będą spać po 3/4h zamiast 5, dwie pieczenie na jednym ogniu.

  16. #296
    Awatar psotter

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kelo Zobacz posta
    będzie trzeba chyba zaczynać o 4:30/5:00 a ostatnie lądowania 01:00/01:30. Będzie
    U sąsiadów się sprawdza :k

  17. #297
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    I to całą dobę :v przynajmniej w sezonie letnim.

    Sent from my SM-J730F using Tapatalk
    Pitterek

  18. #298

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez psotter Zobacz posta
    U sąsiadów się sprawdza :k
    I bardzo dobrze, że u sąsiadów. Balice są za blisko miasta.

    Powinien być wprowadzony całkowity zakaz operacji od 24 do 6. Poza tym, od 6 do 8 i od 22 do 24 procedury obniżające hałas - niższa prędkość wznoszenia po starcie, tylko wybrane procedury na odlotach /trasy/, itp.

  19. #299
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Dla części forumowiczów najlepiej by nic nie startowało ani lądowało w ogóle...
    filipc, Krakowiak27 and Pawel_T like this.
    Pozdrawiam, Airliner

  20. #300
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Pytanie kto był pierwszy, lotnisko czy mieszkańcy.
    Śmiem twierdzić, że zdecydowanie w większości przypadków było pierwsze lotnisko

Strona 15 z 44 PierwszyPierwszy ... 5 13 14 15 16 17 25 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •