Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 70
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Statystyka EPKK (2010)


    Polecamy

    Jak w temacie.
     

  2. #2
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Grudzień: 178 302 +9,72%
    Cały 2009: 2 680 322 -8,33%
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.
     

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EWR

    Domyślnie

    Lotnisko Kraków-Balice obsłużyło blisko 2,7 mln pasażerów

    PAP

    2010-01-11, ostatnia aktualizacja 2010-01-11 13:31


    Międzynarodowy Port Lotniczy Kraków-Balice (MPL) obsłużył w zeszłym roku nieco ponad 2 mln 680 tys. pasażerów, czyli o 8 proc. mniej niż rok wcześniej. W tym roku lotnisko planuje przełamać tendencję spadkową i po raz drugi w swojej historii osiągnąć granicę 3 mln odprawionych pasażerów.

    "Mimo spadków jesteśmy zadowoleni z 2009 roku, bo w dobie kryzysu nie ograniczyliśmy projektów inwestycyjnych, co w perspektywie czasu przyniesie efekty, a także przygotowaliśmy nowe połączenia i w 2010 rok wchodzimy z bardzo dobrą siatką połączeń" - poinformował dziennikarzy w poniedziałek prezes MPL Kraków-Balice Jan Pamuła.

    Według niego 8-proc. spadek liczby pasażerów w zeszłym roku to efekt mniejszego zainteresowania Krakowem ze strony turystów, światowego kryzysu gospodarczego oraz zlikwidowania regularnych operacji przez polskiego taniego przewoźnika Centralwings. Tendencja spadkowa widoczna była przede wszystkim w pierwszej połowie roku, a końcówka zakończyła się już wzrostami: o 15 proc. w listopadzie i 10 proc. w grudniu.

    Gazeta Biznes

    "To co zapowiada się na 2010 rok, to duży skok do przodu, jeśli oczywiście zostaną zrealizowane umowy zawarte z przewoźnikami" - wyjaśnił Pamuła.

    Jak poinformował, największa linia operującą z Balic - irlandzki Ryanair, który obecnie lata do 11 europejskich portów, zapowiedział od wiosny tego roku podwojenie liczby połączeń z Krakowa. Swoją siatkę połączeń chcą wzmacniać także inni przewoźnicy.

    Prezes zapowiedział, że w tym roku rozpoczęte zostaną dwie kluczowe inwestycje, które mają uczynić z Krakowa "średniej wielkości, eleganckie lotnisko europejskie". Zakończy się też budowa drugiego łącznika między płytą postojową i pasem startowym, dzięki czemu zwiększy się częstotliwość startów i lądowań. Rozpocznie się też budowa czterogwiazdkowego hotelu w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska. Operatorem obiektu, którego otwarcie zapowiadane jest na przyszły rok, zostanie firma hotelarska o zasięgu światowym.

    W ciągu najbliższych miesięcy ma zostać wybrana firma, która zaprojektuje nowy terminal pasażerski o przepustowości 7,5 mln - 8 mln pasażerów rocznie. Projekt ma być gotowy na przełomie 2010 i 2011 roku, i wtedy będzie ogłoszony przetarg na wykonawcę obiektu.

    Równolegle będą biegły przygotowania do budowy kolejowego dworca przy lotnisku. Będzie on miał połączenie z nowym terminalem i parkingiem wielopoziomowym.

    Prezes Pamuła poinformował, że spółka MPL Kraków-Balice wypracowała w zeszłym roku 38 mln zł zysku netto. Zarząd spółki, w której dominującą rolę posiadają PP Porty Lotnicze (76 proc. udziałów) chciałby, aby w tym roku do grona udziałowców dołączył silny inwestor kapitałowy. Miałby on poprzez dokapitalizowanie spółki objąć ok. 30 proc. udziałów.

    Międzynarodowy Port Lotniczy Kraków-Balice jest drugim co do wielkości (po warszawskim Okęciu) lotniskiem w Polsce. Na lotnisku regularne operacje wykonuje 18 przewoźników, port współpracuje także z kilkunastoma liniami czarterowymi.(PAP)


    Źródło: PAP
    Ostatnio edytowane przez Staford ; 11-01-2010 o 14:53 Powód: Zmieniłem kolorki linków.
    franek
     

  4. #4
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Krakowskie lotnisko 2009: jednak lekki spadek

    Rafał Romanowski



    8 proc. pasażerów mniej niż w roku 2008 obsłużyło w roku ubiegłym lotnisko Kraków Balice. - W przyszłym roku powinniśmy osiągnąć znów 3 mln - zapewniają jednak władze portu.



    Fot.Tomasz Wiech / Agencja Gazeta Samolot linii Ryanair na lotnisku w Balicach






    2 mln 680 tys. 322 pasażerów - tylu właśnie klientów operujących z Balic europejskich przewoźników obsłużyło krakowskie lotnisko od 1 stycznia do 31 grudnia 2009. Frekwencyjne tąpnięcia z pierwszej połowy roku udało się zniwelować w drugiej, dzięki czemu szacowany z początku nawet na 15 proc. spadek wyhamował i zamknął się w końcowym jednocyfrowym wyniku. - Oczywiście nie jesteśmy do końca zadowoleni ze spadku, ale trzeba przyznać, że w dobie kryzysu branży lotniczej i spadku liczby podróżujących pasażerów 8-proc. wyniku nie powinniśmy się wstydzić - uważa Justyna Zajączkowska, rzeczniczka prasowa Kraków Airport.

    Zadowolenia nie kryje prezes MPL Kraków Balice Jan Pamuła: - W dobie kryzysu nie ograniczyliśmy projektów inwestycyjnych, co w perspektywie czasu przyniesie efekty. Przygotowaliśmy też sporo nowych połączeń i w 2010 rok wchodzimy z bardzo dobrą siatką lotów - mówił wczoraj dziennikarzom na specjalnej konferencji podsumowującej rok 2009.



    Dzięki mocnej ekspansji w Krakowie linii Ryanair (rok temu szantażowała Kraków, zawieszając połączenia, później przeprosiła się z Balicami, ogłaszając start kilku nowych połączeń) w teoretycznie słabych miesiącach, jak listopad czy grudzień, Balice notowały aż 15-proc. i 10-proc. zwyżki w porównaniu z analogicznymi okresami roku 2008.

    Rok 2010 - czego nie ukrywają przedstawiciele lotniska - może okazać się rekordowy, bowiem numer 1 tutejszego portu - Ryanair - ogłosił już start ośmiu nowych kierunków (Rzym, Charleroi Bruksela, Alicante, Trapani Sycylia, Malaga, Piza, Leeds, Rygge Oslo), a wedle nieoficjalnych informacji powinien ogłosić jeszcze Gironę Barcelonę, Hahn Frankfurt oraz - co bardziej skomplikowane ze względu na przyznaną mu przez hiszpański port Barajas ograniczoną liczbę lotniczych slotów (czasów, w których może lądować samolot) - Madryt.

    Cel Kraków Airport na rok 2010? - Przekroczenie liczby 3 mln pasażerów, a może nawet pobicie wyniku z rekordowego pod względem turystyki roku 2007 - zapowiada Zajączkowska.

    Przedstawicieli lotniska cieszy aktywność irlandzkiego Ryanaira oraz coraz popularniejszego tu Air Berlin, martwi jednak nieco bezczynność pozostałych mocnych na Balicach linii. Zwłaszcza easyJeta, który zadowalając się pozycją numer 2 i wożąc pasażerów na krakowsko-brytyjskich trasach oraz posiadając oblegane połączenie z Paryżem, nie zamierza na razie zwiększać liczby operacji w Krakowie.

    - Owszem, Kraków jest dla nas bardzo ważny, ale na razie nasz rozwój idzie w kierunku krajów południowej Europy, ale też Egiptu, Turcji, Izraela - mówi niezmiennie Verena Keimer, marketing manager brytyjskiego przewoźnika.

    O tym, że Balice czekają jednak świetlane czasy, zapewniają nie tylko władze portu, ale też firmy odpowiedzialne za rozwój lotniskowych inwestycji. W tym roku zakończy się budowa drugiego łącznika między płytą postojową i pasem startowym, dzięki czemu zwiększy się częstotliwość startów i lądowań, rozpocznie się zaś budowa czterogwiazdkowego hotelu w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska.

    W ciągu najbliższych miesięcy ma zostać wybrana firma, która zaprojektuje nowy terminal pasażerski o przepustowości 7,5-8 mln pasażerów rocznie. Projekt ma być gotowy pod koniec obecnego roku. Wciąż trwają prace przygotowawcze pod budowę dworca kolejowego obsługującego ruch na linii Kraków Główny - Kraków Balice.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  5. #5
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Dobra informacja z Balic iz za styczen br. jestesmy takze na plusie
    Szczegoly jutro.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  6. #6
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    W styczniu obsłużono u Nas około 171 tys. paxów co daje +3% wzrostu do analogicznego okresu 2009.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  7. #7
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    W styczniu obsłużono u Nas około 171 tys. paxów co daje +3% wzrostu do analogicznego okresu 2009.
    A mogło być jeszcze lepiej..

    Przekierowań łącznie: na minus: 14x (do KTW:9x,do WAW:4x,do LCJ:1x); na plus: 2x (z RZE:2x)
    CNL lotów łącznie: 35x (Warunki pogodowe na lotniskach Europy, śnieg paraliżuje)

    Rachunek jest prosty
     

  8. #8

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie styczeń 2010, linie lotnicze

    Patrzę sobie na liczby pasażerów w podziale na linie lotnicze za styczeń. Właściwie to tylko jeden miesiąc i w dodatku ze stosunkowo niewielkim ruchem ale można porównać ze statystyką za cały zeszły rok i podyskutować...

    Na pierwszym miejscu Ryanair 32% (w całym 2009 roku było 26.6%) wzrost wynikający pewnie z większej liczby rejsów.

    Drugi Easyjet 22% (2009 było 20.8%), o dziwo udział Easy nie spada a oni przecież rejsów nie dokładali.

    Trzeci LOT, po styczniu 14.6% (2009 było 12.5%), ładny wzrost a przecież LOT latem przewozi więcej, kiedy są połączenia do ORD i JFK. Rejsów nie przybyło, czyżby promocje pomogły i poprawił się im LF? W takim wypadku musiał im się solidnie poprawić i to na połączeniach do WAW, dobra wiadomość.

    Czwarta LH, 8.2% (2009 było 9.5%). Nie ma porannego FRA więc jest mniej niż w 2009 roku.

    Piąty Norwegian 4.9% (2009 było 6.6%). Mniej połączeń.

    Szósty Aer Lingus 4.2% (4.1%). Stabilnie, poza tym zawsze miło widzieć podmianę Shamrock 321 zamiast 320. Parę razy w styczniu się zdarzyło.

    Chartery 3.8% (7.5%). Tu porównanie nie ma sensu, charterów w styczniu prawie nie było, miejmy nadzieje, że będą bliżej lata.

    Germanwings 2.6%. Witamy z powrotem we właściwym miejscu.

    Air Berlin 2.1%. Gorzej niż Germanwings choć zdaje mi się, że oferują więcej miejsc (codziennie DUS plus parę razy w tygodniu TXL), wniosek: słaby LF, miejmy nadzieję, że się poprawią.

    CSA 1.7% (1.4%). Dwa ATR dziennie, bez zmian.

    Transavia 1.3% (1.6%). Z nimi podobno niedługo się pożegnamy. Zawsze wydawało mi się, że z walki na trasie KRK-PAR z trzech konkurentów jeden musi odpaść.

    Brussels 0.9% (1.0%). Bez zmian.

    Austrian 0.7% (0.7%). Osobiście uważam to za smutny wynik. Austrian był w naszym porcie od zawsze (od 90-tych lat) a jest coraz bardziej marginalnym przewoźnikiem. DH4 muszą latać w połowie puste. Oczywiście ratują sie code share z LOTem.

    Jetair 0.5% (0.3%). To jest mniej więcej 850 pasażerów. Jak na te 3 (średnio rzecz biorąc) Jetstreamy dziennie to i tak zauważalny wynik.

    I jeszcze ogólny komentarz, jak napisał wyżej lucasmadi w styczniu było kilka dni z dużymi problemami z pogodą - odwołania, przekierowania. Gdyby nie to, byłoby kilka tysięcy więcej.
     

  9. #9
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Dobre wieści z Balic w lutym br. skorzystało z lotniska ok. 171 tys pasażerów co daje wzrost +4% w stosunku do analogicznego okresu 2009r.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EWR

    Domyślnie

    Lotnisko w Balicach pnie się w górę

    Barbara Ciryt
    Dzisiaj 17:29:20
    Czwarty miesiąc z kolei rośnie liczba pasażerów obsługiwanych przez lotniczy Kraków-Balice oraz liczba operacji lotniczych. W lutym przyleciało i odleciało z podkrakowskiego portu 170 862 pasażerów. To o 4 proc. w porównaniu do lutego 2009r.
    A jeszcze niedawno pisaliśmy, że Katowickie lotnisko ściga port w Balicach. Tak było na koniec ubiegłego roku, kiedy zmniejszała się różnica w obsłudze pasażerów w obu lotniskach. Teraz jednak sytuacja się zmienia. W styczniu śląski port odnotował spadek liczby pasażerów o prawie 8 proc., natomiast w lutym obsłużył ponad 10 proc. mniej osób w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku.

    W Krakowie natomiast liczba pasażerów rośnie. Na plusie lotnisko było już w listopadzie i w grudniu. W styczniu znów odnotowało wzrost o 3 proc. a w lutym o 4 proc. - Po zeszłorocznym spowolnieniu bardzo mnie cieszą tak dobre wyniki naszego lotniska - przyznaje prezes krakowskiego portu lotniczego Jan Pamuła. Podkreśla, że w branży lotniczej pierwsze dwa miesiące roku są ciężkie, więc utrzymanie tendencji wzrostowej jest tym większym sukcesem.

    Ma nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej, bo linie lotnicze, a zwłaszcza tani przewoźnik Ryanair co rusz ogłaszają nowe połączenia. W tym tygodniu rozpoczęły się loty do Rzymu Ciampino i Brukseli Charleroi, w kolejce czeka jeszcze siedem zapowiedzianych połączeń. Wczoraj przedstawiciel Ryanaira Laszlo Tamas ogłosił kolejne połączenie z Krakowa do Malty. Tam Ryanair uruchomił wczoraj swoją nową bazę.

    - Dotychczasowe wyniki pozwalają przewidywać, że w tym roku Kraków Airport ponownie obsłuży trzy miliony pasażerów - komentuje prezes Pamuła.
    Władze lotniska przewidują, że w sezonie letnim wzrosty będą jeszcze większe. - Początkowo ostrożnie zakładaliśmy, kilkuprocentowy wzrost w skali całego roku, ale dzięki nowym połączeniom może być większy - mówi Marcin Pulit, dyrektor biura portu w Balicach.

    Statystyki poprawi zapewne irlandzki tani przewoźnik Ryanair, który uruchamia 10 nowych połączeń w sezonie letnim tego roku. Maszyny tej linii polecą z Krakowa m.in. do Brukseli, Barcelony, Alicante, Malagi, Rzymu, Trapani, Pizy. Dla portu to oznacza ponad dwadzieścia dodatkowych operacji tygodniowo.
    franek
     

  11. #11
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    2010r
    Styczeń 170 552 +2,55%
    Luty 170 862 +3,6%
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.
     

  12. #12

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez franek Zobacz posta
    Barbara Ciryt
    Dzisiaj 17:29:20
    (..)
    A jeszcze niedawno pisaliśmy, że Katowickie lotnisko ściga port w Balicach. Tak było na koniec ubiegłego roku, kiedy zmniejszała się różnica w obsłudze pasażerów w obu lotniskach. Teraz jednak sytuacja się zmienia. W styczniu śląski port odnotował spadek liczby pasażerów o prawie 8 proc., natomiast w lutym obsłużył ponad 10 proc. mniej osób w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku.
    Myślę, że Rębiechowo ma szansę wyprzedzić KTW w tym roku. Po dwóch miesiącach mają 20 tys. pasażerów więcej i będą się rozwijać nie mając lokalnej konkurencji. A KTW trochę straci przez nowe połączenia FR z Krakowa do miejsc, do których wcześniej latało się Wizzem.
     

  13. #13
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Myślę, że Rębiechowo ma szansę wyprzedzić KTW w tym roku. Po dwóch miesiącach mają 20 tys. pasażerów więcej i będą się rozwijać nie mając lokalnej konkurencji. A KTW trochę straci przez nowe połączenia FR z Krakowa do miejsc, do których wcześniej latało się Wizzem.
    Nie koniecznie. Niewątpliwie z jednej strony GDN dostał sporo nowych połączeń m.in. Air Berlin, Wizz ,Lufthansa, IcelandExpress ale z drugiej strony panuje pewna sezonowość.
    KTW zawsze stały lotami charterowymi i tutaj nadrabiały w miesiącach letnich.
    Zobaczymy.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EWR

    Domyślnie

    Balicom rośnie, Pyrzowicom spada

    Rafał Romanowski

    2010-03-16, ostatnia aktualizacja 2010-03-15 20:00



    Luty był kolejnym miesiącem wzrostów na lotnisku w Balicach. Rośnie ono w siłę, a jego katowicki konkurent mocno spuścił z tonu.



    Fot.Tomasz Wiech / Agencja Gazeta Samolot linii Ryanair na lotnisku w Balicach




    Balice +4 proc., Pyrzowice -10 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego - tak prezentuje się mapa frekwencyjnych spadków i wzrostów konkurujących z sobą na rynku południowej Polski portów lotniczych w Krakowie i Katowicach. Oznacza to, że będącym jeszcze kilka miesięcy w defensywie Balicom frekwencja odprawionych pasażerów rośnie czwarty miesiąc z rzędu, Pyrzowice zaś notują po raz kolejny spadek.

    Analitycy ruchu lotniczego są zgodni, że w ciągu najbliższych miesięcy Kraków Airport mocno ucieknie konkurentom. Marcowe statystyki powinny być jeszcze bardziej optymistyczne (wystartowało obłożone połączenie Ryanair do Rzymu), prawdziwy skok statystyk nastąpi zaś od kwietnia (start rejsów do Alicante, Pizy, Leeds i Brukseli-Charleroi), maja (nowe loty na Sycylię, do Barcelony i na Maltę) oraz czerwca (loty do Malagi) - wszystkie w wykonaniu taniej irlandzkiej linii Ryanair.



    Czy to oznacza, że balicki port odprawi w tym roku rekordową, znów przekraczającą trzy miliony - jak w 2007 roku - liczbę pasażerów? - Jeszcze niedawne prognozy mówiły o ostrożnych wynikach w granicach kilku procent wzrostu w skali rocznej, ale wysyp ogłoszonych właśnie nowych połączeń pozwala sądzić, że będzie to wzrost znacznie większy - komentuje Marcin Pulit, dyrektor biura portu w Balicach. Przypomina też, że ubiegły rok, choć niezbyt dla lotniska udany, pokazał jednak, że Balice są w stanie skutecznie obronić się nie tylko przed kryzysem w branży lotniczej, lecz także chudszymi niż zwykle portfelami potencjalnych klientów.

    Liderem operacji wykonywanych z Balic jest Ryanair, który generuje tu 32 proc. ruchu pasażerskiego. Wiceliderem jest brytyjski easyJet (22 proc.). Na kolejnych miejscach rodzimy LOT oraz Lufthansa, piąty Norwegian (niestety, zmniejszył liczbę lotów), szósty Aer Lingus z codziennym rejsem do Dublina, za nim łącznie loty czarterowe, na które to czartery Balice mają postawić zdecydowanie mocniej w tym sezonie. Władze lotniska nie kryją też, że spory potencjał widzą we współpracy z przewoźnikami niemieckimi (Germanwings i Air Berlin), które wygenerowały łącznie od początku roku niemal pięć proc. ruchu.

    Niemal 171 tysięcy pasażerów to dobry wynik Balic. W sezonie letnim ubędzie stąd tylko jedno połączenie linii Transavia do Paryża (linia nie wytrzymała konkurencji z easyJet oraz coraz lepszymi ofertami paryskimi LOT-u).


    Źródło: Gazeta Wyborcza Kraków
    franek
     

  15. #15
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Ruch do Wielkiej Brytanii: -15 proc!



    O 15% spadł ruch pomiędzy Polską, a Wielką Brytanią. W 2009 roku na 81 trasach na Wyspy przewoźnicy przewieźli łącznie 4 228 097 pasażerów - wynika ze statystyk Civil Aviation Authority. Oznacza to spadek o 15.82% w porównaniu do roku 2008.

    Liderem w ilości pasażerów latających do Wielkiej Brytanii jest Kraków w którym obsłużono 964 tys. pasażerów, tuż za nim Warszawa z wynikiem 817 tys, Gdańsk 515 tys i Katowice 494 tys.

    W 2009 roku tylko w Rzeszowie zanotowano wzrost ruchu "brytyjskiego". Z Jasionki odleciało ponad 23% więcej pasażerów niż rok wcześniej. Wszystkie pozostałe porty lotnicze zanotowały spadek ruchu do Wielkiej Brytanii. Największy w Warszawie -29%, Łodzi -23%, Szczecinie -22%, Katowicach -19%.

    lotnisko20092008zmiana
    Kraków 964 6601046 484 -7.82%
    Warszawa 817 5761 159 066-29.46%
    Gdańsk515 451586 436-12.10%
    Katowice494 914613 282-19.30%
    Wrocław421 286503 088-16.26%
    Poznań391 138445 192-12.14%
    Rzeszów210 862170 70123.53%
    Bydgoszcz169 193181 485-6.77%
    Łódź165 876217 730-23.82%
    Szczecin77 14199 287-22.31%

    pasażer.com

    Najnowsze dane za ruch do UK.
    Coś nam spadło ale tylko 7% (wobec średniej ogólnopolskiej -15%) ale nadal jesteśmy Polskim liderem na trasach na wyspy.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  16. #16
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Bardzo dobre wyniki z naszego lotniska.
    W miesiącu marcu br. skorzystało z Balic o około 13% więcej pasażerów (około 212 tys.) w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  17. #17
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Bardzo dobre wyniki z naszego lotniska. W miesiącu marcu br. skorzystało z Balic o około 13% więcej pasażerów (około 212 tys.) w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku.
    To co dopiero będzie w kwietniu i w kolejnych miesiącach
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.
     

  18. #18

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Chyba po raz pierwszy statystyki portu KRK podano wcześniej niż KTW. Do tej chwili jej nie znam.Z drugiej strony KTW nie mają się czym chwalić, być może to opóżnienie.
     

  19. #19
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piorun Zobacz posta
    Chyba po raz pierwszy statystyki portu KRK podano wcześniej niż KTW. Do tej chwili jej nie znam.Z drugiej strony KTW nie mają się czym chwalić, być może to opóżnienie.
    KTW są na minusie 8%.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  20. #20

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    KTW są na minusie 8%.
    Dzięki Airliner.
    Pozdrawiam
     

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •