Strona 125 z 136 PierwszyPierwszy ... 25 75 115 123 124 125 126 127 135 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,481 do 2,500 z 2705
Like Tree545Likes

Wątek: Ryanair

  1. #2481

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    ...czyżby to połączenie zasilali częściowo pasażerowie transferowi?
    Chyba raczej pracownicy krakowskich korporacji

  2. #2482
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomaszek Zobacz posta
    Chyba raczej pracownicy krakowskich korporacji
    Aż tak dużo bardzo młodych Hiszpanów pracuje u Nas?
    Pozdrawiam, Airliner

  3. #2483

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Aż tak dużo bardzo młodych Hiszpanów pracuje u Nas?
    Zdziwiłbyś się, tak jak ja się zdziwiłem kilka lat temu.
    Airliner, pawel111 and STYRO like this.

  4. #2484
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomaszek Zobacz posta
    Zdziwiłbyś się, tak jak ja się zdziwiłem kilka lat temu.
    W sumie to już mnie niewiele zdziwi, pracowałem w firmie która 1996 zatrudniała 99,9% Polaków poza kilkoma expatami na kluczowych stanowiskach.
    Teraz ta sama firma zatrudnia ponad 3 tys. pracowników, z czego blisko 50% procent stanowią obcokrajowcy.
    Pozdrawiam, Airliner

  5. #2485
    Moderator Senior Screener
    Awatar Pzlm28

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Pytanie do kolegów z lotniska, czyżby to połączenie zasilali częściowo pasażerowie transferowi?
    Też leciałem na tym połączeniu 3 tygodnie wcześniej i podsuchałem parę Norwegów którzy mówili, że lecą w ten sam dzień dalej do Norwegii
    Airliner likes this.

    .................Don't let me die, I want to fly

  6. #2486

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    W sumie to już mnie niewiele zdziwi, pracowałem w firmie która 1996 zatrudniała 99,9% Polaków poza kilkoma expatami na kluczowych stanowiskach.
    Teraz ta sama firma zatrudnia ponad 3 tys. pracowników, z czego blisko 50% procent stanowią obcokrajowcy.
    Taki znak naszych czasów, w PL raczej takich sytuacji dotychczas nie bywało. Gospodarka pędzi, rąk do pracy brakuje, stąd też pracodawcy imają się różnych sposobów na zatrudnianie ludzi. Tematyka docierania do coraz szerszych grup, czy mniejszości, nie tylko narodowych to już powszechna tendencja rynku pracy. Od znajomego z Portugalii wiem, że agencje pracy reklamują Kraków jako "super miejsce pracy z dobrymi zarobkami". W FR nie pracują głupcy tylko ludzie potrafiący kalkulować. Poza turystami z pewnością sporą część ruchu stanowią "słoiki" tylko że w wydaniu międzynarodowym

  7. #2487
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Dzięki temu u Nas tak szybko rośnie business i turystyka.
    Do przyszłego roku w Krakowie ilość pracowników BPO,SSC,F&A,IT przekroczy 100 tys.,
    a powierzchnia biur klasy A przekracza już ponad 1,3 mln m2.
    Dodatkowo budują budynki o powierzchni ponad 300 tys. m2.
    Z tych 100 tys. pracowników co raz większy % stanowią obcokrajowcy,
    dzięki czemu lotnisko i miasto tak szybko się rozwija.
    STYRO likes this.
    Pozdrawiam, Airliner

  8. #2488
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Aż tak dużo bardzo młodych Hiszpanów pracuje u Nas?
    Na to wygląda, znam mnóstwo Hiszpanów, którzy pracują w Krakowie. Znam też takich, którzy pracują w Rzeszowie, z słyszałem też o takich, którzy mieszkają w Krakowie i pracują w Rzeszowie. Akurat Hiszpanie po kryzysie sprzed 10 lat wyemigrowali tłumnie - głównie do UK i Niemiec, ale do Polski róznież i najwięcej ich jest właśnie w Krakowie i Warszawie. Znajomy Hiszpan pracujący od lat w Rzeszowie mówi, że miałby podobna pracę u siebie w Walencji, ale póki co nie wraca, bo w Hiszpanii nie mógłby żyć na takim poziomie na jakim żyje teraz w Polsce. Mimo, że w Hiszpanii zarobiłby więcej na takim samym stanowisku.
    Airliner and Krakowiak27 like this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  9. #2489

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    czy to oznacza, że współpraca FR z Air Malta owocuje operowaniem na trasach m.in. do Bordeaux maszynami maltańskimi?


  10. #2490

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    czy to oznacza, że współpraca FR z Air Malta owocuje operowaniem na trasach m.in. do Bordeaux maszynami maltańskimi?


  11. #2491
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Romanoski Zobacz posta
    czy to oznacza, że współpraca FR z Air Malta owocuje operowaniem na trasach m.in. do Bordeaux maszynami maltańskimi?

    Malta Air, to nie jest Air Malta. Lecz firma córka należąca do Ryanair Group

  12. #2492

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Faktycznie, coraz trudniej się w tym połapać. Partnerstwo z Air Malta, przejęcie startupu Malta Air, do tego Ryanair Sun + rychły rebranding na Buzz. Niby stosowana opcja u wielu od lat ale w przypadku FR akurat to dla mnie dość mglista polityka. Nie chodzi nawet o sam komunikat marketingowy ale o faktyczne korzyści z takich pomysłów na optymalizację kosztów.

    https://corporate.ryanair.com/inform...com/?market=pl

  13. #2493
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Po co piszesz po dwa posty? @Romanoski

    Sent from my SM-J730F using Tapatalk
    Pitterek

  14. #2494

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    bardzo przepraszam, teraz zauważyłem. Operuję przez telefon. Do wykasowania

  15. #2495
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Ryanair od paru lat tworzy spółki, które są im potrzebne do wielu celów.
    Przez lata byli jednorodną firmą, ale wtedy byli łatwym celem do różnego rodzaju roszczeń począwszy od własnych pracowników po urzędy poszczególnych Państw. Na dodatek istotnym jest także brexit, gdzie wielu przewoźników po obu stronach kanału La Manche jak easyJet czy nawet Wizz tworzyło spółki by się zabezpieczyć.
    Dlatego ma aktualnie kilka podmiotów jak Ryanair Sun (być może Buzz), Ryanair UK, Malta Air czy Lauda.
    Pewnie ten ostatni przykład to także, próba łatwiejszego wejścia na rynki niemieckojęzyczne.

    Dodatkowym bardzo ważnym powodem jest co raz więcej zarzutów do LCC, w kwestii ich modelu biznesowego w kontekście ocieplenia klimatu.
    KLM czy Lufthansa już od miesięcy lobbują by w imię środowiska, ograniczyć nie tyle swoje działania ale by na tej kanwie "dokopać" tanim liniom i ich ograniczać. Przy ograniczeniach LCC, linie Legacy mogą tylko zyskać.
    W europie jak ktoś myśli o LCC to w pierwszej kolejności myśli Ryanair, a przy przewozach na poziomie Lufthansy jest łatwym celem.
    Być może także z tego powodu Ryanair tworzy jak nigdy dotąd spółki córki, by pokazać że linia a) przewozi 50 mln, linia b) 40 mln a linia c) 25 mln itd. a nie jako Ryanair ponad 139 mln.
    Ostatnio edytowane przez Airliner ; 28-07-2019 o 21:11
    Pozdrawiam, Airliner

  16. #2496
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Panowie jak sobie radzi FR na trasach do Szwecji??

  17. #2497
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Ciekawe, czy i u nas Wizz da w kość Ryanairowi jak w Wiedniu

    Wien: Ryanair droht Lauda mit ErĂśffnung eigener BasisÂ_ - Austrian Aviation Net

  18. #2498
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    W Wiedniu jednak chodzi o coś innego.
    Mają problem ze spółką Laudy którą przejęli, ponieważ nie jest to czysty model w formacie Ryanaira.
    Są to kwestie finansowe zarówno personelu, obsługi jak i floty która składa się nie z Boeingów lecz Airbusów.
    Utrzymanie Laudy jest znacznie droższe niż Ryanaira.

    Zresztą Ryanair już "straszy" że jak się nie dogadają to zamknie LaudaMotion i sam wejdzie jako Ryanair do VIE.
    Pozdrawiam, Airliner

  19. #2499
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    W Wiedniu jednak chodzi o coś innego.
    Mają problem ze spółką Laudy którą przejęli, ponieważ nie jest to czysty model w formacie Ryanaira.
    Są to kwestie finansowe zarówno personelu, obsługi jak i floty która składa się nie z Boeingów lecz Airbusów.
    Utrzymanie Laudy jest znacznie droższe niż Ryanaira.

    Zresztą Ryanair już "straszy" że jak się nie dogadają to zamknie LaudaMotion i sam wejdzie jako Ryanair do VIE.
    Jednego jestem pewny, jeśli Lauda pójdzie do piachu, to na pewno FR nie wejdzie do VIE w takiej skali w jakiej jest aktualnie Lauda.
    Skorzysta na tym napewno pobliska Bratysława i Wizzair.

  20. #2500
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Maroko wypadło na stałe czy to chwilowe grzebanie przy rozkładzie? Właśnie sprawdzałem i nie ma dostępnych terminów.
    no risk, no fun ;D


LinkBacks (?)

  1. 29-08-2013, 18:06
  2. 11-05-2013, 10:44
  3. 10-12-2012, 17:23
  4. 10-12-2012, 16:33
  5. 10-12-2012, 12:50
  6. 10-12-2012, 07:11
  7. 10-12-2012, 05:14
  8. 09-12-2012, 20:17
  9. 09-12-2012, 17:23
  10. 09-12-2012, 13:16
  11. 09-12-2012, 12:03
  12. 09-12-2012, 10:51
  13. 09-12-2012, 10:42
  14. 09-12-2012, 10:09
  15. 09-12-2012, 09:55
  16. 09-12-2012, 03:04
  17. 09-12-2012, 02:43
  18. 28-04-2012, 23:40
  19. 06-09-2011, 11:23
  20. 05-08-2010, 17:39

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •