A Duty free dla każdego
A Duty free dla każdego
.................Don't let me die, I want to fly
Lotnisko widmo w Krk a dutee free na alkohol zero promocji
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Manchester wypadł w sierpniu z rozkładu. Na ten moment w sierpniu easyJet z Krakowa będzie latać do Londynu Gatwick i Luton, Liverpoolu, Bristol, Edynburga, Belfastu i Paryża CDG. Pozostałe połączenia miałyby wrócić we wrześniu.
Aktualizacja: Mediolan, Lyon, Neapol, Bazylea najwcześniej dopiero w październiku wrócą, pozostałe powroty bez zmian.
Spore redukcje...
- Neapol - wznowienie lotów maj 2021
- Bazylea – wznowienie lotów marzec 2021
- Liverpool – loty zawieszone w październiku
- Londyn Gatwick – redukcja lotów w październiku z 4 do 2x tygodniowo
- Londyn Luton – loty zawieszone w październiku
- Belfast – loty zawieszone w październiku
- Lyon - wznowienie lotów marzec 2021
- Mediolan Malpensa - wznowienie lotów marzec 2021
- Bristol – loty zawieszone w październiku
- Edynburg - – redukcja lotów w październiku z 4 do 2x tygodniowo
- Paryż CDG – redukcja lotów w październiku i listopadzie z 4 do 2x tygodniowo
- Manchester – loty bez zmian
Czyli w październiku zostają cztery trasy Easyjet, w sumie 9 lotów tygodniowo
Easyjet zawiesza wszystkie kierunki od najbliższej soboty (07.11) do końca listopada..
I jutro pierwsze loty po prawie miesięcznej przerwie, LTN i LPL.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
easyJet zaktualizował rozkład na S21: loty do Bazylei mają być wykonywane aż 5 razy tygodniowo, a w lipcu i sierpniu dojdzie też szósty lot. Oprócz tego liczba lotów do Belfastu wzrasta do 4 (wcześniej były 2 albo 3 loty tygodniowo).
Gorsze wieści: Neapol, Mediolan Malpensa, Lyon mają rozkłady tylko do końca września, a Bazylea do końca października. Loty do Wielkiej Brytanii i Paryża są w sprzedaży do marca 2022.
easyJet skasował połączenia z Krakowa do Neapolu i Mediolanu Malpensy.
Dziwne, że do Luton chcą latać, a do Gatwick nie.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Coraz mniej EZY u nas, odpiscili sobie rozwój u nas przez konkurencje ? Ceny do niektórych miast sa wysokie, albo powyprzedowawne a przecież jeszcze kilka lat temu mówiło się o bazie w KRK...
Nikt na poważnie nie mówił o bazie w KRK. Easyjet polikwidował małe bazy z 10 lat temu i stawia na duże bazy, ponad 10 samolotów.
Poza tym konkurencja, jak chce się mieć dużo Ryanaira, do tego wpuszcza się Wizz z 3-4 samolotami to trudno liczyć na jakikolwiek rozwój trzeciej firmy. Albo rybki albo akwarium.
EasyJet był przez moment liderem pod względem obsłużonych pasażerów u nas a później miał długo drugie miejsce, na wschodzie praktycznie ich nie ma, a Wizz zaczął ekspansję na zachód, gdzie trzy linie często się zacierają. Co do KRK, to trzy lata temu mówiło się, ze nie ma u nas miejsca dla Wizza, bo FR ma za duza siłe myśle ze jest pare kierunków gdzie EasyJet spokojnie dałby radę.
Odkopije ten wątek, bo smutno się patrzy na to tak długo nic tu sie nie dzieje, a jest to trzecia siła na naszym lotnisku...
Zakładki