A jednak.
http://cloud.tapatalk.com/s/585b75b3...22-074017.png?
Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka
A jednak.
http://cloud.tapatalk.com/s/585b75b3...22-074017.png?
Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka
Pierwszy rejs za ocean odbędzie się 3 lipca br. Samoloty z Krakowa do Chicago będą startować w poniedziałki o godz. 11:50 (przylot do Chicago o 14:50 tego samego dnia). Wylot z Chicago do Krakowa zaplanowano na niedzielne popołudnie (godz. 17:25) -> lądowanie na krakowskim lotnisku w poniedziałek godz. 9:45.
Od 6 sierpnia godziny na trasie Chicago-Kraków ulegną minimalnej zmianie -> 16:30 - 9:10 (czasy lokalne).
Zimą 2017/2018 loty też będą w poniedziałki, ale odloty a KRK o 16,25. Oby tylko mgły były łaskawe
franek
franek
Mnie bardziej zastanawia jak będzie wyglądał poniedziałek, EL AL, BA i LOT a mamy tylko jeden rękaw non-Schengen.
To środkowy nie jest elastyczny, że w zależności od sytuacji S lub NS?
Nie mogę zrozumieć, że na czas wakacyjny LO ogranicza ilość połączeń KRK-GDN
Od początku czerwca do końca października br. popołudniową rotację z/do WAW (ARR 14:10, DEP 14:50) ma codziennie obsługiwać B737-400, który zabiera na pokład 162 pasażerów, czyli w porównaniu do zeszłego roku oferowanie powinno wzrosnąć.
A na mapie w magazynie pokładowym LOTu jest już trasa KRK-ORD.
Zamieszczam dla potomnych
Wieść gminna niesie, że prawdopodobnie od S18 sezonowo szykuje nam się NY i 2xweekly ORD
Gdzieś te 11 787 musi latać
Na 2 miesiące przed pierwszym rejsem przynajmniej 3 rejsy do ORD w "Y" są pełne.
Generalnie sprzedają się przynajmniej bardzo dobre, nie wiem jak wygląda sytuacja w buisness
Zakładki