Strona 44 z 55 PierwszyPierwszy ... 34 42 43 44 45 46 54 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 861 do 880 z 1087
Like Tree358Likes

Wątek: LOT

  1. #861
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie


    Polecamy

    Nareszcie, doskonała wiadomość.
    Czyli od sezonu 2021 JFK będzie 2 x week
    maciek krk likes this.
    Pozdrawiam, Airliner

  2. #862
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Nareszcie, doskonała wiadomość.
    Czyli od sezonu 2021 JFK będzie 2 x week
    Chyba ze znowu ktoś wejdzie na teren LOTu

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  3. #863

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    To teraz jeszcze Toronto i będzie jak dawniej (co prawda wtedy był jeszcze EWR)

    I dziwie się, że dopiero 3 maja start, pod koniec kwietnia odbywa się marsz w Oświecimiu, często samolot do WAW leciał wtedy przez KRK.

  4. #864

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Ciekawe jak wyjdzie taka dysproporcja - 10x ORD vs 1xJFK.
    Trevligt att träffas!

  5. #865

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Myślę, ze lepiej dla Lotu i pax. byłby rozkład połączeń 8 x ORD i 3 x JFK. Dlaczego dla Lotu, ponieważ będzie konkurencja ze strony AA, a dla pax, ponieważ będą mieli i tak codziennie lot do ORD, a do JFK prawe co drugi dzień.

  6. #866
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piorun Zobacz posta
    Myślę, ze lepiej dla Lotu i pax. byłby rozkład połączeń 8 x ORD i 3 x JFK. Dlaczego dla Lotu, ponieważ będzie konkurencja ze strony AA, a dla pax, ponieważ będą mieli i tak codziennie lot do ORD, a do JFK prawe co drugi dzień.
    Dla pasażerów z Chicago na pewno konkurencja jest korzystniejsza, a LOT jeśli nie chce być zupełnie wypchnięty z tej trasy musiał dołożyć dodatkowe rotacje. LOT nie mógł odpuścić i pozostawić 3 rejsy, wobec 5 American Airlines.

    Natomiast LOT dołożył dodatkowo JFK, by lekko zaznaczyć swoją obecność.
    W sytuacji gdy mają problemy flotowe to i dobry jest ten 1 rejs w tygodniu.

    Jestem pewny iż w przeciągu najbliższych dwóch lat w KRK będą w sezonie bazować dwa LOTowskie 787.
    Rozwinie się na pewno JFK i dojdzie YYZ.

    PS. Nasza dzielna ekipa z lotniska w KRK, jest teraz w drodze do Australii na Routes-y 2019.
    Trzymam kciuki za kolejne nowości
    Ostatnio edytowane przez Airliner ; 18-09-2019 o 13:30
    maciek krk likes this.
    Pozdrawiam, Airliner

  7. #867

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Czy można się spodziewać zabazowania 787 w KRK skoro będzie 6x lotów tygodniowo? Czy będą to raczej loty połączone z WAW jak do tej pory?

  8. #868

    Dołączył
    Nov 2018
    Mieszka w
    Jasło

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Czy można się spodziewać zabazowania 787 w KRK skoro będzie 6x lotów tygodniowo? Czy będą to raczej loty połączone z WAW jak do tej pory?
    Z systemu rezerwacyjnego wynika, że 789 będzie prawdopodobnie przez kilka dni w tygodniu tylko u nas (tylko KRK-ORD-KRK), a przez resztę tygodnia bazuje w WAW, resztę rotacji będzie robił 788, to już raczej będą loty WAW-ORD-KRK-ORD-WAW, choć nie jestem do końca pewien tych rotacji 788. Ale samoloty w każdej chwili mogą oni zmienić, także jeszcze się okaże

  9. #869
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    ORD 5xweekly rusza od 2 czerwca na 787-9 (jednak nie zdecydowali się na mniejszego 787-8 pomimo zwiększenia częstotliwości i konkurencji z AA)

    JFK widnieje na 787-8
    Airliner likes this.

  10. #870

    Dołączył
    Sep 2019

    Domyślnie

    Jeśli niedzielny przylot z ORD LOTu opóźni się przynajmniej 2,5h, a AA około 2h, to mamy 3 Dreamlinery równocześnie na płycie Sytuacja mało prawdopodobna, ale teoretycznie możliwa

  11. #871
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków
    mathew and Krakowiak27 like this.

  12. #872
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Sorry, ze tak post pod postem, ale nie mogę edytować.

    Dobre wieści, pojawił się do czerwca 2020 rozkład lotów KRK - ORD

    Od 4 maja 2xweekly, a od 15 maja 3xweekly

    W maju obecnego roku były 4 rotacje, a w maju 2020 będzie 11
    Kolejna mała zmiana na plus, od 1.05 3xweekly(--3-5-7)

  13. #873

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Otwiera się kolejna możliwość przesiadki od wiosny. Oprócz obecnych (pozycje 1-3):
    1. BUD via KRK do ORD
    2. WAW via KRK do ORD
    3. ORD via KRK do WAW
    dochodzi jeszcze
    4. JFK via KRK do GDN
    5. WAW via KRK do JFK
    edit bilety w systemie cenowo jak przez WAW, czas przesiadki dobry 1h 30min akurat pod wieczorny rejs KRK-GDN-KRK. Wawa do JFK 1h20min Nie podaje tych kombinacji, gdzie czas przesiadki wynosi powyżej 2h
    Ostatnio edytowane przez Kelo ; 25-09-2019 o 17:05 Powód: update

  14. #874
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Na Kongresie 590 w podrzeszowskiej Jasionce był panel poświęcony CPL m.in. z Milczarskim.

    Prezes LOTu w towarzystwie innego prezesa Wołoszka roztaczał cudowną wizję jak to pasażerowie z Krakowa będą mieć dobrze...

    Cytat
    "CPK jest też projektem intermodalnym; nie chodzi o to, by były połączenia lotnicze z Krakowa do CPK. Pasażerowie z Krakowa powinni dojeżdżać na połączenia międzykontynentalne do CPK. Chcemy, by pasażer lecący z Krakowa oddał swoją walizkę w pociągu do CPK i odebrał ją na przykład w Sydney."

    Więc po raz kolejny widać skąd taki "rozmach" i skala inwestycji w Krakowie...
    Jak jestem w stanie zrozumieć prezesa LOTu, to nie rozumiem prezesa Kraków Airport...

    Brakowało tylko przedstawicieli stowarzyszenia Przyjazne Lotniska...

    i jeszcze inny kwiatek LOT będzie pierwszą linia na świecie ze 100% skutecznością...
    cytat z Milczarskiego:

    "Chcemy pasażerom zapewnić dobre doświadczenia, na przykład nigdy nie gubić bagażu."

    a reszta art. poniżej

    https://biznesalert.pl/milczarski-cp...ia-energetyka/
    Ostatnio edytowane przez Airliner ; 11-10-2019 o 21:25
    Pozdrawiam, Airliner

  15. #875
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Na Kongresie 590 w podrzeszowskiej Jasionce był panel poświęcony CPL m.in. z Milczarskim.

    Prezes LOTu w towarzystwie innego prezesa Wołoszka roztaczał cudowną wizję jak to pasażerowie z Krakowa będą mieć dobrze...

    Cytat
    "CPK jest też projektem intermodalnym; nie chodzi o to, by były połączenia lotnicze z Krakowa do CPK. Pasażerowie z Krakowa powinni dojeżdżać na połączenia międzykontynentalne do CPK. Chcemy, by pasażer lecący z Krakowa oddał swoją walizkę w pociągu do CPK i odebrał ją na przykład w Sydney."

    Więc po raz kolejny widać skąd taki "rozmach" i skala inwestycji w Krakowie...
    Jak jestem w stanie zrozumieć prezesa LOTu, to nie rozumiem prezesa Kraków Airport...

    Brakowało tylko przedstawicieli stowarzyszenia Przyjazne Lotniska...

    i jeszcze inny kwiatek LOT będzie pierwszą linia na świecie ze 100% skutecznością...
    cytat z Milczarskiego:

    "Chcemy pasażerom zapewnić dobre doświadczenia, na przykład nigdy nie gubić bagażu."

    a reszta art. poniżej

    https://biznesalert.pl/milczarski-cp...ia-energetyka/
    Milczarskiemu to chyba pomylił się Kraków z Lublinem....

  16. #876
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    MUC/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Milczarskiemu to chyba pomylił się Kraków z Lublinem....
    Trochę abstrahując - jeżeli my w Krakowie będziemy odczuwać wyższość nad Lublinem czy Rzeszowem; nie możemy się dziwić Warszawie że to samo sądzi o nas :>



  17. #877
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez prz Zobacz posta
    Trochę abstrahując - jeżeli my w Krakowie będziemy odczuwać wyższość nad Lublinem czy Rzeszowem; nie możemy się dziwić Warszawie że to samo sądzi o nas :>
    Chyba nie za bardzo wyczułeś co miałem na myśli.

  18. #878

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    Niech likwidują loty do WAW... Lufthansa, KLM i reszta pewnie zacierają ręce ochoczo i trzymają kciuki czytając te bzdury. Reszta odpowiednio zajmie się pasażerami, wypełni lukę po Locie.

  19. #879
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojtek-krk Zobacz posta
    Lufthansa, KLM i reszta pewnie zacierają ręce ochoczo i trzymają kciuki czytając te bzdury
    Albo podniosą ceny biletów.. Prezydent Lufthansy wypowiada się publicznie, że bilety lotnicze są zbyt tanie a ludzie nie latają dlatego, że muszą tylko dlatego, że jest tanio. Zobaczymy w jakim kierunku to wszystko pójdzie ale w związku z tzw ociepleniem klimatu są zapowiedzi, że raczej będziemy odchodzić od lotów krótkodystansowych w tym dolotów do hubów.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  20. #880

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rafciooo77 Zobacz posta
    Prez[es] Lufthansy wypowiada się publicznie, że bilety lotnicze są zbyt tanie
    Ale przeciez on aktywnie temu przeciwdziala: bilety na loty bezposrednie LH np. KRK-MUC-KRK sa drozsze niz na WAW-MUC-WAW.

Strona 44 z 55 PierwszyPierwszy ... 34 42 43 44 45 46 54 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •