To teraz jeszcze Toronto i będzie jak dawniej (co prawda wtedy był jeszcze EWR)
I dziwie się, że dopiero 3 maja start, pod koniec kwietnia odbywa się marsz w Oświecimiu, często samolot do WAW leciał wtedy przez KRK.
Ciekawe jak wyjdzie taka dysproporcja - 10x ORD vs 1xJFK.
Trevligt att träffas!
Myślę, ze lepiej dla Lotu i pax. byłby rozkład połączeń 8 x ORD i 3 x JFK. Dlaczego dla Lotu, ponieważ będzie konkurencja ze strony AA, a dla pax, ponieważ będą mieli i tak codziennie lot do ORD, a do JFK prawe co drugi dzień.
Dla pasażerów z Chicago na pewno konkurencja jest korzystniejsza, a LOT jeśli nie chce być zupełnie wypchnięty z tej trasy musiał dołożyć dodatkowe rotacje. LOT nie mógł odpuścić i pozostawić 3 rejsy, wobec 5 American Airlines.
Natomiast LOT dołożył dodatkowo JFK, by lekko zaznaczyć swoją obecność.
W sytuacji gdy mają problemy flotowe to i dobry jest ten 1 rejs w tygodniu.
Jestem pewny iż w przeciągu najbliższych dwóch lat w KRK będą w sezonie bazować dwa LOTowskie 787.
Rozwinie się na pewno JFK i dojdzie YYZ.
PS. Nasza dzielna ekipa z lotniska w KRK, jest teraz w drodze do Australii na Routes-y 2019.
Trzymam kciuki za kolejne nowości
Czy można się spodziewać zabazowania 787 w KRK skoro będzie 6x lotów tygodniowo? Czy będą to raczej loty połączone z WAW jak do tej pory?
Z systemu rezerwacyjnego wynika, że 789 będzie prawdopodobnie przez kilka dni w tygodniu tylko u nas (tylko KRK-ORD-KRK), a przez resztę tygodnia bazuje w WAW, resztę rotacji będzie robił 788, to już raczej będą loty WAW-ORD-KRK-ORD-WAW, choć nie jestem do końca pewien tych rotacji 788. Ale samoloty w każdej chwili mogą oni zmienić, także jeszcze się okaże
ORD 5xweekly rusza od 2 czerwca na 787-9 (jednak nie zdecydowali się na mniejszego 787-8 pomimo zwiększenia częstotliwości i konkurencji z AA)
JFK widnieje na 787-8
Jeśli niedzielny przylot z ORD LOTu opóźni się przynajmniej 2,5h, a AA około 2h, to mamy 3 Dreamlinery równocześnie na płycie Sytuacja mało prawdopodobna, ale teoretycznie możliwa
Otwiera się kolejna możliwość przesiadki od wiosny. Oprócz obecnych (pozycje 1-3):
1. BUD via KRK do ORD
2. WAW via KRK do ORD
3. ORD via KRK do WAW
dochodzi jeszcze
4. JFK via KRK do GDN
5. WAW via KRK do JFK
edit bilety w systemie cenowo jak przez WAW, czas przesiadki dobry 1h 30min akurat pod wieczorny rejs KRK-GDN-KRK. Wawa do JFK 1h20min Nie podaje tych kombinacji, gdzie czas przesiadki wynosi powyżej 2h
Ostatnio edytowane przez Kelo ; 25-09-2019 o 17:05 Powód: update
Na Kongresie 590 w podrzeszowskiej Jasionce był panel poświęcony CPL m.in. z Milczarskim.
Prezes LOTu w towarzystwie innego prezesa Wołoszka roztaczał cudowną wizję jak to pasażerowie z Krakowa będą mieć dobrze...
Cytat
"CPK jest też projektem intermodalnym; nie chodzi o to, by były połączenia lotnicze z Krakowa do CPK. Pasażerowie z Krakowa powinni dojeżdżać na połączenia międzykontynentalne do CPK. Chcemy, by pasażer lecący z Krakowa oddał swoją walizkę w pociągu do CPK i odebrał ją na przykład w Sydney."
Więc po raz kolejny widać skąd taki "rozmach" i skala inwestycji w Krakowie...
Jak jestem w stanie zrozumieć prezesa LOTu, to nie rozumiem prezesa Kraków Airport...
Brakowało tylko przedstawicieli stowarzyszenia Przyjazne Lotniska...
i jeszcze inny kwiatek LOT będzie pierwszą linia na świecie ze 100% skutecznością...
cytat z Milczarskiego:
"Chcemy pasażerom zapewnić dobre doświadczenia, na przykład nigdy nie gubić bagażu."
a reszta art. poniżej
https://biznesalert.pl/milczarski-cp...ia-energetyka/
Niech likwidują loty do WAW... Lufthansa, KLM i reszta pewnie zacierają ręce ochoczo i trzymają kciuki czytając te bzdury. Reszta odpowiednio zajmie się pasażerami, wypełni lukę po Locie.
Albo podniosą ceny biletów.. Prezydent Lufthansy wypowiada się publicznie, że bilety lotnicze są zbyt tanie a ludzie nie latają dlatego, że muszą tylko dlatego, że jest tanio. Zobaczymy w jakim kierunku to wszystko pójdzie ale w związku z tzw ociepleniem klimatu są zapowiedzi, że raczej będziemy odchodzić od lotów krótkodystansowych w tym dolotów do hubów.
Zakładki