Chwilka, przecież w ubiegłym sezonie zimowym LH też latała o 8:45 (12345--)
Chwilka, przecież w ubiegłym sezonie zimowym LH też latała o 8:45 (12345--)
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
Rozkład na lato11 prezentuje się następująco:
Wraca poranny FRA na B735, wieczorny FRA również na B735.
Na nocowanie oraz południową rotację mamy większego E195.
Reszta bez zmian. Jeśli chodzi o poranny FRA to często są podmianki na B733/A319.
Mam pytanie do praktykujących latanie LH z KRK lub osób pracujących w KRK. Otóż często słyszę, że np. przy odprawie w WAW pax jest odsyłany by sam się odprawił... Czy w KRK też tak jest? Czy są punkty gdzie można sobie wydrukować kartę pokładową? Czy to jeszcze po "staremu" idzie się do check-in i odprawiają bez problemów? Proszę o informację, dzięki.
A kto ma wpisać te informacje wcześniej żebym miał pewność, że osoba nie będzie musiała sama sobie drukować karty np. w MUC? Czy poprostu sprawniej będzie gdy ją odprawie on-line przed wylotem? I tu następne pytanie, czy odprawienie pax on-line bedzie również uzależnione od pewnych informacji w systemie, które ktoś tam wpisuje?
Da się to jakoś z góry przewidzieć?
Dziękuję za pomoc.
EMB175 a także Lucas dziękuję bardzo za pomoc!
Lufthansa wzmacnia latem KRK. Tym razem pora na DUS 6xtyg
franek
franek
Ostatnio edytowane przez lucasmadi ; 25-11-2011 o 23:17
Po za nowym połączeniem, LH zwiększa ilość miejsc na pozostałych trasach:
MUC
LH1626/7 E95
LH1620/1 E95
LH1622/3 E95
FRA
LH1364/5 A319
LH1368/9 A319
PS: Łukasz nie kasuj postów, które poprawiają błędne wpisy innych użytkowników.
edit: Kasuję, ponieważ poprawiłem poprzedniego posta, żeby od samego początku nie wprowadzać ludzi w błąd. Nie uważam tego za naruszenie regulaminu.
Ostatnio edytowane przez lucasmadi ; 26-11-2011 o 15:48 Powód: Odpowiedź ;-)
Lufthansa wzmacnia polaczenie do Frankfurtu. Teraz 27xtyg. Dadatkowo lot o 14,10 z KRK 6xtyg
franek
franek
Inauguracyjnie DUS:
arr 40pax dep 55pax
Dzisiaj nadawałem psiaka, jako peta, z KRK do EWR przez DUS.
Lufa w USA przyjęła rezerwację na bilet, agent w Polsce potwierdził wczoraj telefonicznie. A na lotnisku panie przy odprawie stwierdziły, że klatka za duża (mimo, że w rezerwacji były podane większe rozmiary niż rzeczywiste) jak na ten samolot, a właściwie jak na drzwi jego bagaznika. Mierzyliśmy, sprawdzaliśmy ale w końcu, po dłuższych deliberacjach - udało się.
Wielkie dzięki dla ludzi z płyty za zgodę na włożenie klatki przez małe drzwi do bagaznika CRJ boby się dzieciaki zapłakały! Gdyby się nie udało to piesek musiałby siedzieć w klatce dużo dłużej i trzebaby przebookować cały lot. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Jestem przekonany, że w Niemczech odszedłbym z kwitkiem.
Zakładki