Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 99
Like Tree45Likes

Wątek: Turkish Airlines

  1. #21

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Może podobny do tego jak w przypadku Moskwy? Aeroflotowi dużo bardziej zależy na tej trasie niż LO ale dzięki temu LO mogło ugrać coś ważnego na innym polu - czyt. Syberia.
    To cóż takiego Turkish mógłby zaoferować LOT'owi? Może loty do Tel Avivu i Larnaki na skróty przez terytorium Turcji (gdyby teraz było inaczej)

  2. #22
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Mógłby LOT kupić ... tłumaczyć dalej?

  3. #23
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomwkr8 Zobacz posta
    Panie skorzewski i orekorlo to wcale nie jest tak zrozumiałe jak się wydaje bo w Lot kasę wpakowali podatnicy nie tylko z Warszawy ale z całej Polski więc skoro już się musieli dorzucić to mają prawo żądać wygody (a taką jest możliwość bezpośrednich połączeń). Jeżeli Lot nie chce samemu otworzyć połączenia z Krakowa do Stambułu to niech nie blokuje przynajmniej TK. Lot lata z Warszawy z 60% obłożeniem czy to nie jest głupie utrzymywanie takiego połączenia to nie jest nierentowne? Zamiast pchać tą maszynę do Stambułu otwarli by bezpośredni lot z Krakowa do Londynu i było by dużo większe obłożenie niż ten Stambuł z Warszawy. Loty z 80-90% obłożeniem z Krakowa za ocean były nierentowne a to połączenie jest rentowne? Bez jaj.
    Tak, ale ten argument nie ma sensu. Skoro dorzucili się wszyscy to wszyscy mają prawo do połączeń bezpośrednich? Trochę cięzko. Niestety sytuacja w chwili obecnej wygląda tak ,że najlepiej dla WSZYSTKICH (w sensie tych dokładających się...) jest połączenie z WAW dobrze skomunikowane z połączeniami z regionów. Zaznaczam, że nie jestem przeciwnikiem połączenia KRK-IST by TK (wręcz przeciwnie -> rozwój połączeń = rozwój regionu), ale nie mówmy, że coś się komuś należy bo się do LO dokłada, bo cała reszta dokładających się będzie dalej latała przez WAW. No chyba, że Krakowianie płacą specjalny podatek od LOTu, wtedy sorry, rzeczywiście się należy.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  4. #24

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    KRK/WAW

    Domyślnie

    ale nie mówmy, że coś się komuś należy bo się do LO dokłada, bo cała reszta dokładających się będzie dalej latała przez WAW. No chyba, że Krakowianie płacą specjalny podatek od LOTu, wtedy sorry, rzeczywiście się należy.
    Nie winą KRK jest że TK chce latać do nich a nie na inne lotniska. Gdyby chodziło o KTW to pisał byś inaczej.

  5. #25

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Gdyby chodziło o KTW to nie byłoby medialnego szumu jaki jest teraz

  6. #26

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    KRK/WAW

    Domyślnie

    TK chyba jednak wejdzie do KRK od marca

    Ambitne plany władz krakowskiego lotniska

  7. #27

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    kraków

    Domyślnie

    to "chyba" jak na razie to jest mało prawdopodobne
    lucasmadi and MaRaS like this.

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    TK ma polozyc swoje kody na polaczeniach do WAW w ramach CS. Nie wyglada zatem jakby mieli wejsc w najblizszej przyszlosci na polaczenie bezposrednie... Niestety.

  9. #29
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Zawsze to cień nadziei.
    Turcja znosi obowiązek wizowy dla Polaków


    Premier Turcji Ahmet Davutoglu poinformował o zniesieniu obowiązku wizowego dla polskich obywateli. "To dobra wiadomość dla polskich turystów" - stwierdziła premier Ewa Kopacz.


    Przed chwilą podjęliśmy decyzję o zniesieniu obowiązku wizowego dla Polaków, polskich patriotów, którzy chcą licznie odwiedzić kraj, w którym zmarł ich wielki wieszcz Adam Mickiewicz. Każdy współczesny mieszkaniec Lechistanu (Polski) może bez żadnych obwarowań i przeszkód odwiedzać Stambuł - powiedział Davutoglu podczas poniedziałkowej gali wieńczącej obchody 600. rocznicy ustanowienia stosunków polsko-tureckich.

    Chciałbym również wspomnieć, że oczekujemy rewanżu od pani premier w zwiększeniu frekwencji lotów do Turcji
    oraz udziału Polski w negocjacjach w sprawie zniesienia obowiązku wiz Schengen dla obywateli Turcji - zwrócił się do Kopacz Davutoglu.
    Turcja znosi obowiązek wizowy dla Polaków - Świat - Fakty w RMF24 - najświeższe wiadomości

  10. #30

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Chciałbym również wspomnieć, że oczekujemy rewanżu od pani premier w zwiększeniu frekwencji lotów do Turcji oraz udziału Polski w negocjacjach w sprawie zniesienia obowiązku wiz Schengen dla obywateli Turcji - zwrócił się do Kopacz Davutoglu.
    Tu nie chodzi o loty.Tu chodzi o to drugie zdanie.

  11. #31
    kox
    kox jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    krk
    wojtek-krk, Patryk95 and Airliner like this.

  12. #32
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Może kiedyś się w końcu uda...
    "W rozmowie z „Rzeczpospolitą" prezes Turkish Airlines Temel Kotil nie ukrywa, że chciałby latać ze Stambułu do Krakowa"

    http://www4.rp.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20150309/EKO/303089889&page=2



    Pozdrawiam, Airliner

  13. #33

    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    Dużo ciekawych informacji, polecam
    ROZMOWA PRTL.pl Z wiceprezesem ds. sprzedaży na Europę Centralną Turkish Airlines, Fatih'em Cigal'em


    ...

    Jakie problemy napotyka Turkish Airways na rynku polskim?

    Największym problemem jest ograniczone oferowanie wymuszone przez polskiego partnera Polskie Linie Lotnicze LOT na podstawie dwustronnej umowy międzyrządowej zawartej między Turcją a Polską. Umowa, jak przystało na porozumienie z lat 60. XX w., jest bardzo restryktywna i nie pozwala nam zwiększyć oferowania bez zgody przewoźnika polskiego, wyznaczonego na trasie pomiędzy obu państwami. A LOT uważa, że oferowanie jest wystarczające w stosunku do istniejącego potencjału ruchu.

    O jakim zwiększeniu oferowania myśli Turkish Airlines?

    Chcielibyśmy latać 3- lub nawet 4-krotnie częściej niż dotychczas do Warszawy (obecnie to 5 rejsów tygodniowo) a także otworzyć połączenia do 3-4 dodatkowych portów w Polsce. W pierwszej kolejności najbardziej zależało by nam na trasie do Krakowa i Gdańska. W dalszej kolejności myślimy o połączeniach do Poznania, Katowic czy Łodzi a także o rejsach z innych portów w Turcji. Na przykład w przypadku KRK to mogłoby być docelowo 8 destynacji w Turcji.

    Uważam, że jest na to na chwilę obecną zapotrzebowanie.

    ...

    W zeszłym roku udało się Wam uzyskać zwiększenie oferowania o 25% z 4 do 5 połączeń tygodniowo ze Stambułu do Warszawy. Może to jest ta metoda?

    No właśnie, proponujemy stopniowy wzrost oferowania i nasz partner aktualnie analizuje taką możliwość. Polski przewoźnik osiąga teraz lepsze wyniki, liczymy więc na jego większą elastyczność.

    Przełom może nastąpić za 2 miesiące lub … za 3 lata. Sam osobiście oceniam, że nie nastąpi to jednak szybko. Prowadzimy jednakże też rozmowy z portami. Jesteśmy gotowi wystartować z nowym poszerzonym rozkładem oraz połączeniem do KRK nawet już od jesieni tego roku.

    ...

  14. #34

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Fajne, ale ja sobie pozwolę wyróżnić inaczej

    Cytat Zamieszczone przez 01robert02 Zobacz posta
    Na przykład w przypadku KRK to mogłoby być docelowo 8 destynacji w Turcji.
    Taaa, czterdzieści od razu.

    Przełom może nastąpić za 2 miesiące lub … za 3 lata. Sam osobiście oceniam, że nie nastąpi to jednak szybko.
    Otóż to.
    lucasmadi, Pawel_T, Lukasz and 1 others like this.

  15. #35
    Awatar Pawel_T

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    Taaa, czterdzieści od razu.
    Pan Fatih mial chyba na mysli, ze tak uloza rozklad aby w IST mozna byloby sie przesiasc na tyle kierunkow w Turcji

  16. #36

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A TK zapomniało jak kiedyś blokowało LOT!

  17. #37
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    LOT odpowiada, że wcale nie blokuje propozycji Turkish. - Wręcz przeciwnie - uważamy, że korzyści mogą być obustronne, dlatego zaproponowaliśmy naszemu partnerowi ze Star Alliance jeszcze ściślejszą współpracę - usłyszeliśmy w biurze prasowym. Szczegóły nie są znane, ale wiadomo, że zakłada ona zwiększenie liczby połączeń z Turcją nie tylko z Warszawy, ale też z innych miast w Polsce. - Nie otrzymaliśmy odpowiedzi, czy Turkish jest taką współpracą zainteresowany - twierdzi biuro prasowe. Współpraca może wejść w życie już w 2016 r., gdy LOT zakończy proces restrukturyzacji - nowe połączenia ma ogłosić jeszcze w czerwcu. Nieoficjalnie wiemy, że Turkish mógłby zacząć latać na trasieKraków - Stambuł już w przyszłym roku.


    Read more: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,...#ixzz3c1axT1Ra
    Czas pokaże, czy coś się z tego wykluje.

  18. #38

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    KRK/WAW

  19. #39
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Wciąż nie ma żadnych efektów podpisanej w sierpniu umowy o współpracy między LOT i Turkish Airlines. Turcy chcieliby częściej latać z Warszawy do Stambułu, a także wejść na przynajmniej 3-4 inne polskie lotniska. Na razie tego nie robią, bo… wciąż trwają analizy w sprawie siatki połączeń – informuje LOT.
    Turkish Airlines chce połączyć polskie miasta ze światem. LOT mówi nie?

    Ostatnio modne zrobiło się urządzanie demonstracji po pozorem niby że ograniczeń swobód itd. Może więc by zorganizować demonstrację przeciw LOTowi blokującemu rozwój EPKK
    Airliner likes this.
    no risk, no fun ;D


  20. #40
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Turkish Airlines chce połączyć polskie miasta ze światem. LOT mówi nie?

    Ostatnio modne zrobiło się urządzanie demonstracji po pozorem niby że ograniczeń swobód itd. Może więc by zorganizować demonstrację przeciw LOTowi blokującemu rozwój EPKK
    Liczysz na to, że rząd zrobi jakiś krok w kierunku osłabienia pozycji LOTu? Obserwując aspiracje nowej władzy, bardziej spodziewałbym się próby przejęcia Turkish Airlines przez LOT
    Airliner and Pablus like this.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •