Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 120 z 238
Like Tree68Likes

Wątek: EPKK/KRK Hyde Park 2017

  1. #101

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez maciek55 Zobacz posta
    Generalnie w sezonie tym "wyzszym" lataja glownie z KTW, ale nie ma co ukrywac: duzo rotacji to klasyczne "rotacje W", gdzie samolot wylatuje rano, pojawia sie w poludnie i wraca o 2.00, tak robi glownie Enter, Small raczej trzyma sie Katowic. No i nie mozna zapominac o Travel Service, ktorzy beda mieli w lecie trzy samoloty tylko na KTW
    Potwierdzam FedEx, jak w lutym startowałem z KTW na Maderę wczesnym rankiem, to na płycie stało 5 sztuk Enter, a ja leciałem szóstym.
    .

  2. #102
    Awatar EMB175

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Z tymi rotacjami W to chyba tak nie do końca - bo Teneryfę chyba dziennie raz się obskoczy? Rano wylot, powrót pod wieczór. A chyba z 3-4 lotniska tam się obsługuje regularnie ENT?

  3. #103
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    TFS-KRK-TFS 07:15-12:45 13:10-18:40 czyli 11:25 wg rozkładu, na upartego by zrobił 00:00-11:25 i 12:00-23:25, co zostawia dokładnie 35 minut na obie zmiany załogi i pospieszną nocną obsługę techniczną
    Nawet Ryanair nie jest tak szalony i ten samolot który robi danego dnia KRK-Kanary zwykle robi tylko to. Bywało, że nasz bazowy latał potem do DTM na krótki skok. Czarterki KTW-Kanary-KTW-Grecja-KTW to pewnie normalka.
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  4. #104
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Często rotacje czarterów nie zamykają się w 24h, samolot wylatuje z KTW o 5.00, robi np FUE-POZ-FUE-KTW i o 6.30 ląduje w Katowicach
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  5. #105
    Moderator Senior Screener
    Awatar Pzlm28

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Bez tytułu.jpg
    Nie łatwo dziś mają piloci u nas
    scomin likes this.

    .................Don't let me die, I want to fly

  6. #106
    Awatar EMB175

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Warszawa start z kursem 090.

  7. #107
    Awatar EMB175

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Burza ponownie.
    W holdingu LH 1368 i LO 3919.

  8. #108
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Co się dzieje ze wszystkie rękawy są inop?

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka




    Networking the world.

  9. #109

    Dołączył
    Feb 2016

    Domyślnie

    Nie czynne stanowiska rękawowe 1-4.

  10. #110
    Awatar EMB175

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Nieczynne. Łącznie piszemy.

  11. #111
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Remoncik? Wiadomo do kiedy tak ma być?

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka




    Networking the world.

  12. #112
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robjag Zobacz posta
    Remoncik? Wiadomo do kiedy tak ma być?
    Póki co to były tylko dwudniowe testy

  13. #113
    CzS
    CzS jest nieaktywny

    Dołączył
    Sep 2007

    Domyślnie

    Orientujecie się czy brak nagrań z APP KK na liveatc.net jest chwilowy/permanentny/awaria?

  14. #114
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    Na lotnisku w Balicach stacjonują dwa amerykańskie samoloty – zapasowy Air Force One dla prezydenta USA Donalda Trumpa i transportowy C-17 Globemaster, którym do Polski przyleciała „Bestia”, samochód, którym będzie wożony amerykański prezydent.
    http://www.dziennikpolski24.pl/aktua...ecia,12242386/
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  15. #115
    Awatar trabin

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPRU

    Domyślnie

    Tylko, że ten C17 nie przywiózł Bestii. Przyleciał z NW
    Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
    Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
    http://www.flightradar24.com/

  16. #116

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    KRK/WAW

    Domyślnie

    Obserwuję od dłuższego czasu loty LH do KRK i z moich obserwacji wydaje mi się, że monopol LH w KRK trochę zmalał. O ile wcześniej w sezonie prawie zawsze latały 320 a nawet 321 tak teraz w większości same 319. Nie wiem jak to się ma w liczbach może ktoś ma dostęp do nich ale tak jak mówię zaobserwowałem częstsze operowanie na mniejszych maszynach. Chyba że to złudzenie :P
    konrad777 likes this.

  17. #117

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomwkr8 Zobacz posta
    Obserwuję od dłuższego czasu loty LH do KRK i z moich obserwacji wydaje mi się, że monopol LH w KRK trochę zmalał. O ile wcześniej w sezonie prawie zawsze latały 320 a nawet 321 tak teraz w większości same 319. Nie wiem jak to się ma w liczbach może ktoś ma dostęp do nich ale tak jak mówię zaobserwowałem częstsze operowanie na mniejszych maszynach. Chyba że to złudzenie :P
    Też to zaobserwowałem, zwłaszcza nocna rotacja często była na A321.

  18. #118

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomwkr8 Zobacz posta
    Obserwuję od dłuższego czasu loty LH do KRK i z moich obserwacji wydaje mi się, że monopol LH w KRK trochę zmalał. O ile wcześniej w sezonie prawie zawsze latały 320 a nawet 321 tak teraz w większości same 319. Nie wiem jak to się ma w liczbach może ktoś ma dostęp do nich ale tak jak mówię zaobserwowałem częstsze operowanie na mniejszych maszynach. Chyba że to złudzenie :P
    Ta sama sytuacja jest w przypadku WAW, od pewnego czasu nawet nie a319 tylko często emb190. Za to Kijów zamiast standardowej 319/320 nagminnie obsługiwany a321. Czyżby "nasza narodowa linija" rosła w siłę nie tylko w mediach???? Oby!

  19. #119

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomwkr8 Zobacz posta
    Obserwuję od dłuższego czasu loty LH do KRK i z moich obserwacji wydaje mi się, że monopol LH w KRK trochę zmalał. O ile wcześniej w sezonie prawie zawsze latały 320 a nawet 321 tak teraz w większości same 319. Nie wiem jak to się ma w liczbach może ktoś ma dostęp do nich ale tak jak mówię zaobserwowałem częstsze operowanie na mniejszych maszynach. Chyba że to złudzenie :P
    Trudno powiedzieć bo oprócz wielkości samolotu liczą się także taryfy za miejsce ale faktem jest, że samoloty LH są mniejsze niż rok temu, OS też cieńko przędzie, rok, dwa lata temu były F100 teraz tylko Dash, czasami pusty. Nie wiem ile w tym zasługi LOT a ile FR i Easy, na przykład na kierunkach włoskich.

    Patrząc od drugiej strony LOT bardzo często ograniczony jest dostępnością taryf na dolocie do i z WAW. Widziałbym częściej E95, na przykład na nocowanie.

  20. #120

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Dreamliner musi robić nawrotki na pasie, drogi kołowania [niedawno wyremontowane] nie są przystosowane do kodu E.


Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •