Z tymi rotacjami W to chyba tak nie do końca - bo Teneryfę chyba dziennie raz się obskoczy? Rano wylot, powrót pod wieczór. A chyba z 3-4 lotniska tam się obsługuje regularnie ENT?
Z tymi rotacjami W to chyba tak nie do końca - bo Teneryfę chyba dziennie raz się obskoczy? Rano wylot, powrót pod wieczór. A chyba z 3-4 lotniska tam się obsługuje regularnie ENT?
TFS-KRK-TFS 07:15-12:45 13:10-18:40 czyli 11:25 wg rozkładu, na upartego by zrobił 00:00-11:25 i 12:00-23:25, co zostawia dokładnie 35 minut na obie zmiany załogi i pospieszną nocną obsługę techniczną
Nawet Ryanair nie jest tak szalony i ten samolot który robi danego dnia KRK-Kanary zwykle robi tylko to. Bywało, że nasz bazowy latał potem do DTM na krótki skok. Czarterki KTW-Kanary-KTW-Grecja-KTW to pewnie normalka.
EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)
Często rotacje czarterów nie zamykają się w 24h, samolot wylatuje z KTW o 5.00, robi np FUE-POZ-FUE-KTW i o 6.30 ląduje w Katowicach
Bez tytułu.jpg
Nie łatwo dziś mają piloci u nas
.................Don't let me die, I want to fly
Nie czynne stanowiska rękawowe 1-4.
Orientujecie się czy brak nagrań z APP KK na liveatc.net jest chwilowy/permanentny/awaria?
http://www.dziennikpolski24.pl/aktua...ecia,12242386/Na lotnisku w Balicach stacjonują dwa amerykańskie samoloty – zapasowy Air Force One dla prezydenta USA Donalda Trumpa i transportowy C-17 Globemaster, którym do Polski przyleciała „Bestia”, samochód, którym będzie wożony amerykański prezydent.
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Obserwuję od dłuższego czasu loty LH do KRK i z moich obserwacji wydaje mi się, że monopol LH w KRK trochę zmalał. O ile wcześniej w sezonie prawie zawsze latały 320 a nawet 321 tak teraz w większości same 319. Nie wiem jak to się ma w liczbach może ktoś ma dostęp do nich ale tak jak mówię zaobserwowałem częstsze operowanie na mniejszych maszynach. Chyba że to złudzenie :P
Trudno powiedzieć bo oprócz wielkości samolotu liczą się także taryfy za miejsce ale faktem jest, że samoloty LH są mniejsze niż rok temu, OS też cieńko przędzie, rok, dwa lata temu były F100 teraz tylko Dash, czasami pusty. Nie wiem ile w tym zasługi LOT a ile FR i Easy, na przykład na kierunkach włoskich.
Patrząc od drugiej strony LOT bardzo często ograniczony jest dostępnością taryf na dolocie do i z WAW. Widziałbym częściej E95, na przykład na nocowanie.
Zakładki