Bruksela, Sztokholm i szwajcar poszły do Katowic a Rzym ogląda Tatry
Bruksela, Sztokholm i szwajcar poszły do Katowic a Rzym ogląda Tatry
Na mapie brakuje Ovdy, która zostaje na zimę. Jest jeszcze jedna sprawa, we wczorajszej Kronice TVP Kraków mówili o tym wysypie połączeń, wspomnieli też że lotnisko pracuje nad "systemem przeciwmgielnym", więc tak sobie myślę, że skoro tyle połączeń będzie od jesieni, to może do jesieni jest plan uruchomienia wyższego ILS - CAT II. W końcu Ryan musiał mieć pewność dotyczącą zminimalizowania przekierowań przy takiej siatce.
Na początek przyłączam się do gratulacji, bo siatka FR na Europę (i teraz już nie tylko, ktoś zauważył, że KRK jako pierwsze miasto w Pl dostaje regularną trasę do Afryki?) robi się naprawdę imponująca. W kwestii podejścia, dzienniikarze dziennikarzami, ale fakty są twarde:
Odpowiedź dlaczego w KRK do tej pory nie ma II CAT można znaleźć w AIP. Możesz tam sprawdzić ile jest przeszkód w strefach podejścia i startu np. w KTW (podpowiadam: równe 0), a ile w KRK (podpowiadam po raz kolejny: 35). Z liczby przeszkód i ukształtowania terenu wynika to, że w KRK nie ma II CAT, bo po prostu zgodnie ze sztuką nie da się rozpisać procedur przy takiej licznie przeszkód dla kategorii, której minima są dwukrotnie niższe od I CAT.
Napiszę jeszcze raz: problemem nie jest instalacja (przecież port sam inwestował kupę pieniędzy w oświetlenie drogi startowej i dróg kołowania), tylko PRZESZKODY TERENOWE.
Ostatnio edytowane przez maciek55 ; 02-02-2017 o 12:52 Powód: oolowania->kołowania
Instalacja tylko na nowym pasie w konteście ekonomii jest jak najbardziej zrozumiała. To zostawmy.
Natomiast mam wątpliwości co do "przeszkód terenowych" o których ciągle powtarzasz. Już nie róbmy problemu znowu z czegoś co na świecie nie stanowi problemu. To na nowym pasie znikną te przeszkody? Górka będzie z lewej strony co równiez może wproawdzac spore zakłocenia (jeśli obecnie wprowadza). Na świecie jak zwykle się da w dużo bardziej ekstremalnych warunkach, a u nas nie.
Ostatnio edytowane przez maciek55 ; 02-02-2017 o 15:41
Kiedy zostanie otwarty Taras Widokowy? Przeszedłbym się z ciekawości
Znajoma w niedzielę o 6.00 odlatuje liniami KLM do Amsterdamu, a wraca we wtorek.Mam pytanie. O której godz. musi być na obu lotniskach przed odlotem.Będzie miała bagaż duży i podręczny.
Jeśli nadaje bagaż w KRK, to proponuję 1,5h przed odlotem na spokojnie.
AMS 2-1,5h przed odlotem jeśli nie jest doświadczonym podróżnikiem
Od kwietnia rusza przebudowa starej płyty postojowej stanowiska od 1-5. Czyli rękawy będą niedostępne.
Spokojny dzień, więc wrzucę temat:
Myślał ktoś / robił podchody / proponował web kamerkę na terminalu, może na nowym tarasie, wycelowaną na płytę? Fajnie byłoby czasem zobaczyć co gdzie stoi, kiedy się rusza i jaka mgła w Balicach. Z góry terminala możnaby spokojnie objąć większą część płyty.
Zakładki