Z dobrych wieści, połączenie ma wystartować za rok
http://news.aa.com/news/news-details...ewsroom_Alerts
19 maja znalazłem w PRG.
Choć nawet jeśli jest jeszcze w systemie to jestem przekonany że nie dojdzie do skutku.
Cięcia na całym świecie będą gigantyczne, a upadłości linii będą ogłaszane co parę dni.
Jak AA nie dostanie gigantycznego wsparcia to także będzie na liście...
Z dobrych wieści, połączenie ma wystartować za rok
http://news.aa.com/news/news-details...ewsroom_Alerts
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
Od samego początku mówiłem, ze nie ma co sie martwić i przejmować na zapas. AA wcześnie czy później uruchomi swoje polaczenia
Last year, the airline announced a plethora of new, niche routes. This includes Dallas to Auckland, Philadelphia to Casablanca, and Chicago to Krakow, among others. Much of this flying, however, will not come back anytime soon. These kinds of niche routes depend on several factors. For one, American has to rebuild its major hub schedules to support these flights
Historically, American has leveraged its hubs (and partner hubs) to support new long-haul routes. Until those hubs are built up, it would not be feasible to fly to secondary destinations. Even routes that would seem to have strong origin-demand traffic, like Chicago to Krakow, cannot necessarily sustain multiple flights per week, and it is not efficient for American to only fly a few times per week. Connections are what allow the airline to operate that route efficiently since Chicago is a major hub.
https://simpleflying.com/american-future-plans-exlcusive/
Z powodu COVID tną mocno siatkę. Rezygnują całkowicie z lotów do Krakowa. Jeżeli jest to jakieś marne pocieszenie to Budapeszt też wypada. Ehh szkoda. Pandemia dużo namieszała.
https://www.croatiaweek.com/american...e-permanently/
Ogólnie to AA się zwija z dużej części Europy
Czyżby jednak?
https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...ago-13476.html
AA nie ma samolotów żeby w tym roku to się stało.
EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)
To byłby kamień milowy.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Wąskim kadłubem przez Ocean. No cóż, kiedyś się tak latało, co akurat znam z autopsji.
Skądinąd "szeroko-kadłubowość" samolotu nie daje sama w sobie gwarancji komfortu...
A właśnie: gdyby w tych 321XLR był przyzwoity (do takich tras!) seat pitch, to w porządku. Ale, obawiam się, "to tak nie działa"...
BTW: większy (czytaj: znośny) seat pitch oznaczałby kilka(naście?) foteli mniej, ten zapas udźwigu można by wykorzystać na "dodatkowe" paliwo, a więc większy zasięg. Ale... zob. koniec poprz. akapitu...
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 23-02-2022 o 13:30
Jetblue, które lata na 321LR przez Ocean ma seat pitch bodajże 33. Także wąski nie zawsze oznacza brak komfortu W konfiguracji chyba 24C114Y
Nie dziekuje. Jeszcze gdzies tam do Irlandi, Portugali z wschodniego wybrzeza ok, ale tak daleko na wschod jak Krakow, Praga czy Budapeszt .. nie dziekuje.
Pierwsze dostawy pod koniec 23 roku a wiec moze Krk od lata 2025 roku.
Coś się dzieje w temacie Americana w KRK, skoro LOTowi dobrze się wiedzie na tym połączeniu, to myśle ze mogliby powalczyć
To było pytanie, sorrki nie umiem jeszcze tu edytować wpisów
American wycofał w 2020 wszyskie A330, 757 i 767, Boeing sie opóźnia z dostarczaniem 787 na czas. Bardzo im brakuje samolotów, na nadmiar załóg również nie narzekają. Mają potężne undercapacity na większości tras, otwieranie nowych połączeń to raczej ostatnia rzecz na którą obecnie mogliby wpaść
Przy obecnej bańce nawet loty z RDO miałyby troche pasażerów
Faktycznie dopiero teraz zobaczyłem, ze same dreamy i 777 im zostały, no coz może kiedyś....
Zakładki