No jak by nie uruchomili jakiegoś busika na lotnisko stamtąd, to byłby jakiś ponury dowcip.
No jak by nie uruchomili jakiegoś busika na lotnisko stamtąd, to byłby jakiś ponury dowcip.
Artykuł wskazuje, że biuro będzie nastawione przede wszystkim na gości hotelu mieszczącego się naprzeciwko. Bo gdyby zwaliły się im na głowę tabuny pasażerów tanich linii, to do każdego lotu musieliby podstawić ze trzy autobusy, a nie busik A co z korkami? Wyobraźcie sobie obrazek - samolot z pasażerami czeka, bo bus z bagażem utknął w korku Czy oni w ogóle myślą realnie?Zamieszczone przez chavez
Ojjj zaraz tabuny :P . Skoro nastawione na klientów hotelu to tymbardziej busik. Na zachodzie to standard, że szanujący się hotel ma airport shuttle. Sam wielokrotnie korzystałem w USA - wygoda i brak stresu.
Nastawione na klientów hotelu czy wyłącznie dla klientów hotelu? Jeśli nie będą wymagać okazania dokumentu hotelowego, to każdy obywatel z biletem może tam się zjawić. Sama wolałabym podrzucić im ewentualny bagaż, zamiast ciągnąć go autobusem B przez pól miasta. Dla mnie czegoś tu brakuje - albo informacji dla kogo konkretnie jest przeznaczona usługa, albo - wyobraźni
Być może wszystko to przeznaczone jest głównie dla prasy...Zamieszczone przez Gata
_____________________________________
Pingwiny nie mogą latać, bo nie mają śmigieł
No a dlaczego nie ? Już widzę tą kasę za dowożenie ludzi na lotnisko wygodnym, nie miejskim autobusem, tylko podróżnym, albo chociażby dużym osobowym Sprinterem.Zamieszczone przez Gata
Bez przesady, Gdańsk to nie Nowy Jork czy Los Angeles Zdarzają się bardziej zatłoczone godziny, to fakt, ale i na to są rozwiązania.Zamieszczone przez Gata
Na przykład taki właśnie elegancki autobus pomalowany w livery portu lotniczego wiezie pax razem z ich tobołami na lotnisko. A że są odprawieni, to ucieczka samolotu nie grozi. Co do korków...w USA i myślę że w każdym normalnym kraju, odjazdy shuttle busów na lotnisko są ustawione pod godziny i wyjeżdżają odpowiednio wcześniej. W USA - kraju bardzo zajętych i nie mających czasu na myślenie o takich bzdurach ludzi - pani w recepcji hotelowej pyta gości jak dziecko - o której masz lot ? - i rezerwuje mu przejazd na lotnisko 4h wcześniej. Jeśli się spóźni może jechać późniejszym, ale wówczas hotel nie odpowiada za ewentualne spóźnienie na lot. A jak raz miałem sytuację że na styk miałem dotrzeć na lotnisko, wręcz odmówiono mi zabrania mnie autobusem który by ich zdaniem się spóźnił na mój lot i musiałem brać nowojorskiego yellow caba - też był problem.
Także są sposoby żeby to pomysłowo załatwić i jeszcze zarobić. W naszym kraju co prawda tego typu komplementarne usługi są w powijakach, ale prędzej czy później muszą zacząć się rozwijać. Kto pierwszy ten lepszy. Gdybym miał kasę na kilka busów, to sam bym uruchomił takie połączenia z czołowych trójmiejskich hoteli.
. A że są odprawieni, to ucieczka samolotu nie grozi.
Nic bardziej błędnego - widzę że nie macie pojecia o pewnych rzeczach , o których piszecie
jeżeli nie ma pasażera i bagażu na lotnisku na 15 min przed odlotem - to jest taka czarodziejska funkcja w systemie odpraw , że gośc jest wycofany z rejsu w 1 sek i po zabawie
nie pomoże żadne biuro w mieście
pozdro /R
Zakładki