Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 131
Like Tree10Likes

Wątek: Wizzair

  1. #41
    Awatar mpiotrek

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Leżajsk/Amsterdam

    Exclamation Gdańsk-Eindhoven 20 Grudnia 2010


    Polecamy

    Witam!

    Mam takie pytanie w sprawie wczorajszego lotu do Eindhoven. Czy ktoś wie czy ten lot się odbył? Mam na jutro zarezerwowany lot z Eindhoven do Gdańska i zastanawiam się jakie są szanse że lot się odbędzie... swoją drogą to dojazd na lotnisko w Eindhoven to będzie jutro koszmar

    Pozdrawiam
    "Jest Leżajsk- jest dobrze"

  2. #42
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mpiotrek Zobacz posta
    Witam!

    Mam takie pytanie w sprawie wczorajszego lotu do Eindhoven. Czy ktoś wie czy ten lot się odbył? Mam na jutro zarezerwowany lot z Eindhoven do Gdańska i zastanawiam się jakie są szanse że lot się odbędzie... swoją drogą to dojazd na lotnisko w Eindhoven to będzie jutro koszmar

    Pozdrawiam

    Do jutro to jeszcze duuuzooo czasu w lotnictwie. Nikt Ci nie odpowie na to pytanie w 100% póki samolot, który ma Cię wziąć z EIN do GDN nie wyląduje z Tobą w GDN, niestety tak to wygląda w realu.

  3. #43
    Awatar Blank

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ZCH

    Domyślnie

    Dzisiejszy Lot do Paryża (WZZ317 ) wykonuje A320 [LZ-MDM] Air Via Bulgarian Airways
    Deficyt maszyn ??
    NIKON D5100, , MTO 11CA

  4. #44

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Ta Air Via to chyba z powodu awarii wczoraj wieczorem w BGY?

  5. #45

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Raczej w FMM, ale kto wie

  6. #46

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Z tego co czytałem na Wyborczej BGY wróciło do Gdańska 14 godzin po czasie i od razu miało potem lecieć do BVA. Ale na dziale z WRO było że do nas z BVA miał przylecieć czarter, więc sam już nie wiem
    Nie mniej z tego co czytałem, w BGY pasażerowie mieli załatwione hotele i te sprawy. Jako LCC mogli odwołać i się wykpić - niemniej zachowali się całkiem nieźle :-)

  7. #47

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Jako LCC mogli odwołać i się wykpić - niemniej zachowali się całkiem nieźle :-)
    nie mogli - tu nie ma różnicy czy LCC czy tradycyjne linie

  8. #48

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mikerus Zobacz posta
    Ta Air Via to chyba z powodu awarii wczoraj wieczorem w BGY?
    Nie awarii, tylko makaroniarze na takim lotnisku jak Bergamo nie maja osprzetu.

  9. #49
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Co było powodem tak dużego opóźnienia wczorajszego lotu do Luton? Samolot poleciał dopiero dziś - ok 24h później. (HA-LPX)
    no risk, no fun ;D


  10. #50

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie redukcje w rozkładzie zimowym

    Nowy rozkład
    Według nowego rozkładu rozpisanych jest 56 rotacji (to na dwa samoloty), a trzeci? Rozkład ranny (zimowy) na 6:00 na dzień dzisiejszy podaje w pn - 2 starty, wt - 3 starty, śr - 3 starty, cz -1 start, pt -3 starty, so - 3 starty, nd - 3 starty.
    We wtorki i soboty samolot do DTM robi Belgrad, natomiast samolot do TRF robi Rygę. Czyli rozkład z wielkimi dziurami na 3 maszyny, zmieni się rozkład, lub nastąpi redukcja do 2 maszyn, lub może nadzieja na nowe kierunki (nawet 24 rotacje) i nie tylko z Gdańska.

  11. #51
    Awatar michalek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Podobno bedzie Wizz Gdansk - Stavanger 2x w tygdoniu.

  12. #52
    Awatar antoslaw

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Wizz Air redukuje swoje plany o 10%
    Paweł Cybulak 2010-06-21 22:49 (501)

    Wizz Air uruchamia sprzedaż biletów na sezon zimowy 2010/11 i jednocześnie redukuje tegoroczne prognozy przewozowe na swoich trasach z Polski o 10%. Powód? Kryzys, katastrofa smoleńska, wulkan oraz powódź.

    Bilety w okresie październik 2010 - marzec 2011 są już dostępne w sprzedaży. Przewoźnik nie udostępnił jednak do sprzedaży dziesięciu tras, na których do tej pory operował. W okresie zimowym na większości tras przewoźnik redukuje także ilość rejsów.

    Na pewno nie polecimy z Katowic i Warszawy do Wenecji (Treviso) oraz z Warszawy do Forli i Cork.

    - Rynek polski nie spełnia postawionych przez nas wymagań, na tą sytuację mają wpływ przede wszystkim słabsza sytuacja ekonomiczna kraju, ciągły powrót Polaków z zagranicy, spadek ilości podróży związanych z niedawną powodzią, katastrofa samolotu prezydenckiego, a także spadek zaufania do podróży lotniczych spowodowany długotrwałym zamknięciem przestrzeni powietrznej. Są to główne przyczyny spadku ilości pasażerów - wyjaśnia Natasa Kazmer, dyrektor komunikacji w Wizz Air.

    Nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja odnośnie połączenia Wrocław - Forli, ale najprawdopodobniej zostanie zawieszone na zimę. Połączenia z Warszawy do Barcelony i Madrytu zaplanowane jako sezonowe, znikają na zimę z siatki przewoźnika. Jednak przewoźnik zapewnia, że jeśli uda mu się pozyskać touroperatora, jest szansa, że loty z Warszawy do Barcelony będą również wykonywane w zimie.

    Obecnie w systemie niedostępne są również połączenia ze stolicy do Glasgow (Prestwick). Przewożnik zapewnia jednak, że ta trasa nie zostanie zlikwidowana i loty będą w niedługim czasie dostępne w systemie rezerwacyjnym.

    W systemie brakuje lotów z Gdańska do Barcelony, które były lotami sezonowymi. Przewoźnik nie poleci również na trasie Gdańsk - Tampere.

    - My zaplanowaliśmy przewieźć w 2010 roku 4,7 miliona pasażerów, ale ze względu na wymienione czynniki, a także wysokie opłaty lotniskowe i fakt, że polskie lotniska nie są odpowiednio wyposażone (brak ILS CAT III) zostaliśmy zmuszeni do zmniejszenia ilości kierunków - w tym roku spodziewamy się 4,3 mln pasażerów, co jednak dalej stanowi duży, bo ponad 20% wzrost - dodaje Kazmer.



    Redukcji ulegnie ilość operacji:
    • z Katowic do:
      • Barcelony (z 4 do 2)
      • Charleroi (z 3 do 2)
      • Doncaster (z 4 do 3)
      • Cork (z 4 do 3)
      • Liverpoolu (z 3 do 2)
      • Madrytu (z 3 do 2)
      • Malme (z 3 do 2)
      • Oslo Torp (z 4 do 3)
      z Wrocławia do:
      • Dortmundu (z 3 do 2)
      • Londynu Luton (z 6 do 4)
      • Paryża Beavuais (z 3 do 2)
      z Poznania do:
      • Doncaster (z 3 do 2)
      • Oslo Torp (z 3 do 2)
      • Sztokholmu Skavsta (z 3 do 2)
      z Warszawy do:
      • Charleroi (z 7 do 6)
      • Doncaster (z 3 do 2)
      • Eindhoven (z 3 do 2)
      • Liverpoolu (z 4 do 2)
      • Malme (z 5 do 3)
      • Oslo Torp (z 5 do 3)
      • Rzymu Fiumicino (z 7 do 4)
    • z Gdańska do:
      • Bergen (z 3 do 2)
      • Cork (z 3 do 2)
      • Doncaster (z 3 do 2)
      • Dortmundu (z 7 do 4)
      • Lubeki (z 5 do 4)
      • Kolonii (z 3 do 2)
      • Liverpoolu (z 4 do 3)
      • Malme (z 4 do 3)
      • Oslo Torp (z 4 do 2)
      • Paryża Beauvais (z 3 do 2)
      • Turku (z 4 do 2)
    Jeszcze całkiem niedawno węgierski przewoźnik zapowiadał, że przewiezie więcej pasażerów niż narodowy przewoźnik PLL LOT. Splot zdarzeń widać pokrzyżował mu plany. Miejmy nadzieję, że w miejsce likwidowanych i redukowanych połączeń niebawem pojawią się nowe atrakcyjne kierunki.

    Paweł Cybulak, Anna Żuchlińska
    Stan systemów rezerwacyjnych na dzień 21 czerwca, wyloty - I połowa lutego 2010.

    pasazer.com

  13. #53

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Czas był najwyższy....GOOD BYE WIzzair!
    Time flies, so do I.

  14. #54

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stevan Zobacz posta
    Czas był najwyższy....GOOD BYE WIzzair!
    Pewnie stary , a ty przesiadziesz sie na furmanke albo tratwę , muppet

  15. #55

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michalek Zobacz posta
    Podobno bedzie Wizz Gdansk - Stavanger 2x w tygdoniu.
    Szkoda, że nie Trondheim. Tamten region jest znacznie trudniej dostępny.

  16. #56
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Szkoda, że nie Trondheim. Tamten region jest znacznie trudniej dostępny.
    Stavanger to popularny kierunek z GDN przez CPH z biletami po 1500PLN RT obsługiwane przez SAS

  17. #57

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Warsaw

    Domyślnie

    Hmm...no i mamy bazę w Belgradzie!

    Z racji tej, tak jak i rok temu z Wrocławiem, tak i teraz maszyna z Gdańska, będzie przez 3,5 miesiąca latała na "W - pattern" dla Belgradu: Gdańsk - Malmo - Belgrad - Malmo - Gdańsk

    Coś ucichło o tym planowanym Stavanger, a może jednak, Ktoś coś wie (poza tym, że drastycznie tną koszty w WizzAir)?

    W mojej ocenie, po 13tej już bazie w Belgradzie, zbliżamy się dużymi krokami do 14ej w: a) Łodzi - od maja/czerwca 2011 - nowy terminal i plany; b) Zagrzebiu - jeszcze dziewiczy rynek; c) jednym z miast w Rumunii - Blue Air, się wycofał z jednego z miast, a WizzAir, idzie tam łeb - w - łeb z rzeczonym.

    Pozdrawiam!
    Stanley 123
    Stanley-sky

  18. #58
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Lato 2011 przedstawia się następująco:

    Barcelona 2xweekly
    Bergen 2xweekly
    Cork 3xweekly
    Doncaster/Sheffield 4xweekly
    Dortmund 7xweekly
    Eindhoven 2xweekly
    Glasgow/PIK 3xweekly
    Hamburg/Lubeka 4xweekly
    Kolonia 2xweekly
    Liverpool 4xweekly
    London/Luton 14xweekly
    Malme 5xweekly
    Mediolan/BGY 2xweekly
    Oslo/Torp 3xweekly
    Paryż/BVA 2xweekly
    Rzym 2xweekly
    Stockholm/Skavsta 7xweekly
    Turku 5xweekly

  19. #59

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Kurczę, tych północnych kierunków to bardzo Wam zazdroszczę. Przydałoby się uruchomienie LOTu z Wrocławia do Gdańska, to bym wtedy chętnie skorzystał z przesiadki do Turku
    Luton dwa razy dziennie też godne podziwu!

  20. #60

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez michalek Zobacz posta
    Dzisiaj znowu straszne opozniena na GDN. Te 3 Gdanskie maszyny co wyladowaly w WAW wrocily do GDN dopiero o 1140-1150.
    Pierwsze 3 poranne loty odwolane. Jedna maszyna sie zepsula i zostaly 2 maszyny do wykonania lotow 3 maszyn. Oprocz tego zabraklo zalogi i sa teraz opozniena po 4-6-8 godzin.
    Nocny PIK nie zdazy wrocic jutro na pierwszy odlot 06.00 czly beda dalesze opoznienia w piatek. HA-LPZ zepsuty, problemy z silnikiem.
    Witam,
    Pytanie związane z tamtym nieszczęsnym dniem (08.04.2010): miałem być jednym z pasażerów niedoszłego lotu do Dortmundu. Wiem że to stara sprawa ale walczę z Wizz-em Przewoźnik twierdzi że lot był odwołany z przyczyn pogodowych, ale to nie jest prawda. Lot odwołany został na 4 godziny po wznowieniu działalności przez lotnisko, więc pogoda nie wchodzi w grę. Podejrzewam że lot do Dortmundu miał być obsługiwany przez ten zepsuty samolot. Skąd wiadomo że samolot się zepsuł? Czy jest to jakoś (i gdzieś) zapisywane? Czy lotnisko rejestruje o której godzinie przewoźnik poinformował o odwołania lotu?
    Ostatnio edytowane przez Staford ; 23-11-2010 o 22:21

Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •