-
-
Ostatnio wieje głównie z kierunków E, także naturalnie starty i lądowania mamy przede wszystkim na pasie 11.
podczas podejścia szybują nad południowymi osiedlami , wykonują ostre zakręty już nad/za Morena i potem prostują na kierunek pasa.
Może dla separacji wykonują szerszy zakręt, Flightradar nie pokazuje wszystkiego przeciez.
-
ja nie ograniczałabym się na twoim miejscu do Moreny czy Łostowic, bo mieszkam na Chełmie i podchodzą również od mojej strony, następnie Łostowice/Morena do pasa 29. Często podchodzą nisko do lądowania nad moim domem - wg fr24 700-600m.
-
Dlatego najlepiej oglądać oraz SŁUCHAĆ na live atc. Wtedy będzie wszystko wiadomo dlaczego tak a nie inaczej lecą :-)
-
Dzięki, faktycznie ostatnio trochę powiewa z sektora wschodniego ale najczesciej to tylko parę węzlow wiec nie powinno chyba mieć żadnego znaczenia a jak patrze na ostatni miesiąc to zdecydowanie widzę przewagę startów w stronę Moreny. Będę obserwował w najbliższe dni i zobaczę czy to jest prawidłowość.
A co to jest "live" , siedzieć pod plotem lotniska?
Pozdrawiam,
Kuba
-
Listen to Live ATC (Air Traffic Control) Communications | LiveATC.net
Wpisujemy EPGD i pasjonujemy się ATC na żywo. Samoloty podchodzą krócej zwykle z widocznością, aby zwyczajnie zaoszczędzić czas i paliwo.
-
Polecamy
Tutaj:
PL-VACC - Wirtualna kontrola ruchu lotniczego
w zakładce "mapy" są mapy podejść i odlotów z Gdańska. Zawsze aktualne.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki