Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław/Rzeszów

    Domyślnie Podstawówka szybowcowa za 500zł !


    Polecamy

    Zamieszczam tutaj a nie na lotniskach aeroklubowych, gdyż dotyczy to raczej tylko Wrocławian.

    O co chodzi? o to: http://aeroklub.wroc.pl/szkolenie/sz.../szkolenie.htm

    W skrócie: jeśli chodzisz do wrocławskiej szkoły średniej, ew. ukończyłeś ją w przeciągu 2 lat to masz szanse wyszkolić się podstawowo za 500zł zamiast 2000. Uważam, że to niezła okazja.

  2. #2
    Marcin_EPWR
    Goście

    Domyślnie

    To świetna oferta !

    Ja zapowiadam z góry, że skorzystam z niej

    Dzieki za info

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    No proszę, 11 lat temu zapłaciłem prawie tyle samo tj. 550zł Ciekawe jak tam ze sprzętem stoją bo jak nagle 20 osób zechce latać na Piratach lub Juniorach to będzie ciężko :P Ale sam pomysł zasługuje na największą pochwałę

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław/Rzeszów

    Domyślnie

    Sprzęt: (to co latało w zeszłym sezonie)
    2 piraty
    3 juniory
    2 puchacze
    2 bociany
    1 cobra
    kilka jantarów

    Wiesz na mojej podstawówce szkoliło się 13 ludzi. Do latania na jednomiejscówkach zostało może z 5 osób. Więc nie sądze żeby 30 ludzi nagle chciało latać na piratach czy juniorach

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    U mnie też zbyt wiele osób nie zostało po podstawówce ale nie zmienia to faktu, że czasami nie było na czym latać, a Piratów było wtedy chyba z 5.
    Zapewne i tym razem pozostanie garstka ludzi do dalszego szkolenia, ale sam przyznasz, że 2 Piraty to niewiele..

  6. #6
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Aeroklub Wrocławski
    Z dniem 28.03.2007:
    - Cofnięte zostanie świadectwo zdatności do lotu dla wszystkich samolotów Jak-12 oraz PZL-101A
    - Świadectwo zdatności do lotu należy zwrócić do ULC

    Podstawa prawna: Brak certyfikatu typu zgodnego z art. 2 pkt 3 lit. c rozporządzenia 1702/2003 EASA , które jest nadrzędne nad ULC . Pełny tekst znajdziecie na stronie ULC

    Rozporządzenie jest z 2003 roku wydane przez EASA, i aktualnie ULC wykonał tą dyrektywę, cofnięciem świadectw zdolności do lotu. To jeszcze jest "małe piwo" a co z certyfikatami na AN-2 które stanowią podstawę bytu wielu aeroklubów ??? obawiam się , że będzie tak samo . Zobaczymy czy ULC coś zrobi , by zadbać o interesy rodzimego lotnictwa. Na razie nasza holówka stanie na kołkach . Mamy jeszcze do holowania Wilgę , ale to nie rozwiązuje sprawy. W każdym razie trzeba uzbroić się w cierpliwość i poczekać na dalsze decyzje ULC , bo nic nie możemy zrobić.

    SP
    A jak poradzi sobie Aeroklub w sytuacji, gdy uziemione są Jak-12 i Gawron
    Pozdrawiam, Piotr

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Krakow

    Domyślnie

    Myślałem że za 500 zł nikt nie zafunduje szkolenia za samolotem tylko za wyciągarką :>

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukaszs
    Myślałem że za 500 zł nikt nie zafunduje szkolenia za samolotem tylko za wyciągarką
    To szkolenie pewnie miało być za wyciągarką. Tylko co potem jak holówki wszystkie uziemią. Póki co sytuacje ratuje Wilga.

  9. #9
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Rafalik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie


    Polecamy

    Witam, szkolenie podstawowe to tylko i wyłącznie wyciągarka Hol za samolotem to już osobne szkolenie i osobna kasa.

    Cytat Zamieszczone przez FlyWRO
    Aeroklub Wrocławski napisał/a:
    Z dniem 28.03.2007:
    - Cofnięte zostanie świadectwo zdatności do lotu dla wszystkich samolotów Jak-12 oraz PZL-101A
    - Świadectwo zdatności do lotu należy zwrócić do ULC

    Podstawa prawna: Brak certyfikatu typu zgodnego z art. 2 pkt 3 lit. c rozporządzenia 1702/2003 EASA , które jest nadrzędne nad ULC . Pełny tekst znajdziecie na stronie ULC

    Rozporządzenie jest z 2003 roku wydane przez EASA, i aktualnie ULC wykonał tą dyrektywę, cofnięciem świadectw zdolności do lotu. To jeszcze jest małe piwo a co z certyfikatami na AN-2 które stanowią podstawę bytu wielu aeroklubów ??? obawiam się , że będzie tak samo . Zobaczymy czy ULC coś zrobi , by zadbać o interesy rodzimego lotnictwa. Na razie nasza holówka stanie na kołkach . Mamy jeszcze do holowania Wilgę , ale to nie rozwiązuje sprawy. W każdym razie trzeba uzbroić się w cierpliwość i poczekać na dalsze decyzje ULC , bo nic nie możemy zrobić.

    SP
    Z tym można sobie poradzić, u mnie w Krośnie (w aeroklubie) zostały uziemione 2 Jaki, 2 Gawrony i 3 Antki...a dziś już 2 Antki lata i 1 Jaczek
    Owszem, trochę się włożyło w to prazy i wysiłku, ale się opłaciło.

    Pozdrawiam
    Biało- Czerwone Iskry
    Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •