Są to po prostu dwie radiolatarnie NDB: WRW i WRC, a są one w odległościach innych niż typowe markery w podejściach ILS.
AIP AD 2.22.1 głosi dla Strachowic: "Na podejściu RWY 29 pracują dwa wojskowe markery (...) markery nie są w żaden sposób związane z procedurą podejścia ILS/DME RWY 29 (...)"
Czy to są zwykłe markery ILS czy coś zupełnie innego?
Dlaczego cywilne samoloty mają je ignorować (chyba innych nie ma)?
Są to po prostu dwie radiolatarnie NDB: WRW i WRC, a są one w odległościach innych niż typowe markery w podejściach ILS.
Myślałem, że markery danego podejścia ILS pracują na jakiejś jednej częstotliwości(75MHz), a te dwie NDB przecież mają różne względem siebie częstotliwości. Więc w ogóle istnieje jakieś ryzyko pomylenia ich z markerami ILS, pilotom odezwą się lampki, gdy je mijają (chyba by musieli jakoś wcześniej ustawić ich częstotliwości)?
Pilotom nie odezwą się żadne lampki, bo jak sam zauważyłeś radiolatarnie pracują na częstotliwościach innych niż markery ILS. Również dlatego to podejście nazywa się ILS DME Y 29
Są 2 różne podejścia do EPWR: - jedno w oparciu o ILS/DME, drugie w oparciu o NDB
Zakładki