Strona 2 z 29 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 563
Like Tree42Likes

Wątek: EPWR/WRO Rozbudowa / Informacje prasowe (II)

  1. #21
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Mimi Zobacz posta
    Dlaczego korzystanie z rękawów jest droższe (tak wywnioskowałem z wypowiedzi) od jeżdżenia do samolotu autobusem?
    Pewnie dlatego, że jest bardziej komfortowe. I dlatego, że rękawów jest ograniczona (stała) liczba, a autobusami można dowieźć w dowolny fragment płyty. W połączeniu z pierwszym, popyt większy niż podaż, to i cena wyższa

  2. #22

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Atrem weźmie udział w modernizacji lotniska we Wrocławiu

    wnp.pl (Dariusz Malinowski) - 10-02-2010 11:57

    Spółka Atrem, podpisała umowę z firmą Hochtief Polska na wykonanie instalacji elektrycznych niskoprądowych i teletechnicznych w budynku głównego terminala, budynku technicznym oraz kontroli lotów rozbudowywanego lotniska we Wrocławiu.
    Prace rozpoczną się niezwłocznie i potrwają do końca marca 2011 roku. Wartość umowy to 19,5 mln zł netto. Jest to jedna z największych umów w historii Grupy, która powiększy tegoroczny portfel zamówień warty już około 125 mln zł.

    Na modernizowanym i rozbudowywanym lotnisku we Wrocławiu zaplanowano najnowocześniejsze rozwiązania techniczne z zakresu bezpieczeństwa oraz zarządzania budynkiem. Atrem wykona instalacje dotyczące sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, system monitoringu, kontroli dostępu i zarządzania bezpieczeństwem. Spóła odpowiedzialna będzie ponadto za system informacji lotniczej, system zegarowy i informatyczny. Wykona infrastrukturę telefonii oraz instalacji dla służb lotniskowych. Zlecone prace zakończone zostaną do końca marca 2011 roku na kiedy zaplanowano także oddanie portu do użytku.

    - Zadanie we Wrocławiu jest bardzo znaczącym projektem z branży elektrycznej i teletechnicznej. Dzięki ciągłej rozbudowie naszych kompetencji z zakresu automatyki i systemów inteligentnych budynków możemy uczestniczyć w realizacjach, które mają kluczowe znaczenie dla rozwoju infrastruktury w Polsce. - mówi Konrad Śniatała, prezes Atrem.

    Portfel zamówień dla Grupy Atrem na rok 2010 wynosi już około 125 mln zł. Spółka planuje zaksięgować połowę przychodów z kontraktu z Hochtief w roku 2010, a połowę w roku przyszłym.

    Całkowity koszt rozbudowy lotniska, którego głównym wykonawca jest Hochtief to około 242 milionów złotych netto, z czego znacząca część zostanie dofinansowana ze środków Unii Europejskiej. Docelowo terminal będzie mógł zapewnić obsługę 7 milionów pasażerów rocznie. Inwestycja jest prowadzona w ramach rozbudowy infrastruktury dla potrzeb organizacji Euro 2012.

    WNP.pl

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Pewnie dlatego, że jest bardziej komfortowe. I dlatego, że rękawów jest ograniczona (stała) liczba, a autobusami można dowieźć w dowolny fragment płyty. W połączeniu z pierwszym, popyt większy niż podaż, to i cena wyższa Click here to enlarge
    Aha w ten sposób. Ja wyszedłem z założenia, że takie jeżdżenie autobusami, schodkami to dodatkowe zużycie paliwa, konieczność zatrudnienia kilku pracowników więcej, przecież cały czas trzeba tym jeździć tam i z powrotem..

  4. #24
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    W sumie do obsługi rękawa to też pracownika trzeba mieć, żeby go podprowadzić i zadokować

  5. #25
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Witam.
    Chcialbym sie dowiedziec jakie samoloty beda mogly parkowac przy rekawach.
    Tzn. czy np. 3x 767 i 3x 320/737 czy inaczej
    i ile nowych miejsc bedzie dzieki nowej w ogole plycie postojowej.
    Za odp. z gory dzieki !

  6. #26
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Na 767 będzie jedno stanowisko, pozostałe zaś na klasę C (737/320), a mniej więcej powinno to wyglądać tak jak na tych projektach:
    http://www.airport.wroclaw.pl/pokaz1.php?img=I_1.jpg
    http://www.airport.wroclaw.pl/pokaz1.php?img=I_2.jpg
    http://www.airport.wroclaw.pl/pokaz1.php?img=I_3.jpg
    http://www.airport.wroclaw.pl/pokaz1.php?img=I_4.jpg

  7. #27
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Dzieki wielkie Magic!
    Bo sie zastanawiam czy do swojej makiety ktora robie nie zrobic terminala na wzor wlasnie tego we Wroclawiu ale chyba nie uda mi sie przez ten dach.

  8. #28
    Awatar soccerinho

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWROcław

    Domyślnie

    Przyda się na coś taka fotka makiety w terminalu? Rzeczywiście z tym dachem musiałbyś się trochę pomęczyć...

  9. #29
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Szkoda, że czegoś takiego nie można sobie wziąć albo kupić .
    Ale dzięki za foto. Już mam inna wizje ^^. Wybrałem terminal w KTW jak mi wyjdzie to on będzie na makiecie, a jeżeli nie to zostanie ten co zrobiłem ostatnio i fotki można zobaczyć w dziale modelarstwo -> zdjęcia naszych lotnisk.
    A takie modele plastikowe można np. zamówić?
    Ostatnio edytowane przez FlyWRO ; 23-02-2010 o 00:30

  10. #30
    Awatar Mizuu

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Otóż przerywam wam aby opisać coś o rozbudowie, nie o makiecie itp!
    Cytat ze strony Facebook z konta naszego kochanego portu lotniczego

    " Port Lotniczy Wrocław buduje ekran akustyczny. Przegroda o długości 142 metrów i wysokości 6 metrów zmniejszy hałas samolotów wykonujących operacje na płycie postojowej. Ekran akustyczny jest montowany wzdłuż ogrodzenia płyty przy obecnie użytkowanym terminalu. Instalacja warta jest milion złotych. Wrocławskie lotnisko przygotowuje
    teraz przetarg na badania akustyczne i zaprojektowanie zabezpieczeń antyhałasowych wokół nowego terminalu, który zostanie oddany do użytku w 2011 roku."


    Jeśli te ostatnie zdania się spełnią ze skutkiem zbudowania tych niby zabezpieczeń to strzelenie foty na nowym terminalu pod płotem nie będzie możliwe, dziękujemy!
    Ostatnio edytowane przez FlyWRO ; 23-02-2010 o 17:28
    Pozdrawiam ;-)

  11. #31
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    A już pytanie czysto dotyczące rozbudowy lotniska.
    Jak będzie wyglądała nowa płyta pod ten terminal?
    Ostatnio edytowane przez FlyWRO ; 23-02-2010 o 17:29

  12. #32
    Awatar elcin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław/EPWR

    Domyślnie

    Ehhh, wczoraj byłem i widziałem to coś...szkoda gadać, miało być plexi nie wypominając. Jest coś co wygląda jak po prostu stalowe ustawione na stałe mega żaluzje...co tu dużo gadać - mieliśmy miejscówke.

  13. #33
    Awatar wingman

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław, Poland

    Domyślnie

    jakieś zdjecia zrobiłeś ,w sensie temu czemuś ?
    Canon 40D + 17-85 IS USM + 70-300 IS USM
    Pozdrawiam Sławek

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Tu jest jakieś foto:
    Twojadomena.pl • Zobacz w


    ,

  15. #35
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Proszę zobaczyć do działu o spottingu na EPWR.

  16. #36
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    EPWR, EPLL

    Domyślnie

    No i dobrze że wkońcu budują nowy (terminal) ale mam nadzieję że bedzie większy niż te które już są i że będzie z tarasem widokowym a nie tak jak w T1..

  17. #37
    Awatar soccerinho

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWROcław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez barteg21 Zobacz posta
    że będzie z tarasem widokowym
    Niestety nie będzie

  18. #38
    Awatar Mizuu

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Na profilu naszego lotniska na FB pojawiła się taka ciekawa wiadomość
    Będzie przeszklona kawiarnia na wysokości dziewięciu i pół metra, z której będzie można obserwować pas startowy, drogę kołowania i płaszczyzny postojowe samolotów. Widok na samoloty podjeżdżające pod terminal będzie też miała restauracja na parterze terminalu.
    Welcome to Facebook | Facebook
    Pozdrawiam ;-)

  19. #39
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    To zdjęcie to już historia. Stara wieża została zburzona.
    91795_1210623895_tb.jpg
    Załączone obrazki Załączone obrazki

  20. #40
    Awatar Bus127

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    No i wreszcie- zburzyli to obciachowe straszydło.
    Pozdrawiam, Piotr



Strona 2 z 29 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 27-11-2015, 23:22
  2. 02-10-2012, 19:12
  3. 14-03-2012, 08:05
  4. 14-03-2012, 07:29
  5. 13-03-2012, 23:26
  6. 13-03-2012, 23:04
  7. 13-03-2012, 22:07
  8. 19-10-2011, 22:16
  9. 13-11-2010, 14:45
  10. 28-10-2010, 21:20
  11. 28-10-2010, 20:28
  12. 28-10-2010, 12:52
  13. 27-10-2010, 23:07
  14. 27-10-2010, 22:34
  15. 27-10-2010, 22:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •