Strona 3 z 29 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 563
Like Tree42Likes

Wątek: EPWR/WRO Rozbudowa / Informacje prasowe (II)

  1. #41
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie


    Polecamy

    Nowe zdjęcia budowanego terminalu z lotu ptaka.







    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  2. #42
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Kolego pol574 jak już wklejasz zdjęcia to podaj link skąd je wziąłeś albo autora bo dla mnie to jest tak jak byś je ukradł. Póki co wyręczę Cię: Fot. Jarosław Manek, Aeroklub Wrocławski, link: WROC

  3. #43
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    No fakt czysto zapomniałem, i przepraszam autora.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  4. #44

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Nowy terminal lotniczy ma teraz szybko rosnąć w górę

    Na placu budowy wrocławskiego lotniska rusza montaż ogromnej, liczącej ponad 2 tys. ton konstrukcji stalowej budynku. Nad jej przenoszeniem pracować będą dwa dźwigi.
    Montaż 275-tonowego żurawia, którego elementy przyjechały w poniedziałek do Wrocławia na kilkunastu ciężarówkach, zakończył się w środę. Za kilka dni ma zacząć się montaż drugiego, który jest niemal dwukrotnie cięższy i po rozłożeniu będzie miał ok. 80 metrów wysokości.

    Oba dźwigi będą do końca roku wznosić konstrukcję stalową, której łącznie będzie ważyć ponad 2 tys. ton. Jej elementy będą etapami dowożone z hut na plac budowy. Część z nich posłuży jako słupy wznoszące całą konstrukcję, które będą widoczne z hali przylotów i odlotów. Będą miały kształt zwężających się cygar w kształcie litery "V". Najcięższą częścią konstrukcji będzie jednak dach, ważący ok. 1,7 tys. ton.

    Wrocławski terminal ma być gotowy do końca marca 2011 roku. Przez kilka miesięcy trwać będą przygotowania do jego uruchomienia. Dla pasażerów zostanie otwarty we wrześniu 2011 roku.


    Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław

    źródło: Nowy terminal lotniczy ma teraz szybko rosn

  5. #45
    Awatar Bus127

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    I trzy fotki z postępu prac (wczoraj czyli 30.04.):


    Pozdrawiam, Piotr



  6. #46
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Nieźle im to idzie, widzę że już montują te charakterystyczne prefabrykaty.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  7. #47
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Fajnie to wygląda.

    Wrócę jeszcze na chwilę do sprawy, którą poruszyłem jakiś czas temu. Jak będzie z dojazdem do T2? Terminal coraz bardziej nabiera kształtu, podobnie jak ulica prowadząca do T1. Ale ciągle nic nie widać, żeby miała zacząć się przebudowa (dobudowa?) Granicznej od skrzyżowania ze Skarżyńskiego. Do otwarcia T2 został mniej więcej rok - czy ktoś wie, co jest planowane jako droga dojazdowa? Bez sensu by było, gdyby budowana obecnie "autostrada" była dojazdem do T1, a do T2 jeździło się dziurawą jednojezdniową Graniczną.

  8. #48

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Bez sensu jest wydawać masę pieniędzy na 4-pasmowa drogę z której będzie korzystać max. kilkadziesiąt- kilkaset samochodów na godzinę. Od północy ma dochodzić przecież dodatkowo do terminala Aleja Stabłowicka.

  9. #49
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    To po co teraz jest budowana nowa ulica przez teren wojskowy?
    Jest gdzieś dostępny plan, jak te wszystkie ulice mają docelowo wyglądać?

  10. #50
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Panowie, wszystko o czym piszecie zostało już opisane w tym wątku i w jego archiwum.

    Cytat Zamieszczone przez Erni Zobacz posta
    Bez sensu jest wydawać masę pieniędzy na 4-pasmowa drogę z której będzie korzystać max. kilkadziesiąt- kilkaset samochodów na godzinę. Od północy ma dochodzić przecież dodatkowo do terminala Aleja Stabłowicka.
    Budowa 4-o pasmówki od ronda przy Factory do obecnego Terminala, powoli jest na ukończeniu. więc co jest bez sensu?

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    To po co teraz jest budowana nowa ulica przez teren wojskowy?
    Bo obecna ulica Skarżyńskiego stanie się jednokierunkowa po zakończeniu prac.

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Jest gdzieś dostępny plan, jak te wszystkie ulice mają docelowo wyglądać?
    Proszę bardzo:
    http://archlogic.eu/graniczna.html

  11. #51
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    No i właśnie o to mi chodziło - na tej animacji jest czteropasmowa Graniczna od skrzyżowania ze Skarżyńskiego do nowego terminala. Pytałem, kiedy to ma być budowane, bo nowy terminal będzie za rok gotowy, a tutaj nic nie słychać. Dlatego pytałem, czy ktoś coś wie na ten temat. Aleja Stabłowicka nic tu nie zmienia, bo ona będzie gotowa w 2012, najwcześniej. Stąd moje dociekania, po co tak naprawdę budowana jest "druga Skarżyńskiego", skoro T1 będzie używany do nie wiadomo czego, a do nowego będziemy dojeżdżać obecną dziurawą Graniczną? Bo gdyby to miało się zbudować w ciągu roku, to coś o przetargach byłoby słychać, a w zasadzie to lada dzień powinny zacząć się prace.

    Cytat Zamieszczone przez magic Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    To po co teraz jest budowana nowa ulica przez teren wojskowy?
    Bo obecna ulica Skarżyńskiego stanie się jednokierunkowa po zakończeniu prac.
    Trochę to wyrwałeś z kontekstu. Chodziło mi o sens tego w świetle tezy:
    Cytat Zamieszczone przez Erni Zobacz posta
    Bez sensu jest wydawać masę pieniędzy na 4-pasmowa drogę z której będzie korzystać max. kilkadziesiąt- kilkaset samochodów na godzinę.

  12. #52

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Ludziom jednak trudno dogodzić... Jakby zrobili dwupasmówkę od mińskiej tylko do nowego terminala a do starego jeźdxiłoby się jak teraz to by się słyszało, że tak dużo zrobili a tu już zostawili po staremu.

    Zrobili po to, żeby było wygodniej.

  13. #53
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    po co tak naprawdę budowana jest "druga Skarżyńskiego"
    Przyszłościowo.

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    skoro T1 będzie używany do nie wiadomo czego
    Ale do czegoś będzie używany prędzej czy później. Gdy w Polsce coś buduje się "przyszłościowo" to ludzie są do tego tak nieprzyzwyczajeni, że od razu mówi się "a po co to"...

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    do nowego będziemy dojeżdżać obecną dziurawą Graniczną? Bo gdyby to miało się zbudować w ciągu roku, to coś o przetargach byłoby słychać, a w zasadzie to lada dzień powinny zacząć się prace.
    Cztery pasy do nowego Terminala będą na pewno, ale myślę (to już tylko moje przypuszczenie, bo nie znalazłem nic konkretnego na ten temat), że wykonawca w chwili obecnej wszystkie swoje siły wykorzystuje przy obecnej przebudowie ulicy Granicznej. Do lipca ten ciąg komunikacyjny (do obecnego Terminala) będzie ukończony.

  14. #54
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez magic Zobacz posta
    Ale do czegoś będzie używany prędzej czy później. Gdy w Polsce coś buduje się "przyszłościowo" to ludzie są do tego tak nieprzyzwyczajeni, że od razu mówi się "a po co to"...
    Jedno nad czym się zastanawiam, to dlaczego budowana jest najpierw droga pod "przyszłościowy" terminal, a nie pod T2. Wynika to li tylko ze spostrzeżenia, że jakoś nie widać niczego, co by sugerowało niedługą budowę Granicznej na odcinku do T2. Nie jestem przeciwnikiem budowy Skarżyńskiego (czy jakkolwiek ona się będzie nazywała). Choć trochę mnie bawi wizja mieszkańców jednokierunkowej Skarżyńskiego, którzy wyjeżdżając do miasta będą musieli przeparadować przed T1

  15. #55

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Nie oni jedni będą mieszkać przy ulicy jednokierunkowej, uwierz mi. A co do harmonogramu prac, to chyba lepiej zacząć i skończyć jeden jakiś odcinek niż rozgrzebać wszystko i żeby wszędzie się jeżdziło "tymczasowo" czyli gorzej. Poza tym po co teraz budować droge do terminalu nowego (nie T2 bo T2 to już istnieje koło starego - tzw. biedronka) skoro go tam jeszcze nie ma? Żeby samochody z betonem zniszczyły?

  16. #56
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Z mojej strony EOT. Jakoś nie możemy się dogadać
    Cytat Zamieszczone przez stefan Zobacz posta
    nie T2 bo T2 to już istnieje koło starego - tzw. biedronka
    tego nie wiedziałem.

  17. #57
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefan Zobacz posta
    nie T2 bo T2 to już istnieje koło starego - tzw. biedronka
    Jeśli już mamy być dokładni to jest T-A i T-B.

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Wizualizacje drogi do nowego termiala (T2) można obejrzeć tutaj:
    [Wrocław] Trasa Strzegomska i Muchoborska - Page 34 - SkyscraperCity
    Zauważcie, że biorąc pod uwage otwarcie T2 we wrześniu 2011 T1 musi jeszcze służyc na maxa przez ponad rok, w tym 2 sezony wakacyjne, wiec rozbudowa sieci dróg dojazdowych do niego nie jest pozbawiona podstaw.

  19. #59
    Awatar kamilcz123

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław/EPWR

    Domyślnie

    Będzie droga rowerowa czy sam chodnik?

  20. #60
    Awatar Mizuu

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kamilcz123 Zobacz posta
    Będzie droga rowerowa czy sam chodnik?
    Zobacz na link powyżej tam jest wizualizacja drogi
    Pozdrawiam ;-)

Strona 3 z 29 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 27-11-2015, 23:22
  2. 02-10-2012, 19:12
  3. 14-03-2012, 08:05
  4. 14-03-2012, 07:29
  5. 13-03-2012, 23:26
  6. 13-03-2012, 23:04
  7. 13-03-2012, 22:07
  8. 19-10-2011, 22:16
  9. 13-11-2010, 14:45
  10. 28-10-2010, 21:20
  11. 28-10-2010, 20:28
  12. 28-10-2010, 12:52
  13. 27-10-2010, 23:07
  14. 27-10-2010, 22:34
  15. 27-10-2010, 22:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •