Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 32
  1. #1
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie Wrocław - Tel Awiw


    Polecamy

    Od soboty to połączenie ma zacząć funkcjonować... kurcze, ale ten czas szybko płynie Do rzeczy.
    Jeszcze nie miałem przyjemności ani z ElAlem, ani z Sun D`orem, Arkią czy czymkolwiek innym spod znaku gwiazdy Dawida, więc mam kilka wątpliwości.

    1. Na jakiej podstawie może obowiązywać ewentualny zakaz fotografowania?
    2. Czy w związku przylotu tego czarteru np. do Łodzi czy Katowic ktokolwiek się przyczepia, a jak tak to w jakim stopniu?
    3. Jaka służba może ewentualnie mi zabronić wykonania fotografii?

    Pytam sie, bo mam taki charakterek, że prawdopodobnie gdy jakaś taka sytuacja wystąpi bez poważnych negocjacji nie pozwole komuś zmarnować mojej zarwanej nocy, nie chce tylko wyjść na idiotę kłócąc się nie mając racji

  2. #2
    Awatar widzew

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Możesz zadać to pytanie spotterom z łódzkiego forum, oni już trochę przeszli z fotografowaniem izraelskich maszynek.
    "Szukajcie tego, co w górze..." (Kol 3, 1).

  3. #3
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    Z tego co wiem nikt nie może zabronić Ci wykonywania fotografii dopóki nie jesteś w miejscu gdzie jest to zabronione (np. kontrola bagażu). Wziąłbym jednak ze sobą jakiś dokument (najlepiej państwowy - np. paszport) dla szybszego załatwienia ewentualnej sprawy.
    Ostatnio spotkałem się z ochroną ElAl w Pradze . Przyszedł do nas Pan w garniturze i spytał się czy czekamy na jakiś specjalny samolot czy tak sobie robimy zdjęcia. Po krótkiej rozmowie ( tak tak - 747 jumbo, jumbo jet... ) Pan odszedł i na tym sprawa się skończyła.
    To jak służby porządkowe są nastawione do fotografów jest chyba kwestią lokalną.

    Pamiętaj jednak jedno : Jesteś POLAKIEM (no chyba że czegoś nie wiem :P ) na POLSKIM lotnisku, więc nadrzędnie powinieneś traktować polecenia służb POLSKICH. (Tak mi się wydaje)

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Z tego co wiem, lotnisko nie powinno robić problemów (ale dokumenty weźcie;-)) Służby wiedzą, że we Wrocku tylko na nich czychają z aparatami...

  5. #5
    Awatar pawelgebski

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Jesteś POLAKIEM (no chyba że czegoś nie wiem :P ) na POLSKIM lotnisku, więc nadrzędnie powinieneś traktować polecenia służb POLSKICH. (Tak mi się wydaje)
    Swięta racja, mam nadzieję, że tak właśnie będzie to postrzegane !

    Tak na chwilkę OT. Czemu krzaki wychodzą na Forum - czy to tylko u mnie ?
    Pozdrawiam,

  6. #6
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Najprawdopodobniej taras widokowy oraz parking od strony płyty będzie obstawiony i niedostępny.

  7. #7
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedzi
    Będzie ktoś?

  8. #8

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Zgierz

    Domyślnie

    W Łodzi jest nieciekawie chociaż już sobie policja troszkę odpuściła.
    Generalnie było 3 do 4 razy więcej policji i miałem nawet przypadek, że za blisko siatki stoję (nie miałem aparatu !!!) Patrz -> czepiali się wszystkiego.
    Więc na początku możecie mieć nieciekawie.
    Ostatnio edytowane przez FlyWRO ; 04-02-2011 o 16:01
    Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.

  9. #9
    Awatar mapa

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Tak z czystej ciekawosci - czy ktos sie orientuje jaki byl LF na pierwszym rejsie?

  10. #10
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    jakieś aresztowania wśród spotterów?

  11. #11
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie

    Spośród trzech spotterów którzy korzystali z miejsc ogólnodostępnych: mnie, mojego kumpla oraz pana "lornety" nie zauważyłem żadnych aresztowań

  12. #12
    Awatar Bus127

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    To Pan Lorneta też był- o tej porze?
    Pozdrawiam, Piotr



  13. #13
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie

    Sami sie zdziwiliśmy, on też widząc nas
    P.S Zna ktoś Jego prawdziwe imie?

  14. #14
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    P.S Zna ktoś Jego prawdziwe imie?
    Toż to inaczej - Pan Jurek.

  15. #15
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie

    Nosz kurde, przecież nieraz słyszałem że ma na imie Jurek, z głowy mi wyleciało

  16. #16
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    gdzie byliście? były w ogóle jakieś problemy? bo tyle się nasłuchałem na forum...

  17. #17
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mapa Zobacz posta
    Tak z czystej ciekawosci - czy ktos sie orientuje jaki byl LF na pierwszym rejsie?
    ok. 200 pax-ów WRO-TLV

  18. #18
    Awatar mapa

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalWroc Zobacz posta
    ok. 200 pax-ów WRO-TLV
    Wow, to sympatycznie. Czyli wychodzi na to, ze polaczenie ma potencjal, zreszta to widac, ze Izrael coraz mocniej stawia na Polske i reklamuje sie, a sytuacja w Egipcie sprawia, ze znacznie wiecej osob bedzie wybierac wlasnie nieodlegly Izrael

  19. #19
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Jutro 737-700.

  20. #20
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    EL AL?

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •