Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 198
  1. #1
     

  2. #2
    Awatar antoslaw

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Rozmowa z Dariuszem Kusiem,
    prezesem wroc›awskiego portu lotniczego

     

  3. #3
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez antoslaw
    Rozmowa z Dariuszem Kusiem,
    prezesem wrocławskiego portu lotniczego
    Czyli wynika z tego, że w sterfie zainteresowań jest prawie cała Europa
    Uwagę zwraca brak wzmianki o połączeniu do Pragi, o którym było głośno na forach jakiś czas temu.
    Ciekawi mnie też to ogromne zapotrzebowanie na tanie loty do Niemiec. Kolonia w ogóle nie wypaliła, Frankfurt-Hahn ja na razie to klapa... :/ Tylko Wizz jakoś sobie radzi do Dortmundu.
     

  4. #4
    Awatar antoslaw

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FlyWRO
    Cytat Zamieszczone przez antoslaw
    Rozmowa z Dariuszem Kusiem,
    prezesem wrocławskiego portu lotniczego
    Czyli wynika z tego, że w sterfie zainteresowań jest prawie cała Europa
    Uwagę zwraca brak wzmianki o połączeniu do Pragi, o którym było głośno na forach jakiś czas temu.
    Ciekawi mnie też to ogromne zapotrzebowanie na tanie loty do Niemiec. Kolonia w ogóle nie wypaliła, Frankfurt-Hahn ja na razie to klapa... :/ Tylko Wizz jakoś sobie radzi do Dortmundu.
    Zapotrzebowanie na loty do Niemiec jest ogromne, tylko kierunek musi byc atrakcyjny. Hahn nie ma ani dobrej komunikacji kolejowej z reszta Niemiec, ani nie jest hubem tak jak Frankfurt Int'l. Brakuje polaczen np do Stuttgartu. Kolonia nie wypalila, bo byl to w-letter z KTW, a tam C0 przegralo batalie z W6. Nie oznacza to bowiem, ze z Wro kierunek nie bylby popularny.
     

  5. #5
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez antoslaw
    Zapotrzebowanie na loty do Niemiec jest ogromne, tylko kierunek musi byc atrakcyjny. Hahn nie ma ani dobrej komunikacji kolejowej z reszta Niemiec, ani nie jest hubem tak jak Frankfurt Int'l. Brakuje polaczen np do Stuttgartu. Kolonia nie wypalila, bo byl to w-letter z KTW, a tam C0 przegralo batalie z W6. Nie oznacza to bowiem, ze z Wro kierunek nie bylby popularny.
    Ja byłbym ostrożny z takimi stwierdzeniami. Ogromne zapotrzebowanie jest na loty do Wielkiej Brytanii, Irlandii, ale nie do Niemiec.
    Wizz na zimę obciął jeden lot w tygodniu do Dortmundu. Któryś z wiceprezesów naszego portu w wywiadzie przyznał, że popyt na loty do Kolonii był niski. W pierwszym miesiącu operecji połączenie HHN-KRK-HHN miało obłożenie 50%, a HHN-WRO-HHN (przy mniejszej liczbie lotów) niecałe 37%.
     

  6. #6
    Awatar antoslaw

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FlyWRO
    Cytat Zamieszczone przez antoslaw
    Zapotrzebowanie na loty do Niemiec jest ogromne, tylko kierunek musi byc atrakcyjny. Hahn nie ma ani dobrej komunikacji kolejowej z reszta Niemiec, ani nie jest hubem tak jak Frankfurt Int'l. Brakuje polaczen np do Stuttgartu. Kolonia nie wypalila, bo byl to w-letter z KTW, a tam C0 przegralo batalie z W6. Nie oznacza to bowiem, ze z Wro kierunek nie bylby popularny.
    Ja byłbym ostrożny z takimi stwierdzeniami. Ogromne zapotrzebowanie jest na loty do Wielkiej Brytanii, Irlandii, ale nie do Niemiec.
    Wizz na zimę obciął jeden lot w tygodniu do Dortmundu. Któryś z wiceprezesów naszego portu w wywiadzie przyznał, że popyt na loty do Kolonii był niski. W pierwszym miesiącu operecji połączenie HHN-KRK-HHN miało obłożenie 50%, a HHN-WRO-HHN (przy mniejszej liczbie lotów) niecałe 37%.
    Wizz skasowal jeden kurs, ale od maja znow sa 4 kursy/tydzien. Moze jest zaleznosc pomiedzy LF a liczba kursow? Mysle, ze jednak jest, czego przykladem moze byc ARN, lub HHN. Ktorys z prezesow przez dluuugi czas twierdzil, ze NIE_DA_SIE_ZAPELNIC_737_Z_WRO i dzieki takim pogladom jestesmy dwa lata wstecz w stosunku do KTW/KRK...
     

  7. #7
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FlyWRO
    Uwagę zwraca brak wzmianki o połączeniu do Pragi, o którym było głośno na forach jakiś czas temu.
    CSA nie jest zainteresowana takim polaczeniem, jest po prostu za blisko.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Cytat Zamieszczone przez FlyWRO
    Uwagę zwraca brak wzmianki o połączeniu do Pragi, o którym było głośno na forach jakiś czas temu.
    CSA nie jest zainteresowana takim polaczeniem, jest po prostu za blisko.
    Kopernik wogóle nie partycypuje w ruchu dalekowschodnim. Koreańczycy korzystają z Pragi. Z moich spostrzeżeń tylko ruch na lini Klaster LCD-Korea jest znacznie większy niż można było przypuszczać. Niestety codziennie kursują busy i Taxi-Vany na praską Ruzynę, a pod bokiem niewykorzystane Strachowice. Połączenie Wrocław-Praga mogłoby stac się jednym z hitów, a śmiem nawet twierdzić że udałoby się zapełniać 3x w tygodniu bezpośrednie loty z Wrocławia do Seulu. Poznań stara się o loty do USA Wrocław spokojnie mógłby się starac o daleki wschód.
     

  9. #9
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Kopernik wogóle nie partycypuje w ruchu dalekowschodnim. Koreańczycy korzystają z Pragi. Z moich spostrzeżeń tylko ruch na lini Klaster LCD-Korea jest znacznie większy niż można było przypuszczać. Niestety codziennie kursują busy i Taxi-Vany na praską Ruzynę, a pod bokiem niewykorzystane Strachowice. Połączenie Wrocław-Praga mogłoby stac się jednym z hitów, a śmiem nawet twierdzić że udałoby się zapełniać 3x w tygodniu bezpośrednie loty z Wrocławia do Seulu. Poznań stara się o loty do USA Wrocław spokojnie mógłby się starac o daleki wschód.
    Jak juz wczesniej napisalem CSA nie ma w planach lotow WRO.

    Co do Koreanczykow to nie zaprzeczam iz spora inwestycja powoduje znaczne zwiekszenie ruchu na trasie Korea-Polska ale bez przesady.

    Wiec przypuszczenie iz mogli by regularnie wysylac do WRO trzy samoloty to lekka przesada.
    Do Pragi maszyny Korean Air lataja 3 x w tygodniu i to najmniejsze A330.
    Wiec gdyby byl az taki ruch to Korean Air obslugiwal by Prage 7xweek.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Kopernik wogóle nie partycypuje w ruchu dalekowschodnim. Koreańczycy korzystają z Pragi. Z moich spostrzeżeń tylko ruch na lini Klaster LCD-Korea jest znacznie większy niż można było przypuszczać. Niestety codziennie kursują busy i Taxi-Vany na praską Ruzynę, a pod bokiem niewykorzystane Strachowice. Połączenie Wrocław-Praga mogłoby stac się jednym z hitów, a śmiem nawet twierdzić że udałoby się zapełniać 3x w tygodniu bezpośrednie loty z Wrocławia do Seulu. Poznań stara się o loty do USA Wrocław spokojnie mógłby się starac o daleki wschód.
    Jak juz wczesniej napisalem CSA nie ma w planach lotow WRO.

    Co do Koreanczykow to nie zaprzeczam iz spora inwestycja powoduje znaczne zwiekszenie ruchu na trasie Korea-Polska ale bez przesady.

    Wiec przypuszczenie iz mogli by regularnie wysylac do WRO trzy samoloty to lekka przesada.
    Do Pragi maszyny Korean Air lataja 3 x w tygodniu i to najmniejsze A330.
    Wiec gdyby byl az taki ruch to Korean Air obslugiwal by Prage 7xweek.
    Jeśli do malutkich Czech lata Korean Air to do 40 mln Polski-Wrocławia tymbardziej takie połaczenie by wypaliło.
     

  11. #11
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Jeśli do malutkich Czech lata Korean Air to do 40 mln Polski-Wrocławia tymbardziej takie połaczenie by wypaliło.

    Co? zaraz padnę...
    Do 38mln kraju oczywiście tak, ale nie do WRO!! Tylko do WAW (może KRK)
    Reg Hunter - profil FB / profil YT
     

  12. #12
    BN
    BN jest nieaktywny
    Awatar BN

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Jeśli do malutkich Czech lata Korean Air to do 40 mln Polski-Wrocławia tymbardziej takie połaczenie by wypaliło.
    ROTFL

    Tutaj nie chodzi o to ze Czechy to malutki kraj, ale o Prage ktora bije cala Polskie pod wzgledem atrakcji turystycznych na glowe, a takze fakt ze CSA i Korean sa w jednym sojuszu lotniczym.

    Zreszta jesli Korean mialby latac to PL to tylko i wylacznie do Warszawy...
     

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek
    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Jeśli do malutkich Czech lata Korean Air to do 40 mln Polski-Wrocławia tymbardziej takie połaczenie by wypaliło.

    Co? zaraz padnę...
    Do 38mln kraju oczywiście tak, ale nie do WRO!! Tylko do WAW (może KRK)
    Najwięcej kapitału i biznesu koreańskiego i wogóle azjatyckiego jest we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.

    [ Dodano: Nie 11 Lut, 2007 17:39 ]
    Cytat Zamieszczone przez BN
    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Jeśli do malutkich Czech lata Korean Air to do 40 mln Polski-Wrocławia tymbardziej takie połaczenie by wypaliło.
    ROTFL

    Tutaj nie chodzi o to ze Czechy to malutki kraj, ale o Prage ktora bije cala Polskie pod wzgledem atrakcji turystycznych na glowe, a takze fakt ze CSA i Korean sa w jednym sojuszu lotniczym.

    Zreszta jesli Korean mialby latac to PL to tylko i wylacznie do Warszawy...
    A dlaczego tylko i wyłacznie do Warszawy? Do niedawna tez panował mit że do stanów z Polski tylko z Warszawy. A prosze teraz już nie tylko z Krakowa ale i z Rzeszowa.
     

  14. #14
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Cytat Zamieszczone przez Witek
    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Jeśli do malutkich Czech lata Korean Air to do 40 mln Polski-Wrocławia tymbardziej takie połaczenie by wypaliło.

    Co? zaraz padnę...
    Do 38mln kraju oczywiście tak, ale nie do WRO!! Tylko do WAW (może KRK)
    Najwięcej kapitału i biznesu koreańskiego i wogóle azjatyckiego jest we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.

    Poproszę o dane? Jak ich nie masz, czyli to tylko Twoje domysły to gratuluję
    Reg Hunter - profil FB / profil YT
     

  15. #15
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Najwięcej kapitału i biznesu koreańskiego i wogóle azjatyckiego jest we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.
    Jesli nawet tak jest, to ruch na trasie do Koreii jest na poziomie kilkudziesieciu paxow tygodniowo.

    Policz sobie jakie sa koszty biletow pomiedzy Azja a Europa.

    Zwykle lata na tej trasie managment a nie zwykli pracownicy (za wyjatkiem szkolen czy tez stazy).
    Pozdrawiam, Airliner
     

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek
    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Cytat Zamieszczone przez Witek
    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Jeśli do malutkich Czech lata Korean Air to do 40 mln Polski-Wrocławia tymbardziej takie połaczenie by wypaliło.

    Co? zaraz padnę...
    Do 38mln kraju oczywiście tak, ale nie do WRO!! Tylko do WAW (może KRK)
    Najwięcej kapitału i biznesu koreańskiego i wogóle azjatyckiego jest we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.

    Poproszę o dane? Jak ich nie masz, czyli to tylko Twoje domysły to gratuluję


    Nawiększa inwestycja w III RP - 1 mld Euro - Klaster technologii LCD w Biskupicach Podgórnych pod Wrocławiem. Obecnie znajduje się tu 11 fabryk Koreańskich, które do 2010 roku zatrudnią 14 tys. ludzi. LG Phillips, LG Electronics, LG Chem, LG Innotek, Heessung Electronics, Dong Yang, Starion, Lucky SMT, Ohsung, Dong Seo + budująca się tam Toschiba. Do tego dochodzi kapitał Japoński - Toyota - 2 fabryki ( Trzeci a w budowie) w podwrocławskim Jelczu i Wałbrzychu - 800 mln PLN, Toschiba Wrocław, Denso-Bosch, Iyyama, JVC w Bolesławcu, Takanaka itd. Microstar z Tajwanu na Bielanach Wrocławskch + masa mniej znanych firm i koperantów na całym dolnym śląsku. Do tego do Wrocławia wchodza dwie wielkie firmy informatyczne z Indii.

    [ Dodano: Nie 11 Lut, 2007 17:56 ]
    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Najwięcej kapitału i biznesu koreańskiego i wogóle azjatyckiego jest we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.
    Jesli nawet tak jest, to ruch na trasie do Koreii jest na poziomie kilkudziesieciu paxow tygodniowo.

    Policz sobie jakie sa koszty biletow pomiedzy Azja a Europa.

    Zwykle lata na tej trasie managment a nie zwykli pracownicy (za wyjatkiem szkolen czy tez stazy).
    Czyli na ATRka do Pragi wystarczy jak ulał dla samych azjatów tylko.
     

  17. #17
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Czyli na ATRka do Pragi wystarczy jak ulał dla samych azjatów tylko.
    Pewnie by starczyl, ale co z tego skoro CSA nie chce latac do WRO.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  18. #18
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Kolego, może masz wiedzę o tym, co się dzieje we Wrocławiu i okolicach, ale o ruchu lotniczym to już nie koniecznie…
    No chyba, że tych 14 tyś to będą Koreańczycy latający odwiedzać rodziny do swojej ojczyzny…

    A tak na poważnie, wymieniłeś kilka firm. OK, niech lata codziennie z 2-3 osoby z każdej to daje 20-30 osób dziennie w jedną stronę. W sam raz na A330 !!

    Co do ATRa do PRG, pewnie będzie, ale bliżej tego 2010 roku. Chyba, że CSA będzie ryzykować.
    Reg Hunter - profil FB / profil YT
     

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek
    Kolego, może masz wiedzę o tym, co się dzieje we Wrocławiu i okolicach, ale o ruchu lotniczym to już nie koniecznie…
    No chyba, że tych 14 tyś to będą Koreańczycy latający odwiedzać rodziny do swojej ojczyzny…

    A tak na poważnie, wymieniłeś kilka firm. OK, niech lata codziennie z 2-3 osoby z każdej to daje 20-30 osób dziennie w jedną stronę. W sam raz na A330 !!

    Co do ATRa do PRG, pewnie będzie, ale bliżej tego 2010 roku. Chyba, że CSA będzie ryzykować.
    Spokojnie. Otworzenie takiego połączenia łączy się z mozliwościa dalszych azjatyckich inwestycji w regonie i Polsce. Nie wymieniłem nawet połowy inwestycji azjatyckich w regionie. Po szczegóły zapraszma na Forum Polskich Wieżówców. Z połaczenia takiego korzystałaby cała Polska bo tak jak mówie jesli Czechy moga to kilka razy większa Polska tymbardziej. Jak widac LOT własnei sobie to uświadomił budżać się z ręką w nocniku.
     

  20. #20
    BN
    BN jest nieaktywny
    Awatar BN

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Erni
    Spokojnie. Otworzenie takiego połączenia łączy się z mozliwościa dalszych azjatyckich inwestycji w regonie i Polsce. Nie wymieniłem nawet połowy inwestycji azjatyckich w regionie. Po szczegóły zapraszma na Forum Polskich Wieżówców. Z połaczenia takiego korzystałaby cała Polska.
    To juz wiem skad ta propagandowa gadka ;-) Jak widac SSC padlo to tutaj sie gadka przeniosla

    Zadna inwestycja w Polsce nie sprawi ze nagle narodowy przeowoznik skad wywodzi sie inwestor nagle zacznie do nas latac, nie ma takiej opcji. Co zreszta Airliner Ci wytlumaczyl.


    A to ze LOT planuje loty z Rzeszowa do NY to juz naprawde inna kwestia. A z Krakowa LOT do USA lata od roku 1993 wiec raczej tutaj nie ma mowy o zadnych mitach ze jak juz latac na dalekie trasy to tylko z Wawy
     

Strona 1 z 10 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •