Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 99
  1. #21
    Marcin_EPWR
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    @Skyeye

    Oczywiscie masz racje Kazdy woli taniej, to jasne. Ale na trasach transatlantyckich mogli by ludzi jakos "ugościć". Wiadomo, ze nikt nie oczekuje na pokladzie samolotu posiłku z restauracji,bo niby gdzie mieli by to przygotować. Ale coś dobrego mogli by podawać , bo zgodzisz się ze mną ze jak na 9h lotu, coś trzeba jeść. A zabieranie swoich kanapek wiązało by się z częstymi konfkliktami ze służbami lotniska (Straż Graniczna). Moim zdaniem powinni wprowadzić proste, ale smaczne i syte posiłki i to by załatwiło sprawę. Bo np. w takim Ryanie nie dostaje się nic. Czy to źle ? Wcale tak nie uważam. Za to kupienie czegoś na pokładzie kosztuje sporo pieniędzy.

    Pozdrawiam

  2. #22

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łomża

    Domyślnie

    Te posiłki serwowane na krótkich trasach przypominają mi dawne szkolne wycieczki.
    Ledwo autobus wyjechał za miasto a zaczynało się tłuczenie jajek ugotowanych na twardo i grzdulenie z plastikowych butelek.

    Poza tym niektórzy strasznie ciamkają, mlaskają i siorbią - nie wnerwia Was to?

  3. #23
    Awatar Bus127

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ksebki
    Te posiłki serwowane na krótkich trasach przypominają mi dawne szkolne wycieczki.
    Ledwo autobus wyjechał za miasto a zaczynało się tłuczenie jajek ugotowanych na twardo i grzdulenie z plastikowych butelek.

    Poza tym niektórzy strasznie ciamkają, mlaskają i siorbią - nie wnerwia Was to?
    Pozdrawiam, Piotr



  4. #24
    Awatar antoslaw

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    W temacie baza w PL juz chyba wszystko jasne i watek mozna zamknac. FR rekrutuje cabin crew 1 marca w KRK.

  5. #25
    Awatar Bus127

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez antoslaw
    W temacie baza w PL juz chyba wszystko jasne i watek mozna zamknac. FR rekrutuje cabin crew 1 marca w KRK.
    Czyli? :/
    Pozdrawiam, Piotr



  6. #26
    Pol
    Pol jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław/Św.Katarzyna

    Domyślnie

    Personel Pokładowy. A gdzie są o tym jakieś informacje.

    [ Dodano: Czw 15 Lut, 2007 00:38 ]
    To właściwie jeszcze o niczym nie świadczy.Pożyjemy ,zobaczymy.

  7. #27
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez antoslaw
    W temacie baza w PL juz chyba wszystko jasne i watek mozna zamknac. FR rekrutuje cabin crew 1 marca w KRK.
    To ze FR rekrutuje cabin crew to nic nie znaczy.
    Wczesniej takze rekrutowali personel, nawet znacznie wczesniej niz zawital w PL.
    Zreszta to nie jedyny przypadek gdy linie lotnicze nawet nie operujace do Polski szuka personelu u Nas (np Emirates czy Qatar)
    Pozdrawiam, Airliner

  8. #28
    Awatar mapa

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Wizz postawil na baze w POZ, pozostaje wiec miec nadzieje, ze FR wybierze WRO

  9. #29
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mapa
    Wizz postawil na baze w POZ, pozostaje wiec miec nadzieje, ze FR wybierze WRO
    Spokojnie, Ryanair traktuje WRO specjanie.
    Woli zamykac polaczenia z innych miast GDN&KRK ktore osiagaly wiekszy LF na polaczeniach NYO&FRA by dalej utrzymywac je we WRO.
    Pozdrawiam, Airliner

  10. #30

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    WRO bedzie mial FR predzej czy pozniej, nie ma sie co martwic. Tyle, ze pierwszy zbazowany samolot najpierw przejmie istniejace kierunki obslugiwane przez samoloty z innych baz. Jako, ze WRO troche tych lotow FR ma dopiero druga maszyna oznaczac wysyp nowych polaczen.

  11. #31
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    WRO bedzie mial FR predzej czy pozniej, nie ma sie co martwic. Tyle, ze pierwszy zbazowany samolot najpierw przejmie istniejace kierunki obslugiwane przez samoloty z innych baz. Jako, ze WRO troche tych lotow FR ma dopiero druga maszyna oznaczac wysyp nowych polaczen.
    w tej chwili FR obsluguje 31 polaczen z/do WRO tygodniowo a dochodzi GRO i BRS czyli od jesieni 37 - biorac pod uwage, ze wiekszosc tras jest dluzszych niz 2h wysyp polaczen bylby dopiero przy 3 samolotach (przy 2 doszly by 2-3 trasy)

  12. #32

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mapa
    Wizz postawil na baze w POZ, pozostaje wiec miec nadzieje, ze FR wybierze WRO
    I niech tak pozostanie

  13. #33

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Tak na marginesie, nie zastanowiło was po co budowana jest nowa stojanka (za CARGO)? Jak wiadomo ma być pod przyszły terminal, który powstanie dopiero przed EURO 2012. Więc po co im teraz ta stojanka? FR musi gdzieś "parkować" na noc swoje maszyny, bo obecna stojanka zajęta jest przez Eurolot, Lot, Centralwings.

  14. #34
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez miziakowaty
    Tak na marginesie, nie zastanowiło was po co budowana jest nowa stojanka (za CARGO)? Jak wiadomo ma być pod przyszły terminal, który powstanie dopiero przed EURO 2012. Więc po co im teraz ta stojanka? FR musi gdzieś "parkować" na noc swoje maszyny, bo obecna stojanka zajęta jest przez Eurolot, Lot, Centralwings.
    plyta powstaje bo obecne plyty sa za male, w tym roku juz kilka razy sie zdarzylo, ze samoloty staly na TWY B czekajac az jakis samolot wykoluje do startu i zwolni miejsce na plycie (czasem samoloty obslugiwane sa na TWY B).
    Poczatki budowy plyty (projekt, przetargi itp) to sprawa sprzed 2 lat - czyzby juz wtedy wladze wiedzialy ze we WRO bedzie baza FR - chyba nie.
    Zwyczajnie lotnisko ma plan swojego rozwoju i kolejno realizuje punkty tego planu. Jakas baza we WRO predzej czy pozniej powstanie - czy bedzie to FR? Niekoniecznie.

  15. #35
    Awatar Bus127

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Tu (choć miejsce dziwne...)( na samym dole strony) znalazłem coś takiego (mapka z projektu rozbudowy). Tak mi się wydaje, że to jest po prostu część nowej płyty przy nowym terminalu.
    http://www.forum.spotter.pl/topics16...ska-vt1139.htm
    Pozdrawiam, Piotr



  16. #36
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

  17. #37
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bus127
    Tu (choć miejsce dziwne...)( na samym dole strony) znalazłem coś takiego (mapka z projektu rozbudowy). Tak mi się wydaje, że to jest po prostu część nowej płyty przy nowym terminalu.
    http://www.forum.spotter.pl/topics16...ska-vt1139.htm
    ta mapka to fragment planu rozbudowy lotniska
    (nowy terminal + plyta)

  18. #38
    Awatar antoslaw

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Wladze Balic podpisaly umowe z FR na otwarcie bazy w KRK. Efektem porozumienia jest natychmiastowa reakcja NE, ktora likwiduje baze.

    No coz, moze wroclawscy forumowicze, podziekuja oficjalnie wladzom lotniska za "bardzo" skuteczne sciaganie FR do Wroclawia? Mysle, ze nadszedl czas, aby zainicjowac akcie obanzajaca opieszalosc wladz wroclawskiego lotniska. CO o tym mysliscie?

  19. #39
    Pol
    Pol jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław/Św.Katarzyna

    Domyślnie

    Myślę że na bazy LCC przyjdzie nam poczekać do momentu kiedy będziemy mieli odpowiednio do tego przystosowany port.Póki co miejmy nadzieję że będą otwierane nowe połączenia , a władze lotniska skupią się na rozmowach o nowych destynacjach nie tylko z Ryanair.

  20. #40
    Awatar antoslaw

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Pol
    Myślę że na bazy LCC przyjdzie nam poczekać do momentu kiedy będziemy mieli odpowiednio do tego przystosowany port.Póki co miejmy nadzieję że będą otwierane nowe połączenia , a władze lotniska skupią się na rozmowach o nowych destynacjach nie tylko z Ryanair.
    Nie za bardzo rozumiem, na czym ma takie przystosowanie polegac? Hangary gdzie nocuja samoloty mozna wydzierzawic od wojska, tak jak ma to miejsce w Poznaniu....

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •