Obejrzyj tu
PL-VACC - Wirtualna kontrola ruchu lotniczego
Obejrzyj tu
PL-VACC - Wirtualna kontrola ruchu lotniczego
Kręgi przebiegają standardowo, przy czym preferowany jest krąg południowy, ze względu na zabudowę i lepszą widoczność z wieży.
Południowy, tzn. który, bo na tej mapce oba leżą blisko siebie: http://www.pl-vacc.org/files/maps/ea...EPWR_6-2-3.pdf ?
Hej, tak jak kolega napisał, kręgi przebiegają standardowo. To co załączyłeś to jedna z procedur IFR, wraz z holdingiem. Jeśli chodzi o schematyczną mapkę to nie przychodzi mi nic lepszego na myśl niż wikipedia
Czy mógłbyś mi to naszkicować na mapie Wrocławia, bo nie bardzo wiem, o co chodzi Ten artykuł na wikipedii czytałem, ale chciałbym zobaczyć taki krąg np. dla Wrocławskiego lotniska.
Poniżej jest najlepszy rysunek jaki udało mi się znaleźć. Krąg we Wrocławiu wygląda identycznie. Mapka, którą pokazałeś wcześniej nie ma nic wspólnego z kręgiem nadlotniskowym po prostu.
http://www.langleyflyingschool.com/Images/CPL%20Air%20Law/Circuit%20Pattern.JPG
Ta mapa to jest widok kręgu tylko podejście VOR.Na początek lepiej poczytaj wogóle o lotach VFR i kręgu nadlotniskowym. Tu jest dobra strona: AVIATION.HOME.PL
na początek to może pewne źródło czyli e-AIP Polska, dalej krąg buduje się samemu jak na każdym lotnisku (chyba, że występują ograniczenia np. przeszkody, procedury antyhałasowe, etc. lub jest wprowadzony krąg proceduralny tak jak np. w Babicach.
wszelkie informacje można znaleźć w AIP Polska AD 2. EPWR. część tekstowa od AD 2.20 plus mapka 7-2-1.
Zakładki