Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 213
Like Tree8Likes

Wątek: PLL LOT / EuroLOT

  1. #21
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Awerik
    Czemu WRO-WAW tak często są odwoływane? Za każdym razem kiedy zerkam na rozkład jakiś jest skasowany. :/
    LOT a raczej Eurolot ma ostatnio problemy z Atrami, stad czeste odwolania rejsow. Zeby pozniej poradzic sobie z wieksza iloscia pasazerow Lot podsyla na nastepne rejsy wieksze samoloty (B735, B734).

  2. #22
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Dziś odbył się ostatni rejs z Wro do Brukseli... Embraer 145 SP-LGD wystartował planowo o 8:25.

  3. #23
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    2009.01.17
    LO3846 WROWAW OPOZNIONY 5:30 -> 6:50 (przebazowanie maszyny z KTW)
    LO3850 WROWAW ODWOLANY (brak maszyny z nocowania - mgła we WRO)
    LO3862 WROWAW ODWOLANY (brak maszyny z nocowania - mgła we WRO)

  4. #24
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Po cichutku LOT pociął siatkę połączeń z WRO

    Zlikwidowano następujące codzienne rejsy:
    LO3846 WRO-WAW 05:35
    LO3849 WAW-WRO 22:35

    oraz niedzielne:
    LO3850 WRO-WAW 06:20
    LO3865 WAW-WRO 15:35
    LO385 WRO-MUC 17:25
    LO386 MUC-WRO 19:45
    Ostatnio edytowane przez FlyWRO ; 06-07-2010 o 15:43

  5. #25
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie

    Dla robiących odprawy to chyba dobra wiadomość, bo pośpią se te pół godziny dłużej Ale niestety 3846/49 to był rejs wykonywany na E jetach, więc szkoda

  6. #26

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez magic Zobacz posta
    Po cichutku LOT pociął siatkę połączeń z WRO
    ...
    LO385 WRO-MUC 17:25
    Zlikwidowali to niedzielne połączenie? Właśnie rezerwowałem sobie ostatnio bilet na delegację do Monachium i zdziwiłem się, że nie ma opcji na 17.25, ale sądziłem, iż wynika to z tego, że nie ma już miejsc, nawet w klasie 'biznesopodobnej'...

    Jestem bardzo zdziwiony tą decyzją. , czy te kursy (także powrotny 19.45 MUC-WRO) miały cały czas aż tak słabe obłożenie? (fakt, że jakieś dwa miesiące temu leciałem raz w niedzielę o 17.25 i na pokładzie było 16 paxów) Czy też może pasażerowie wolą latać Dashami, niż ATR-ami i dlatego większą popularnością cieszy się lot Augsburg Airways o 19stej?

  7. #27

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    To ile dziennie będzie teraz połączeń z Wawą?

  8. #28
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    Dla robiących odprawy to chyba dobra wiadomość, bo pośpią se te pół godziny dłużej
    Póki co nic się nie zmieniło, poza tym jest przecież o 6:20 wylot do WAW. a teraz ten rejs będzie miał pełne obłożenie.

    Cytat Zamieszczone przez jan_w Zobacz posta
    Jestem bardzo zdziwiony tą decyzją. , czy te kursy (także powrotny 19.45 MUC-WRO) miały cały czas aż tak słabe obłożenie?
    Też mnie to dziwi, bo choć LF nie był zachwycający, to jednak nie taki tragiczny by kasować ten rejs.

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    To ile dziennie będzie teraz połączeń z Wawą?
    6.

  9. #29
    Awatar smuti

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Lubin (EPLU)

    Domyślnie

    To też tak nie do końca jest bo przykładowo w sierpniu lot o 5:35 jest w systemie na -2---6- a we wrześniu już jest 123456-
    Pozdrawiam,
    Smuti


  10. #30
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    chyba by sobie ktoś jaja robił :/
    jak niby dolecieć na falę europejską wylatującą z warszawy między 7 a 8? ja bardzo często latałem o 5:30 i to nie dlatego że jestem masochistą, tylko po to żeby zdążyć na różne loty europejskie (choćby BRU, AMS, MXP)

    edit: już nie mówiąc o powrotach 22:35 - kilkanaście tranzytów przez warszawę wymagałoby teraz noclegu w WAW. Czyli LO oddaje rynek konkurencji - albo w systemie się coś źle powprowadzali... :/

  11. #31

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Ile lotu w LOT-cie?

    Początek aktualnego tygodnia w lotniczych mediach należy do PLL LOT. Raz że spółka chwali się zeszłoroczną stratą grubych milionów złotych ale - jak co roku - obiecuje solidną poprawę. Tym razem – jak co roku – mają jednak super plan. Co więcej, tym razem – jak co roku – mają nową wizję kim chcą być na europejskim i światowym rynku. Należy oczekiwać więc sporo zmian na lepsze.

    Czytając ostatnie doniesienia prasowe w skrócie opisujące najnowszą strategię spółki można odnieść wrażenie, że będzie co najmniej super-mega-świetnie. W końcu – jak co roku – już dosłownie za pięć minut mają przylecieć do nas nowiutkie Dreamlinery. Dzięki temu LOT zwiększy swoją aktywność na Dalekim Wschodzie i wróci do Chin. Wymieniona będzie również flota samolotów przeznaczonych na trasy krótkie. Dzięki temu wywróci się do góry nogami i tak słabiutką siatkę połączeń z portów lokalnych. Wszystko to aby spółka została za sowitą cenę oddana w dobre ręce, czego plan według ostatnich informacji już przygotował doradca prywatyzacyjny PLL LOT – firma Morgan Stanley.

    To jednak są wieści ekonomiczne – z pozoru mało dotyczące i interesujące statystycznego podróżnika. Jednak dla zwykłych flyerów programu lojalnościowego „Miles & More” wczoraj również czekała miła niespodzianka. Wprawdzie zniknęła popularna taryfa PROMOLOT oferująca nieco tańsze bilety na wybranych trasach i datach, jednak w jej miejsce pojawiła się First Minute. Pewną część poszukiwaczy okazji przyprawiła ona o podwyższone tempo bijącego serca.

    Nie ma co się dziwić – bilety do Gruzji, Armenii, Grecji, Hiszpanii czy na Cypr za niecałe 400 złotych w dwie strony, z posiłkiem na pokładzie i możliwością zabrania 20kg bagażu nie zdarzają się za często. Co warte odnotowania, system rezerwacyjny LOT nie zamulił w wyniku wzmożonego ruchu na stronie internetowej a terminy lotów w promocyjnych cenach nie były rozstawione w najmniej przyjazny dla pasażera sposób. Szkoda tylko że jak zawsze nasz Narodowy w głębokim poważaniu ma porty lokalne...

    Nie ukrywam, sam się wczoraj prawie spóźniłem do pracy, ponieważ w trakcie porannego śniadania musiałem na szybko sprawdzić system rezerwacyjny na obecność ciekawych cen. Na mojej twarzy zaczął kreować się szczery uśmiech gdy na kolejnych podstronach coraz wyraźniej ustalał się plan mojego przyszłego urlopu. Jednak mina mi zrzedła gdy wycenianą na 380 złotych trasę z Warszawy chciałem przedłużyć o start i koniec we Wrocławiu. Za ten luksus trzeba było bowiem dołożyć od 500 do nawet ponad 1000 złotych!

    Przepraszam, ale o co do jasnej ### chodzi? Ja rozumiem że na trasie do Stolicy podróżuje głównie ruch biznesowy (jest w stanie zapłacić podwyższone stawki za bilet) lub tzw. feederzy na loty międzynarodowe. Jednak ci pierwsi zwyczajowo decydują się na podróż na kilka dni przed planowaną datą co ma się nijak do oferty o nazwie „First Minute”. Ci drudzy natomiast zdecydują się na „dolot” jeśli cena ogólna będzie atrakcyjna a nie podchodząca pod równowartość kursu do Stanów Zjednoczonych czy Ameryki Południowej. Przecież to jest jakaś paranoja aby trwający 45 minut lot w stronę przeciwną niż planowana podróż (lecąc np. do Madrytu musimy się cofnąć aby wykonać przesiadkę w Warszawie) zwiększał koszt biletu niemal trzykrotnie!

    Drogi Locie, bardzo mi jest przykro że w tak kpiący sposób podchodzisz do klientów mieszkających poza Warszawą. Przegapiliście bowiem potencjał prawie każdego lokalnego portu lotniczego jaki narodził się z wejściem do Polski tanich linii lotniczych. Była i jest bowiem potrzeba na połączenia bezpośrednie z kilkoma „pewnymi” lotniskami jak np. Londyn, Dublin czy inne kierunki pracowniczo-turystyczne. Oczywiście nie codziennie, ale na tyle regularnie aby część imigrantów nielubiących się z przewoźnikami nisko kosztowymi nie wybierała tańszych przesiadek w Frankfurcie czy Monachium. Głęboko w poważaniu macie także porty lokalne przy swoich kolejnych „mega” promocjach. Owszem, jakiś czas temu „Szalone Środy” zyskały możliwość zarezerwowania tańszych biletów na trasach z innych niż Warszawa lotnisk, jednak ich dostępność w systemie rezerwacyjnym w porównaniu ze stolicą jest niemal kpiną z pasażerów!

    Zastanawia mnie więc wczorajszy news dotyczący porozumienia w sprawie oczekiwanego przez bardzo długi już czas węzła przesiadkowego LOTu w Warszawie. Jeśli nie są to tylko rozmowy kurtuazyjne to dla kogo chcecie go budować? Dla pasażerów zagranicznych chcących latać na wschód przy tak kiepskiej ilościowo, godzinowo i pod względem zgrania przesiadkowego siatce połączeń? Dla lecących na zachód pasażerów z portów lokalnych, którzy za atrakcję cofnięcia się na wschód będą musieli zapłacić dużo więcej niż w dowożącej szybciej i wygodniej Lufthansie, SASie czy Austrianie?

    Powiem szczerze – dopóki z takim niechciejstwem podchodzicie do mnie, dopóty w głębokim poważaniu będę miał Wasze oferty. Nie mam bowiem zamiaru pałować się pociągiem przez pół polski albo wydawać majątek na możliwość czterdziestopięciominutowego dolotu do Stolicy. Bez specjalnej promocji wolę wybrać tańszą ofertę innego przewoźnika – czy będzie to Lufthansa, Ryanair bądź Wizz Air. Nie ma co się dziwić, że przy tak olewatorskim podejściu do lotnisk lokalnych władze innych województw - tak jak za wczorajszym newsem Podkarpackie – skłonni są płacić kilka milionów złotych rocznie za w ogóle obecność przewoźników nisko kosztowych w ich regionie. Was to też po części dotyczy, ponieważ rokroczne straty muszą być w jakiś sposób pokryte przez właścicieli. A że PLL LOT jest spółką skarbu państwa, to koniec końców płacę za to m.in. ja – podatnik. Przyznam się szczerze że nie podoba mi się taka sytuacja. Nawiązując bowiem do tytułu dzisiejszego wpisu – zwiedziłem pół kontynentu a pośród odbytych lotów jest zero LOTu. Słabo jak na przewoźnika „narodowego” nieprawdaż?

    Zniesmaczony kolejny raz.
    D
    źródło: Ile lotu w LOT-cie? - Latający dywan|mmwroclaw - MM Moje Miasto

  12. #32
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Autor i tak nie zauważył, że za bilety w nowych taryfach nie ma mil
    Tekst dotyczy nie tylko WRO, ale wszystkich portów regionalnych. Z POZ jest to samo.
    Szykuje się znacznie gorszy rok w wykonaniu LO, sytuacja zaczyna do złudzenia przypominac lata największej degradacji, największych strat finansowych i największej utraty rynku.
    Smutne.

  13. #33
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    A ja nie do końca rozumiem o co chodzi autorowi - o to, że z portów regionalnych ciężko ustrzelić dobre ceny? Skoro LOT i tak dopłaca do połączeń z WAW, to czemu ma dodatkowo dopłacać do dowozu pasażerów do Warszawy? Toż bilety promocyjne idą na pniu, dla "biedalataczy" to nie problem spędzić pół dnia w pociągu by dotrzeć na lotnisko, zresztą nie są oni żadnym targetem dla LOTu, po prostu lepiej sprzedać bilet za dwie czy trzy stówki niż wieźć powietrze.

  14. #34
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Autorowi chodzi o to, że często bilet z wawy w świat (europę) kosztuje np.500zl, a bilet na ten sam lot, ale z wylotem z portu regionalnego 1500zł (widziałem masę takich przypadków).
    Skoro jest jak piszesz, że linia sprzedaje za grosze miejsca tam gdzie pusto, to po jaką cholerę rozwija siatkę z WAW, gdzie jest konkurencja, skoro w portach regionalnych jest w stanie sprzedawać bilety z dużo większym zyskiem ? Pasażerowie z regionów mają doplacac do biletow paxow z wawy ?

  15. #35

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Ja bym tak nie uogólniał, bo aurtor tego tekstu zdaje sie nie zauważać, że w ostatnich czasach ceny tez znacznie poszły do góry w Lufthansie (która jest jak wiadomo głównym konkurentem LO w segmencie przewoźników tradycyjnych z portów regioanlnych) i tez coraz ciężej znaleźć ceny porównywalne z dawnymi 600 parę złotych do Europy, w tym nawet Turcji, itd. Akurat politykę cenową LOTu oceniam bardzo pozytwnie w ostatnim okresie, bo na prawdę pojawiły się znakomite ceny o ktroych można bylo wcześniej tylko pomarzyć. Kaukaz za 330 zeta RT warty jest telepania się pociągiem z wro czy poz, więc dla łapaczy okazji jest to gratka; a z kolei ludziom nie patrzącym na ceny chyba 300 czy 400 stowki w ta czy tamta nie robia roznicy.

  16. #36
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Od 4 maja LOT uruchamia kolejne - codzienne - połączenie z WRO. Będzie to poranny rejs do FRA, którego tak bardzo brakowało w siatce. Oto rozkład:

    LO357 WRO-FRA 1234567 08:00 09:55
    LO358 FRA-WRO 1234567 10:50 12:40

  17. #37
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    Na jakich maszynach będzie obsługiwane to połączenie ?

  18. #38
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipg Zobacz posta
    Na jakich maszynach będzie obsługiwane to połączenie ?
    Z tego co widzę to na ATRach.

  19. #39

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    A jak będzie wyglądała rotacja? Zlikwidują 3846 lub 3850?

  20. #40

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie


    Polecamy

    W first minute mozna znależć bilety WRO-FRA po 103 złote. Z powrotem niestety znacznie drożej...

Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •