Mniej naszych podatków będzie przepalanych.
Mniej naszych podatków będzie przepalanych.
I nie zdziwię się jak PLL LOT rejsy z Wrocławia do Warszawy będzie obsługiwał DASH-ami
Patrzę sobie w lot.com ... od 4 czerwca do 21 lipca na nocowanie z WAW (LO3849/50) będzie przylatywał Boieng 737-500 Blue Air, codziennie
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Zgodnie z planem był Boeing 737-500 YR-AMB
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Bo jest 9m krótszy
Dla pax-a gorzej, E-Jety moim zdaniem są wygodniejsze, a właśnie te rejsy miały obsługiwać E95...z resztą jeśli chodzi o rejsy z / do WRO... to tylko niecała godzina lotu.
Ostatnio edytowane przez MichalWroc ; 05-06-2018 o 14:08
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Hej,
leciał ktoś ostatnio do WAW? Jakie wypełnienie obecnie jest na lotach?
Było by świetnie.
https://www.pasazer.com/news/463485/...,do,seulu.html
Ciekawe czy zamiast Budapesztu? Bo chyba aktualnie liczba połączeń do Seulu zgodnie z umową miedzy państwami jest już wykorzystana na maksa.
Budapeszt i Węgry maja swoją umowę dwustronną, bez powiązania.
Trasa z Wrocka musi oznaczać redukcję z Warszawy
Myślę, że z puli połączeń z Warszawy będzie oddane jedno połączenie do Seulu. Zastanawiam się w jakiej konfiguracji będzie:
Wrocław - Seul - Wrocław czy Seul - Wroclaw - Seul czy warszawa - Wrocław - Seul - Wrocław - Warszawa? I zastanawiające jest dla mnie też to, czy PLL LOT będzie traktował to połączenie też jako połączenia tranzytowe przez Wrocław? Czy PLL LOT będzie miał jakaś umowę code-share na to połączenie? Według mnie łatwiej było by o rentowność polaczenia i wypełnienie samolotu
Zakładki