Czyli CRJ900 to troche za dużo na zimę. Z punktu widzenia spotterskiego - ATRy wracają do WRO. Możemy liczyć na 4 samoloty o regach od OY-JZV do OY-JZZ. ZV jest pomalowany w barwy SASu, trzy pozostałe Jet Time
Czyli CRJ900 to troche za dużo na zimę. Z punktu widzenia spotterskiego - ATRy wracają do WRO. Możemy liczyć na 4 samoloty o regach od OY-JZV do OY-JZZ. ZV jest pomalowany w barwy SASu, trzy pozostałe Jet Time
del.
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
SK763/764 dzis na Boeing 737-76N SE-REU
Ilekroć próbuję złożyć jakąkolwiek trasę z SAS z WRO, to najczęściej nie da się zarezerwować lotów powrotnych (udało mi się w tym roku tylko WRO-CPH-AMS-CPH-WRO i WRO-CPH-HAM-CPH-WRO, przy bardzo niewygodnych przesiadkach na powrocie).
Poklikałem trochę po flysas.pl i mało co się da zrobić w obie strony: ciężko z Azją, ciężko z Ameryką, w Europie tylko krótkie kierunki, nawet BRU da się tylko "tam", w jedną stronę.
Czy to połączenie jest pod P2P do Kopenhagi zrobione? Czy wiadomo, dokąd się ludzie latający z WRO SAS-em przesiadają?
SAS usunął wszystkie loty do WRO od jutra do końca marca 2021 z systemu. Wiadomo czemu? Aż tak tragicznie było na tych dwóch lotach co się odbyły?
Zakładki