Strona 2 z 46 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 911
Like Tree48Likes

Wątek: Ryanair

  1. #21
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie


    Polecamy

    Z dopłat na jeden rejs nie wychodzi więcej niż 1tyś zł dla linii. No chyba, że lata dwa razy w tyg i dostaje 1mln

    Tak samo jak jest jeszcze więcej ukrytych dochodów to są jeszcze koszty (serwisy samolotów, wynagrodzenia dla załóg itd) Przy średniej cenie 100zł za bilet i przy LF100% nie ma szans na opłacalność :P

    Tym czasem co z Ryanem we WRO? (Żeby nie robić już totalnego OT)

  2. #22
    Awatar antoslaw

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek

    Tak samo jak jest jeszcze więcej ukrytych dochodów to są jeszcze koszty (serwisy samolotów, wynagrodzenia dla załóg itd) Przy średniej cenie 100zł za bilet i przy LF100% nie ma szans na opłacalność :P
    Sorry, ale uwazam, ze zdanie jest bez sensu. Przewoznik zatrudnia taka ilosc osob, na jaka go stac, inaczej mowiac, nikt nie zatrudni wiecej pracownikow, skoro przychody mu na to nie pozwalaja. loterie, jedzenie etc sa prowadzone przez stewki, lokowaniem gotowki zajmuje sie, np cash manager, ktory pracuje w kazdej wielkiej firmie. Z tego co napisales wynika, ze wprowadzenie ukrytych dochodow to tylko koszta, wiec jaki sens mialaby taka stategia biznesowa? Aby tracic pieniadze? Nie, po to aby miec dodatkowe zrodla przychodow....

  3. #23
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Nie, nie, ilość pracowników musi być odp do ilości samolotów. jeśli Wizz ma przykładowo 10 samolotów, na każdy przypada 5 załóg to musi zatrudnić 300 osób. Chyba nie myślisz, że linia zatrudni mniej? Linia tworząc siatkę stoi od samego początku przed faktem, że część tras przyniesie zysk, cześć będzie średnia a cześć przyniesie straty. Mało która trasa od samego początku przynosi zyski. Każda linia zdaje sobie sprawę, że trzeba rozruszać rynek i przyzwyczaić pasażerów. Czasem starczy na to miesiąc, czasem sezon a czasem trzeba latać z stratami (może nawet małymi) przez rok, półtora.
    Tym bardziej jak zakłada się bazę. Myślisz, że Ryan z BHX zakłada, że od samego początku będą zyski na trasach BHX-BZG, RZE itp? Nie! Wie, że przez jakiś czas będą straty, ale liczy, że w krótkim czasie zacznie zarabiać. Podobnie jest z trasami Wizza w PL. Doskonale zdają sobie sprawę, że kto pierwszy ten lepszy i będzie miał lepszą pozycję, lepszą markę na naszym rynku. Dla tego uważam, że Wizz patrzy w przyszłość i inwestuje w nasz rynek. Dobrym przykładem są Katowice, trasy na których zaczynali teraz po tym czasie bardzo dobrze sie sprzedają.

    PS, ja tu nie mówię oczywiście o jakiś gigantycznych stratach :P

  4. #24

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    Boże Święty, co Ty wypisujesz
    Uważasz, że jak sprzedadzą 80 miejsc po 1zł i 80 po 100zł to im sie lot opłaci?
    Przeliczmy: same bilety to 8080 + powiedzmy każdy będzie miał bag + 3840 + ubezpieczenie kupią liczmy nawet wszyscy + 7680 + za kartę 3840 co daje 23440. Odlicz od tego to co muszą dać ubezpieczycielowi i bankom za płatność kartą. Opłat lotniskowych celowo nie liczę bo większość z tej kasy idzie do portów.

    Lot w jedną stronę na pewno nie kosztuje 20tyś PLN (paliwo, opłaty za lądowanie, opłaty za przelot, opłaty dla obsługi naziemnej itd)
    Ymm... Bogiem Świętym na szczęście nie jestem ;-)
    No opłat lotniskowych możemy nie uwzględniać, bo się je osobno do ceny biletu dodaje. Jednak niesłusznie wpomniałeś o opłacie za płatność kartą bo taki wizz nie zapomina sobie dodatkowo doliczyć do ceny biletu.

    wyszło Ci jak obliczyłeś ponad 23 000 zł (ja bym dodał że z 10 ostatnich biletów sprzedadzą za jakieś 300 zł sztuka), paliwo za dwie godziny lotu to jakieś 20 000 zł więc zostają nam trzy tysiące. Nie wiem ile dokładnie zarabiają piloci ale sądzę, że jakieś 200 zł/ godzina? stewki liczmy jakieś 100/godzina to daje za taki dwu godzinny lot 2 pilotow i 3 stewardessy 1400 zł to zostaje nam z 1500 zł w ktorym sie zmiesci napewno opłata za przelot i orzeszki dla pilota;-)
    Oczywiście tak drobne zyski przy tak dużych kosztach to bardzo ryzykowna rzecz bo kilkanaście pasażerów mniej może powodować duże straty, ale myślę, że jak na rozkręcanie połączeń, świetną reklamę, czy po prostu uzupełnianie samolotu to niezła strategia.
    Nie wierzę w poczucie polskiego patriotyzmu przez węgierskie czy irlandzkie linie lotnicze i finansowanie nam podróży ot tak, nawet jeśli przynosi to straty, to nie są one tak duże i z pewnością się z czasem zwrócą.


    No ale, dobrze, przyjmujemy, że straciliśmy na tym 4 000 zł bo nikt nie wziął bagażu ;-)
    Podzielmy te 4000 przez 100 osób to wychodzi nam że zapłaciliśmy 40 zł każdej osobie żeby poszła do kilku znajomych i powiedziała im jak tanio kupiła bilet w liniach Wizzair. A takie zdanie znajomych jest napewno wiele bardziej przekonujące niż jakiś bilboard na którym zwraca się uwagę na sam obrazek czy droga reklama w radiu czy tv do których podchodzimy z dużą rezerwą.

  5. #25

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mimi
    Nie wiem ile dokładnie zarabiają piloci ale sądzę, że jakieś 200 zł/ godzina? stewki liczmy jakieś 100/godzina to daje za taki dwu godzinny lot 2 pilotow i 3 stewardessy 1400 zł to zostaje nam z 1500 zł w ktorym sie zmiesci napewno opłata za przelot i orzeszki dla pilota;-)

    Ojej moze faktycznie wiecej nic nie pisz, bo masz naprawde MGLISTE pojecie na temat cen lotow, a po co sie osmieszac. Co do zarobkow to najpierw sie dowiedz a pozniej wypisuj brednie.....

  6. #26

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez matthew_l
    Ojej moze faktycznie wiecej nic nie pisz, bo masz naprawde MGLISTE pojecie na temat cen lotow
    opłata terminalowa niecałe 1000 zł, natomiast opłąta trasowa to już nie takie koszty, by je tu wliczać, sądzę że mieszczą się w tych 1500. więc, MGLISTE? pisząc to normalnie szacowałem, ale się okazuje trafnie.

    Jeśli chodzi o te zarobki pilota, może mnie uświadomisz? 200? więcej? aż tyle więcej by robiło istotną różnicę we wszystkich innych kosztach?

  7. #27
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Koledzy, koniec OT.

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Ryanair dalej od Wrocławia

    2008-02-12

    Irlandzki przewoźnik gra twardo w sprawie budowy bazy w Polsce, bo chce zaoferować jak natańsze bilety.

    Jeszcze do niedawna w wyścigu o ulokowanie bazy Ryanaira spośród pięciu polskich miast liczył się jedynie Wrocław. Z naszych informacji wynika jednak, że Ryanair nie doszedł do porozumienia z przedstawicielami Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji.

    — Projekt się nie udał — mówi nasz informator.

    Zdaniem przewoźnika, negocjacje trwają.

    — Prowadzimy je z kilkoma miastami. Decyzja powinna zapaść wkrótce. Chcemy wynegocjować jak najlepsze warunki, by zaoferować klientom jak najniższe ceny — przyznaje Tomasz Kułakowski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Ryanaira na Europę Środkową i Wschodnią.

    Czyżby Wrocław także twardo negocjował? Jeszcze miesiąc temu przedstawiciele linii nieoficjalnie mówili o silnej kandydaturze tego miasta. W wyścigu pokonało m.in. Gdańsk, Poznań, Łódź i Kraków. Odpadły też Katowice, gdzie bazę otworzył WizzAir.

    Uruchomienie bazy, w której miałyby stacjonować 2-3 samoloty, kosztuje około 200 mln USD. Baza jest gwarantem uruchomienia nowych połączeń i zysków dla regionu. Za nocny postój linia płaci lotnisku. Każda maszyna w bazie oznacza minimum 400 miejsc pracy w infrastrukturze okołolotniskowej (hotele, restauracje, sklepy, transport). Tymczasem Ryanair zwiększa liczbę lotów z Polski i jako jedyna linia z pierwszej trójki nie posiada tu bazy. W 2007 r. Ryanair przewiózł 2,3 mln pasażerów. W tym roku chce przekroczyć 3 mln.

    — W ciągu dwóch tygodni otworzymy kolejne połączenia. Baza jest więc niezbędna —mówi Tomasz Kułakowski.

    Mira Wszelaka
    Puls Biznesu

  9. #29
    Awatar mapa

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    No to strona FR juz dziala Pospieszyli sie, i dobrze. Przy wyszukiwaniu rezerwacji widoczne jest polaczenie do Edynburga (zarowno z WRO, KRK i POZ). Nie ma jeszcze mozliwosci zakupu, ale to dobry prognostyk

  10. #30

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Lubin

    Domyślnie

    Witam
    mapa Ryanair ma ogłośić na dniach nową baze, właśnie w Edynburgu - i pewnie podane przez Ciebie miasta w PL wejdą do rozkładu :>
    Sony ALFA 200 18-70mm + Sigma 70-300 mm

  11. #31

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Navan

    Domyślnie

    Okradli mi bagaż, leciałem do Dublina w niedziele. Nie wiecie gdzie mogę jakiś donos lub skargę napisać??????
    Dzięki z góry.

  12. #32
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Joda
    Okradli mi bagaż, leciałem do Dublina w niedziele. Nie wiecie gdzie mogę jakiś donos lub skargę napisać??????
    Dzięki z góry.
    Jesli wystapilo to na trasie Wroclaw-Dublin to fakt ten nalezalo zglosic na lotnisku w Dublinie w sekcji Lost Luggage, natomiast jesli stalo sie to przy rejsie Dublin-Wrocław to trzeba to zrobic na naszym lotnisku we Wro w takim samym dziale (miesci sie on przy przylotach krajowych).

  13. #33

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Navan

    Domyślnie

    Wyjęli mi kila rzeczy z torby i w domu dopiero to zobaczyłem.

  14. #34
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Czy wiadomo coś o frekwencji do NRN
    Pozdrawiam, Piotr

  15. #35
    Awatar mapa

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FlyWRO
    Czy wiadomo coś o frekwencji do NRN
    Tez mnie to zastanawia. Bo o ile Lufa do DUS moze latac w miare oblozona, to tu pewnie bedzie gorzej. Choc moze to kwestia czasu, tak jak bylo w przypadku WZZ do DTM

  16. #36
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Do Frankfurtu-Hahn HHN taka była ostatnio frekwencja:
    31.03.08 - 103 pax
    04.04.08 - 86 pax
    06.04.08 - 109 pax

    Do Dusseldorfu-Weeze NRN wygladało to tak:
    01.04.08 - 55 pax
    03.04.08 - 53 pax
    05.04.08 - 101 pax

    Do Bournemouth BOH :
    03.04.08 - 78 pax
    05.04.08 - 84 pax

  17. #37
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    Nie najlepsza ta frekfencja... Mam nadzieję że się rozkręci

  18. #38
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    6 czerwca Ryan z Weeze przyleci wcześniej 08:25, wylot 8:50. Właśnie dostałem info o zmianie godzin.

  19. #39
    Awatar japas15002800

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Krotoszyn/Kraków

    Domyślnie

    10.05.08
    WRO-STN FR 169/189-89%,189-189-100%
    STN-WRO FR 165/189-87%,189-189-100%
    WRO-SNN FR 172/189-91%
    WRO-SNN FR 183/189-96%
    11.05.08
    WRO-GRO FR 169-189-89%
    WRO-EMA FR 175/189-92%
    EMA-WRO FR 175/189-92%
    WRO-PIK FR 181/189-95%
    WRO-LPL FR 181/189-95%
    LPL-WRO FR 165/189-87%
    WRO-DUB FR 174/189-92%
    DUB-WRO FR 169/189-89%
    Poznań-Ławica&Kraków-Balice

  20. #40
    Awatar mapa

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez japas15002800
    10.05.08
    WRO-STN FR 169/189-89%,189-189-100%
    STN-WRO FR 165/189-87%,189-189-100%
    WRO-SNN FR 172/189-91%
    WRO-SNN FR 183/189-96%
    11.05.08
    WRO-GRO FR 169-189-89%
    WRO-EMA FR 175/189-92%
    EMA-WRO FR 175/189-92%
    WRO-PIK FR 181/189-95%
    WRO-LPL FR 181/189-95%
    LPL-WRO FR 165/189-87%
    WRO-DUB FR 174/189-92%
    DUB-WRO FR 169/189-89%
    mile dla oka zestawienie

Strona 2 z 46 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •