Brawo, mały embraer, wróżę sukces.
Brawo, mały embraer, wróżę sukces.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Pierwszy rejs z / do CDG - krótko mówiąc : świetnie... oby tak dalej
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Odwołany
Niestety według tego co mówią komunikaty prasowe AF nie ma planu powrotu do WRO KLM też ich nie ma
Twierdzą, że przywrócenie WRO zależy od "sytuacji epidemiologicznej i zainteresowania podróżnych". Ciekawe jak sprawdzą to zainteresowanie podróżnych jak wszystkie media na podstawie informacji od nich piszą, że nie wiadomo kiedy wrócą do WRO, więc ludzie nie kupią lotów, które raczej się nie odbędą, by nie wtopić kolejnych pieniędzy.
Właśnie AF wyciął wszystkie loty do WRO do 24 października (wcześniej były od 31 sierpnia dostępne).
Hmm chyba już wiem, kto na portalu na P w komentarzach pod artykułami wrzuca teksty typu "Oby już więcej z WRO nie polecieli",
Kolega lotnik20 to taka urocza maskotka podforum EPWR, stereotypowy wręcz czytelnik lotniczego pudelka, który słynie z tego że go cieszy każde złe info nt siatki naszego portu Prawie każde podforum ma takiego klauna, proponuje poprostu go ignorować
A co do AF- szkoda że odchodzą, no ale po odważnym wejściu 7W stanęli w miejscu, nie próbowali nawet rozkręcić połączenia wrzucając na próbę drugą poranną lub wieczorną rotację, latali tylko raz w środku dnia, w dodatku raptem godzine przed KLMem. Zmarnowany potencjał bo nawet przy jednym połączeniu dziennie obu linii, dużo lepsze efekty mogło dać latanie przykładowo rano AF + popołudniu KL w dni 1347, a w dni 246 na odwrót. Z dwojga złego jakoś cieszy mnie że to Francuzi, a nie Holendrzy odpuszczają.
Btw dobrze że pomimo braku choćby jednej podmianki na mainline, można było przez chwile cieszyć oko barwami AF (po przemalowaniu E90 z HOP) bo pamiętam jakie kiedyś to było niewyobrażalne wow na wizualizacjach nowego terminala, a stało się codziennością :P
Niestety mam wrażenie że w stanie post-covid nasz port jest za mały dla tylu przewoźników mainline i część z tych "z najmniejszą częścią tortu" niestety odpuści. LO, LH oczywiście zostaną, jak się okazuje jedno z AF/KL najprawdopodobniej również, ale nie zdziwie się jak pozegnamy też SK oraz EW lub LX. Stan lotnictwa jest obecnie fatalny i taka korekta potrwa latami. To nie czarnowidzenie tylko fakty.
Trzeba być świadomym że jesteśmy "nr 4" w PL", najwięksi z małych i najmniejsi z dużych, linie będą się póki co koncentrowały na większych rynkach... Z wielką przyjemnością się przyznam do pomyłki, ale trzeba być realistą.
No wlasnie zobaczymy jak to sie potoczy. LFy mieli raczej dobre. Tak czy inaczej z obu tych linii ja rowniez zdecydowanie wole KL, rowniez ze wzgledu na przesiadki w AMS. No i do tej pory mozna bylo fajnie spinac np wylot KL przylot AF.
Mysle, ze kluczowe bedzie odblokowanie US i Azji bo jednak sporo paxow AF/KL latalo dalej niz tylko po Europie.
A kiedy to sie stanie to jest pytanie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zakładki