6H 10 min Adasiek jak to przeżyłeś???
Przede wszystkim, obłożenie jest polskie. A polski klient, nawet jeżeli stać go na regularne latanie LH, jest znacznie wrażliwszy na cenę niż klient zagraniczny. Polataj z KRK, z Warszawy: tam język angielski na pokładzie to rutyna, posłuchaj skąd/dokąd latają pasażerowie: Detroit, Boston, Manchester. Zarówno turydtycznie, jak i korporacyjnie (popatrz na ofensywę banków szwajcarskich w Krakowie) i zrozumiesz w czym problem. Bo dla Szwajcara/szwajcarskiej firmy 300 franków na bilet do/z KRK to nic trudnego, dla Polaka 1200 zł to już nie pierwszyzna, skoro do ZRH normalnie lata za 6 stów
A, do tego popatrz kiedyś na liczbę "priority" na bagażach odbieranych KTW/KRK. W Krakowie nie ma rejsu (czy to MUC czy FRA) bez HONa/Senatora, u nas wypadnie i czasem lot bez Freqent Travellera.
Ostatnio edytowane przez maciek55 ; 04-11-2016 o 14:46
Twoja wypowiedź jasno mi wyjaśnia dlaczego u nas jest tak jak jest ( linie lotnicze/ kierunki lotów).
Pewien (sympatyczny) pan podsumował ostatnie wyniki portów w PL: " bo lata się do regionu a nie na lotnisko". Dlatego nie ma co za stan linii regularnych w KTW wieszać psów na prezesie i załodze portu (mimo, że pewne rzeczy można by zrobić lepiej), tylko zauważyć, że jak na województwo, w którym kilka(naście) osób jest w stanie zablokować budowę kluczowej dla rozwoju lotniska drogi, a największe w Polsce centrum kongresowe jest tak cudownie zarządzane, że musi organizować festiwale tortów, to wynik KTW i tak jest powyżej oczekiwań.
Ostatnio edytowane przez maciek55 ; 04-11-2016 o 16:37
Jeszcze tak na marginesie Gdyby latał wtedy do nas taki samolot(CRJ 900/ EMB 190) jak do innych (WRO,POZ...) miast, a nie B733/B735 to LF był by większy
Kilka ciekawostek
z nowości
21.11.2016
KTW-TFS W6 147pax/180 LF=82%
TFS-KTW W6 143pax/180 LF=79%
22.11.2016
KTW-DWC W6 142pax/160 LF=89%
DWC-KTW W6 135pax/160 LF=84%
Standard
21.11.2016
KTW-BGO W6 169pax/180 LF=94%
BGO-KTW W6 139pax/180 LF=77%
KTW-DTM W6 173pax/180 LF=96%
KTW-DTM W6 175pax/180 LF=97%
DTM-KTW W6 170pax/180 LF=94%
DTM-KTW W6 147pax/180 LF=82%
KTW-MST W6 160pax/180 LF=89%
MST-KTW W6 141pax/180 LF=78%
KTW-CIA W6 134pax/180 LF=74%
CIA-KTW W6 155pax/180 LF=86%
KTW-BLQ W6 148pax/180 LF=82%
BLQ-KTW W6 153pax/180 LF=85%
KTW-NAP W6 145pax/180 LF=81%
NAP-KTW W6 143pax/180 LF=79%
22.11.2016
KTW-IEV W6 162pax/180 LF=90%
IEV-KTW W6 149pax/180 LF=83%
Zapytam ponownie A wiesz jak wygląda LF do/z DUS?
Mam tylko do DUS kilka:
21.11 KTW-DUS 96 pax
23.11 KTW-DUS 106 pax
28.11 KTW-DUS 95 pax
latały A319 i A320.
Za to na DTM brakuje 3-go lotu szczególnie jak odejdzie DUS, przykładowo wczoraj (28.11)
KTW-DTM 180pax/180 LF=100%
KTW-DTM 179pax/180 LF=99%
DTM-KTW 157pax/180 LF=87%
DTM-KTW 153pax/180 LF=85%
Nowości:
24.11
KTW-ACE 124pax/180 LF=69%
ACE-KTW 128pax/180 LF=71%
KTW-DWC 142pax/160 LF=89%
DWC-KTW 140pax/160 LF=88%
25.11
KTW-TFS 136pax/180 LF=76%
TFS-KTW 138pax/180 LF=77%
28.11
KTW-TFS 135pax/180 LF=75%
TFS-KTW 141pax/180 LF=78%
29.11
KTW-DWC 125pax/160 LF=78%
DWC-KTW 145pax/160 LF=91%
@Zelek ACE na pewno ma 180 miejsc udostepnionych do sprzedazy ? Przy symulacji rezerwowania biletow z wyborem miejsc widac dostepnosc np. 24 szt, natomiast gdy mam juz bilet i chce zmienic miejsce to dostepnosc jest duuuzo wieksza.
Sprawa chyba sie wyjasnila, wyglada na to, ze wczoraj strona wizza miala jakies bledy, bo dzis liczba miejsc dostepnych przy zakupie oraz mozliwych do wyboru przy zmianie zakupionych juz miejsc jest taka sama. Prosze o scalenie lub usuniecie.
Orientuje się ktoś jaki LF do i z BGY?
Patrząc na ceny biletów (na 6 grudnia, za 3 dni wylot można kupić po najniższej cenie 39 zł ) sądzę, że stosunkowo małe zainteresowanie.
W Wizzie mozesz symulowac kupno wybierajac trase i date, nastepnie wybierasz miejsce i widzisz ile biletow jest sprzedanych na dany lot
06.12.:
KTW-BGY 115/180 63%
BGY-KTW 148/180 82%
6.12 LO3884 65 pax.
Wszyscy w jednym autobusie :/
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Zakładki