Informacyjnie z piątku
HAM-KTW 159/189 LF=84%
KTW-HAM 129/189 LF=68%
Informacyjnie z piątku
HAM-KTW 159/189 LF=84%
KTW-HAM 129/189 LF=68%
Najnowsze 2 loty do HAM wypełniły się sympatycznie
KTW-HAM 28.04 167/189 pax 88%
KTW-HAM 1.05 161/189 pax 85%
Miałem pisać info odnoście lotu do Hamburga 1.05., ale widzę, że wiadomość już jest
Prawdę mówiąc wydawało mi się, że ludzi było jeszcze nawet minimalnie więcej
Dzisiejszy przylot z Hamburga także bardzo ładnie zapełniony.
Co ciekawe na pokładzie sporo obcokrajowców (a nie tylko Polacy i Niemcy).
9.05 AMS-KTW 126 pax (glownie obcokrajowcy)
29.05 KTW-WAW LO3884 72 pax
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Dzisiejszy rejs KTW-TRF booking 100%, polecieli też chyba wszyscy, bo nie widziałem ani jednego wolnego miejsca (chociaż może ktoś tam się nie stawił na lot).
2.06 LO3884 fully booked, czyli 78 pax, ale kilka noszołów jest
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Oj przydałby się Norwegian z Gardermoen...
Dzisiaj LO 3878, LO3883 i LO3884 pelniutkie, na 3884 chyba jedno wolne miejsce
Jak tam się ma Hamburg? Bo wszyscy wieszczą przenosiny do KRK...
Wszyscy=grupa forumowiczow z Krakowa?
Mysle, ze nie powiem nic zbyt poufnego, ale trasa zostala uruchomiona wrecz "z dnia na dzien" i na jej rozreklamowanie tez potrzeba bylo czasu (zapowiedziana w lutym, poczatek 27.03, to nie jest pol sezonu na promocje, tylko praktycznie start bez sprzedazy), dlatego przez pewien okres bilety byly tanie, a pasazerow nieduzo. Specyfika rynku katowickiego wymaga na polaczeniu czasu, nie ma sie co oszukiwac: nazwa "Katowice" nigdy marketingowo nie bedzie brzmiala choc w 20% tak ciekawie jak Krakow, dlatego pierwsze rejsy sa zawsze trudniejsze z Katowic, niz z Krakowa. Teraz poza srodowymi rejsami (ktore fakt, wypelnione sa nieznacznie gorzej) Ryanair notuje coraz to lepsze wypelnienia i trudno spotkac lot z mniejsza liczba pasazerow niz 140+, w dodatku warto dodac widoczny wzrost z miesiaca na miesiac, zarowno cen, jak i wypelnienia.
Zakładki