Strona 4 z 21 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 403
Like Tree81Likes

Wątek: Lufthansa

  1. #61
    Awatar master

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    T.G.

    Domyślnie


    Polecamy

    Wczoraj o 18 była u nas LH na E170, nie często się to u nas zdarza.
    Jakość bardzo słaba bo fota zrobiona telefonem

    LH 3294/5 D-ALIA E170

    http://img354.imageshack.us/my.php?i...0062008ej9.jpg

  2. #62
    BN
    BN jest nieaktywny
    Awatar BN

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    O wow jaka odmiana! Oby częściej 8)

  3. #63

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT Piekary Śl.
    Pozdrawiam
    rokjan

  4. #64

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Nawet nie wiedziałem, że LH ma Embraery

  5. #65
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Lufthansa jako tako nie, ale Cirrus owszem.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  6. #66
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Tych co lubią E70 pewnie ucieszy informacja, że od sezonu zimowego Lufthansa będzie do nas latała z Frankfurtu 3x na E170 Cirrus Airlines. Dzięki temu E170 na stałe wpiszę się w rozkład lotów z Katowic
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  7. #67
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin
    Tych co lubią E70 pewnie ucieszy informacja, że od sezonu zimowego Lufthansa będzie do nas latała z Frankfurtu 3x na E170 Cirrus Airlines. Dzięki temu E170 na stałe wpiszę się w rozkład lotów z Katowic
    Spotterów pewnie ucieszy, bo zmiana z nudnego 737 jest interesująca.
    Lecz jest jedno ale...
    Bo jeśli Lufthansa zamienia na trasie z KTW do FRA 737 na 170 to bodaj od 1993 roku po raz pierwszy zmniejsza ilość oferowanych miejsc i to dość drastycznie bo o 35%.
    Do tej pory LH w ciągu tygodnia oferowała 2443 miejsca a przy E70 będzie tylko 1596 miejsc czyli aż o 847 mniej pasażerów.
    Pozdrawiam, Airliner

  8. #68
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    No niestety, wszystko ma swoje minusy
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  9. #69
    Awatar psotter

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner
    Do tej pory LH w ciągu tygodnia oferowała 2443 miejsca a przy E70 będzie tylko 1596 miejsc czyli aż o 847 mniej pasażerów.
    847 oferowanych miejsc mniej. Nie wiem, jaki LF ma Lufthansa w Katowicach. Być może to optymalizacja, a nie redukcja oferty.

  10. #70

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    śląskie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kevin777
    Airliner napisał/a:



    Bo jeśli Lufthansa zamienia na trasie z KTW do FRA 737 na 170 to bodaj od 1993 roku po raz pierwszy zmniejsza ilość oferowanych miejsc i to dość drastycznie bo o 35%.
    Do tej pory LH w ciągu tygodnia oferowała 2443 miejsca a przy E70 będzie tylko 1596 miejsc czyli aż o 847 mniej pasażerów.


    Lufthansa miała się tradycyjnie dobrze w KTW bo do 2005 roku nie latała z/do Krakowa. Od tego czasu Kraków bardzo dobrze im rośnie - MUC jest już 4 razy dziennie na AR8, latem jeden lub dwa rejsy były na 735.
    Z Frankfurtu uruchamiają 2 własny rejs do Krakowa, razem z LOTowskim E70 to już 3 rejsy - 143, CR7 i E70 (latem poranna LH była zwykle 733).
    Poza tym Lufthansie rośnie konkurencja na lotach do Niemiec. Zwiększa się ogólna liczba oferowanych połączeń i miejsc , choćby przez to , że Germanwings przeniósł swoje operacje z Krakowa do Katowic.

  11. #71
    Awatar alfsky

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Zywiec, Poland

    Domyślnie

    Niestety po statystykach widać dobitnie, że ruch regularny maleje i to nie tylko w lowcostach.
    No i jak słusznie przedpiścy zauważyli częśc ruchu odbsługiwanego do tej pory z KTW lata z KRK.
    Ja tam się cieszę. E70 wygodniejsze od 737, przynajmniej LOT-owskie. W listopadzie sprawdzę jak Lufa.

  12. #72
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    I tak lepsze to, niż np. skasowanie jednego lotu...
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  13. #73
    ModTeam
    Awatar dyziojr

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGCC

    Domyślnie

    Ja się cieszę bo Benkami już polatałem a ERJ jeszcze nie a chciałem.
    Na grudzień zaplanowałem sobie wizytę we FRA, więc będzie okazja.
    Pozdrawiam
    dyziojr


  14. #74
    FAT
    FAT jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Moim zdaniem Lufthansa może mieć kłopoty, bo ilość miejsc w E170 jest za mała na ruch FRA-KTW-FRA. To ilość paxów z 3 dni:

    29.09.2008
    LH3296 - 69 PAXÓW
    LH3297 - 94
    LH3290 - 73
    LH3291 - 82
    LH3294 - 79
    LH3295 - 51

    30.09.2008
    LH3296 - 83 PAXÓW
    LH3297 - 73
    LH3290 - 99
    LH3291 - 79
    LH3294 - 78
    LH3295 - 64

    1.10.2008
    LH3296 - 44 PAXÓW
    LH3297 - 85
    LH3290 - 79
    LH3291 - 67
    LH3294 - 71
    LH3295 - 77

    Linie Cirrus mają 76osobowe E170, na czerwono zaznaczyłem rejsy na których ten samolot byłby za mały. Wiadomo zimą być może delikatnie spadnie ilość pasażerów, ale napewno nie na tyle aby E170 zawsze był OK...

  15. #75
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    ale srednia wychodzi zawsze oproczx jednego dnia ponizej 76, czyli poprostu beda to lepiej rozkladac. I wiecej zarabiac.




    Networking the world.

  16. #76
    Awatar Zelek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Od 29-go marca 2009, czyli od letniego rozkładu na trase do FRA wracają Benki. Wiec nie ma się czym przejmować, przez zimę będziemy mieć urozmajcenie w postaci E170, który jest nie częstym gościem w KTW. A później wszystko wraca do normy.

  17. #77
    Awatar krisg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Zelek
    Od 29-go marca 2009, czyli od letniego rozkładu na trase do FRA wracają Benki. Wiec nie ma się czym przejmować, przez zimę będziemy mieć urozmajcenie w postaci E170, który jest nie częstym gościem w KTW. A później wszystko wraca do normy.

    Oczywiście jeśli tego w lutym/marcu, przy okazji publikacji nowego rozkładu nie zmienią. Mnie osobiście martwi taka sytuacja. LH to jedyne okno na świat z KTW. Mniejsze samoloty oznaczają mniejszą ilość miejsć w najtańszych klasach rezerwacyjnych.

    Z drugiej strony, jak to słusznie zostało zauważone, lepsze mniejsze samoloty niż skasowanie jednego resju dziennie... A jak tak liczyłem na dodatkowy, poranny lot FRA-KTW (i przedpołudniowy do FRA)...

  18. #78
    Awatar master

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    T.G.

    Domyślnie

    Nie jest jednak pewne czy od sezonu letniego wrócą B737 na trasie do FRA, prawdopodobnie dadzą ciut większą maszynę w postaci EMB190/195, który ma trafić na wiosnę 2009 do jednego z przewoźników należących do LH.

  19. #79
    Awatar Zelek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Jak narazie w rozkładzie są Benki. I oby tak zostało no ale... Mogliby chociaż dać jeszcze jeden FRA na na CRJ2 lub MUC.

  20. #80
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Niestety zostaje Cirrus na lato. W weekendy nie będzie też zadnego połączenia z DUS.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

Strona 4 z 21 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •