O wow jaka odmiana! Oby częściej 8)
Wczoraj o 18 była u nas LH na E170, nie często się to u nas zdarza.
Jakość bardzo słaba bo fota zrobiona telefonem
LH 3294/5 D-ALIA E170
http://img354.imageshack.us/my.php?i...0062008ej9.jpg
Byłem na posterunku:
http://img162.imageshack.us/my.php?i...iaa1024ss2.jpg
Pozdrawiam
rokjan
Nawet nie wiedziałem, że LH ma Embraery
Lufthansa jako tako nie, ale Cirrus owszem.
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Tych co lubią E70 pewnie ucieszy informacja, że od sezonu zimowego Lufthansa będzie do nas latała z Frankfurtu 3x na E170 Cirrus Airlines. Dzięki temu E170 na stałe wpiszę się w rozkład lotów z Katowic
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Spotterów pewnie ucieszy, bo zmiana z nudnego 737 jest interesująca.Zamieszczone przez Katowiczanin
Lecz jest jedno ale...
Bo jeśli Lufthansa zamienia na trasie z KTW do FRA 737 na 170 to bodaj od 1993 roku po raz pierwszy zmniejsza ilość oferowanych miejsc i to dość drastycznie bo o 35%.
Do tej pory LH w ciągu tygodnia oferowała 2443 miejsca a przy E70 będzie tylko 1596 miejsc czyli aż o 847 mniej pasażerów.
No niestety, wszystko ma swoje minusy
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
847 oferowanych miejsc mniej. Nie wiem, jaki LF ma Lufthansa w Katowicach. Być może to optymalizacja, a nie redukcja oferty.Zamieszczone przez Airliner
Poza tym Lufthansie rośnie konkurencja na lotach do Niemiec. Zwiększa się ogólna liczba oferowanych połączeń i miejsc , choćby przez to , że Germanwings przeniósł swoje operacje z Krakowa do Katowic.Zamieszczone przez kevin777
I tak lepsze to, niż np. skasowanie jednego lotu...
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Moim zdaniem Lufthansa może mieć kłopoty, bo ilość miejsc w E170 jest za mała na ruch FRA-KTW-FRA. To ilość paxów z 3 dni:
29.09.2008
LH3296 - 69 PAXÓW
LH3297 - 94
LH3290 - 73
LH3291 - 82
LH3294 - 79
LH3295 - 51
30.09.2008
LH3296 - 83 PAXÓW
LH3297 - 73
LH3290 - 99
LH3291 - 79
LH3294 - 78
LH3295 - 64
1.10.2008
LH3296 - 44 PAXÓW
LH3297 - 85
LH3290 - 79
LH3291 - 67
LH3294 - 71
LH3295 - 77
Linie Cirrus mają 76osobowe E170, na czerwono zaznaczyłem rejsy na których ten samolot byłby za mały. Wiadomo zimą być może delikatnie spadnie ilość pasażerów, ale napewno nie na tyle aby E170 zawsze był OK...
Zamieszczone przez Zelek
Oczywiście jeśli tego w lutym/marcu, przy okazji publikacji nowego rozkładu nie zmienią. Mnie osobiście martwi taka sytuacja. LH to jedyne okno na świat z KTW. Mniejsze samoloty oznaczają mniejszą ilość miejsć w najtańszych klasach rezerwacyjnych.
Z drugiej strony, jak to słusznie zostało zauważone, lepsze mniejsze samoloty niż skasowanie jednego resju dziennie... A jak tak liczyłem na dodatkowy, poranny lot FRA-KTW (i przedpołudniowy do FRA)...
Nie jest jednak pewne czy od sezonu letniego wrócą B737 na trasie do FRA, prawdopodobnie dadzą ciut większą maszynę w postaci EMB190/195, który ma trafić na wiosnę 2009 do jednego z przewoźników należących do LH.
Zakładki