Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 35 z 35
Like Tree55Likes

Wątek: Blog Katowice Airport

  1. #21

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzień dobry,

    Zapraszam do lektury nowego tekstu na blogu pyrzowickiego lotniska, który tym razem poświęcony jest ósmej w historii pyrzowickiego lotniska wizycie Antonowa An-124 "Rusłan".

    Tekst dostępny jest pod linkiem: Nakarmić Rusłana, czyli operacja "Rotor"
    pitterek likes this.
    Pozdrawiam
    Piotr Adamczyk
    Dział Komunikacji i Promocji Katowice Airport

  2. #22

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Dobry wieczór,

    Zachęcam do lektury nowego tekstu na blogu Katowice Airport w którym w ujęciu statystycznym podsumowujemy rok 2016.

    Tekst dostępny jest pod linkiem: Liczbowe podsumowanie 2016 roku
    Samolot767, ssooll and freqqone like this.
    Pozdrawiam
    Piotr Adamczyk
    Dział Komunikacji i Promocji Katowice Airport

  3. #23

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Moje uwagi
    1)Ryanair ładnie napędza statystyki. Tylko szkoda, że tak go mało u nas.
    2)Dusseldorf chyba zabiła zamiana samolotu z CRJ900 na A320.
    3)Warszawa pomimo zmniejszenia częstotliwości zanotowała wzrost.

    Szkoda, że nie zostało podane ilu zostało obsłużonych pasażerów na każdej trasie plus średni LF
    Ale i tak jest dużo ciekawych informacji!

  4. #24

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ssooll Zobacz posta
    Moje uwagi
    1)Ryanair ładnie napędza statystyki. Tylko szkoda, że tak go mało u nas.
    Statystyki i wzrosty napędza Wizz Air, co widać dobrze w liczbach

    Cytat Zamieszczone przez ssooll Zobacz posta
    2)Dusseldorf chyba zabiła zamiana samolotu z CRJ900 na A320.
    Zarówno na CRJ jak i na A320 wypełnienie było na poziomie 55%.

    Cytat Zamieszczone przez ssooll Zobacz posta
    3)Warszawa pomimo zmniejszenia częstotliwości zanotowała wzrost.
    Bezsprzeczny fakt

    Cytat Zamieszczone przez ssooll Zobacz posta
    Szkoda, że nie zostało podane ilu zostało obsłużonych pasażerów na każdej trasie plus średni LF
    Niestety nie ma takiej opcji ale mogę Cię zapewnić, że za wyjątkiem kilku tras LF jest naprawdę dobry
    ssooll likes this.
    Pozdrawiam
    Piotr Adamczyk
    Dział Komunikacji i Promocji Katowice Airport

  5. #25
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowice Airport Zobacz posta
    Zamieszczone przez ssooll
    2)Dusseldorf chyba zabiła zamiana samolotu z CRJ900 na A320.
    Zarówno na CRJ jak i na A320 wypełnienie było na poziomie 55%.
    Więc nie ma nic w tym dziwnego, że przy takich wynikach Eurowings wycofuje się z Katowic.
    Samolot767 likes this.
    Pozdrawiam, Airliner

  6. #26
    Awatar henry93

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ssooll Zobacz posta
    2)Dusseldorf chyba zabiła zamiana samolotu z CRJ900 na A320.
    Ja bym się cofnął trochę dalej, a więc do obcięcia DUS z 2 do 1 rotacji dziennie. Teraz zdecydowanie lepiej lecieć biznesowi z DTM gdzie mają dwie rotacje. Dosyć często zdarza mi się latać właśnie do DTM i widać dużo niemieckiego biznesu.
    ssooll likes this.

  7. #27

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowice Airport Zobacz posta
    Statystyki i wzrosty napędza Wizz Air, co widać dobrze w liczbach
    W sumie racja. Miało być, że Ryanair ma bardzo dobre wyniki
    Cytat Zamieszczone przez Katowice Airport Zobacz posta
    Zarówno na CRJ jak i na A320 wypełnienie było na poziomie 55%.
    LF na poziomie 55% przy A320 daje ponad 90 pasażerów na lot. Gdyby w tym samym czasie latał CRJ900 to LF wyniósłby 100%. Wtedy średnioroczny LF też byłby większy Chyba, że się mylę i za bardzo kombinuję?

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Więc nie ma nic w tym dziwnego, że przy takich wynikach Eurowings wycofuje się z Katowic.
    Ciekawie jak mu pójdzie w KRK? Może odniesie sukces

  8. #28

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    DĄBROWA GÓRNICZA/ EPKT

    Domyślnie

    tylko że te 55% odejdzie teraz do KRK min. moja mama regularnie Latająca na tej trasie!!!

  9. #29
    Awatar Avaterys

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mch85 Zobacz posta
    tylko że te 55% odejdzie teraz do KRK min. moja mama regularnie Latająca na tej trasie!!!
    Coś strasznego. Już piszę do Eurowings, żeby połączenie z KTW jednak zostało mimo że jest nieopłacalne, bo Twoja mama przecież regularnie lata!!! No i do tego do tego strasznego, znienawidzonego KRK odejdzie, tylko nie to, jesteśmy zgubieni!!!

    Jak zwykle sporo ciekawych informacji, dziękujemy Panie Piotrze.
    Airliner and Samolot767 like this.

  10. #30

    Dołączył
    Nov 2015

    Domyślnie

    Blog i informacje naprawdę fajne i cenne. Niestety w treści okazało się, że chyba jednak nie jest tak różowo. Stajemy się drugim Modlinem - wzrasta dominacja jednej linii regularnej - Wizz. Najsmutniejszą informacją jest spadek o 2,9% liczby pasażerów LH. Za DUS płakał nie będę, natomiast pisanie o nich w kategorii taniej linii to tak nie jestem do tego przekonany. Ile razy próbowałem analizować przesiadkowe to nijak nie było ani najtańsze ani najszybsze, do tego pokazywał tylko w pakiecie z bagażem rejestrowanym (a sama LH już oferuje taryfę eco-light). Raz leciałem EW do Paryża. Iskierką nadziei jest Transavia, która ruszy w maju.
    ssooll, Airliner and pitterek like this.

  11. #31
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Avaterys Zobacz posta
    Coś strasznego. Już piszę do Eurowings, żeby połączenie z KTW jednak zostało mimo że jest nieopłacalne, bo Twoja mama przecież regularnie lata!!! No i do tego do tego strasznego, znienawidzonego KRK odejdzie, tylko nie to, jesteśmy zgubieni!!!

    Jak zwykle sporo ciekawych informacji, dziękujemy Panie Piotrze.
    Nie wiem po co ta złośliwość. Jasne, że z tego powodu nikt połączenia nie przywróci
    Niemniej stała pasażerka może być niezadowolona, że żeby dolecieć do KTW teraz będzie musiała się przesiadać, co dotąd nie było konieczne...
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  12. #32

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Niemniej stała pasażerka może być niezadowolona, że żeby dolecieć do KTW teraz będzie musiała się przesiadać, co dotąd nie było konieczne...
    A może będzie latać do DUS z KRK?

  13. #33
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Oczywiście to też jest opcja (DUS-KRK albo DTM-KTW). Zwróciłem tylko uwagę, że bezpośrednio na tej trasie już nie poleci. Jaką wybierze alternatywę (przesiadkę, KRK, DTM, autokar czy stopa) to już zależy od niej.
    ssooll likes this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  14. #34

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    DĄBROWA GÓRNICZA/ EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Oczywiście to też jest opcja (DUS-KRK albo DTM-KTW). Zwróciłem tylko uwagę, że bezpośrednio na tej trasie już nie poleci. Jaką wybierze alternatywę (przesiadkę, KRK, DTM, autokar czy stopa) to już zależy od niej.
    Dokładnie DTM-KTW ale tu jest problem z dojazdem z miejscowości gdzie pracuje albo pozostanie druga opcja DUS-KRK po prostu trzeba będzie specjalnie tłuc się do Balic a jaki dojazd z DG Jest to każdy wie A4 porażka a przez Olkusz jeszcze większa porażka. Ten sam problem mam w przypadku trasy do ALC jak było od nas było ok teraz jest problem szwagierka(mieszka w Hiszpanii)
    lata na tej trasie 3/4 razy w roku. Ale to nie koncert życzeń wiadomo że dla linii lotniczej liczy się rachunek ekonomiczny.

  15. #35

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Dzień dobry,

    KTW będzie pierwszym regionalnym lotniskiem w Polsce z systemem ILS dla obydwu kierunków drogi startowej.

    Więcej informacji na ten temat znajdziecie w najnowszym wpisie na naszym blogu - ILS dla pomocniczego kierunku drogi startowej

    Zapraszam do lektury
    Pozdrawiam
    Piotr Adamczyk
    Dział Komunikacji i Promocji Katowice Airport

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •