Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 52
Like Tree13Likes

Wątek: Nowy salonik bussines lounge w KTW

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie Nowy salonik bussines lounge w KTW


    Polecamy

    Otwarto nowy salonik Bussines lounge w KTW. Niestety mam już boarding do WAW, więc kilka zdjęc wkleję dopiero po południu. Jest nowoczesny, super miła obsługa, tylko warunki korzystania trochę wygórowane

  2. #2
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Qrcze ja wczoraj byłem, a nie zajrzałem ... Jakie warunki ?
    Pitterek

  3. #3
    FAT
    FAT jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    Qrcze ja wczoraj byłem, a nie zajrzałem ... Jakie warunki ?
    Tu są zdjęcia:
    [Katowice] Pyrzowice - Page 227 - SkyscraperCity

  4. #4
    Awatar tabo89

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Katowice Airport :: Fast Track

    A fotki które dziś będą na fb już są na skyscrapercity:


  5. #5
    FAT
    FAT jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Salonik Business Lounge robi wrażenie.
    Mam nadzieję, że Fast Track + Business Lounge przekona większe rzesze klientów LOT i Lufthansy do korzystania z połączeń z KTW. A po pewnym czasie może w efekcie Lufa coś dorzuci do istniejącej siatki połączeń (przykładowo reaktywacja nocnego Dusseldorfu, wraz ze startem po 6 rano)

    P.S. Niedawna zmiana godziny przylotu LH z DUS na 13.10 miała na celu lepsze skomunikowanie Katowic z Turynem (teraz przesiadka pasuje jak ulał)

  6. #6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FAT Zobacz posta
    Salonik Business Lounge robi wrażenie.
    Mam nadzieję, że Fast Track + Business Lounge przekona większe rzesze klientów LOT i Lufthansy do korzystania z połączeń z KTW.
    problem jest taki, że do saloniku nie da się wejść na FTL. Trzeba mieć coś lepszego. Podobnie Fast Track

    W każdym razie widzę, że zdjęc już wkejać nie muszę

  7. #7
    FAT
    FAT jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    W Gdańsku są podobne zasady .
    Oferta ta jest jednak ograniczona i skierowana tylko do pasażerów z kartą Star Alliance Gold. Pasażerowie z kartą FTL nie będą mogli skorzystać z tego przywileju.
    Executive lounge - Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Bardzo elegancko to wyglada.
    A jak wygladaja toalety w saloniku?
    I czy w saloniku lub gdziekolwiek w strefie sterylnej jest miejsce do palenia?
    np. Takie jak na Okeciu.

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Jeszcze pytanie odnosnie Fast Tracka.
    na stronie lotniska napisane jest ze Fast track jest dla pasazerow posiadających "odpowiednią kartę programu lojalnościowego (Star Alliance...".
    Czy jest to Gold czy wystarczy Silver jak na Okeciu?
    i jezeli podrozuje z kims kogo biore do saloniku biznesowego jako mojego goscia to czy moge z ta osoba przejsc fast trackiem czy dostep mam tylko ja, a moj gosc musi przejsc droga tradycyjna?

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    Witaj,

    Mając senatora i na fast track i do lounge można zabrać dodatkowa osobę (pod warunkiem biletu na ten sam lot).
    Z FTL do saloniku nie wejdziesz... Nie wiem jak na fast track.

    Z ciekawości... Można zapłacić: 40,00 zł za fast i 60,00 za lounge.
    Ciekawe czy na to są chętni. Teraz na kontroli jest luz, ale w lecie przed 6 rano fast track będzie dla mnie zbawieniem

    Pzdr

  11. #11

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Dzieki,

    Taka sama informacje dostalem na lotnisku przy odprawie.
    Od Gold Star Alliance/Senator, Fast track i Lounge jest dostepny plus osoba towarzyszaca.

    Problemem jest tylko to, ze Fast Track nie jest czynny caly czas.
    Tam nigdy nikogo nie ma! Brak nawet jakejkolwiek informacji w stylu "Dzwonic po Rysia" czy "wyszedlem na obiad"
    Spodziewalem sie godzin otwarcia takich samych jak Business Lounge. No ale niestety.

    Czy ktos wie kiedy Fast Track jest czynny?
    Dwa razy probowalem przejsc fast trackiem (o roznych godzinach, wylot LH) i 2 razy byl zamkniety.
    Moze tam trzeba sie zapowiedziec z tydzien wczesniej?

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    Cześć,

    Z korytarza wyglada jak zamknięty... Wbijaj sie pod same drzwi.
    Fotokomorka otwiera i zapala się światło. Nagle 3 osoby obsługi się pojawiają i przechodziłem.
    Testowane chyba z 5 razy juz... przed 6:00 (loty LH), 9:00 (LOT) i jakieś popołudniowych MUC. Zawsze było tak samo.

    Pzdr i powodzenia.

    flyek

  13. #13

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Szkoda, że kosztem fast tracka zostało ścięte osobne security na domestic. Czyli kolejny minus w przypadku krajówek z KTW.

  14. #14
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Osobne security to akurat zniknęło dużo wcześniej niż pojawił się fast track...
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  15. #15

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Flyek Zobacz posta
    Cześć,

    Z korytarza wyglada jak zamknięty... Wbijaj sie pod same drzwi.
    Fotokomorka otwiera i zapala się światło. Nagle 3 osoby obsługi się pojawiają i przechodziłem.
    Testowane chyba z 5 razy juz... przed 6:00 (loty LH), 9:00 (LOT) i jakieś popołudniowych MUC. Zawsze było tak samo.

    Pzdr i powodzenia.

    flyek

    Rzeczywiscie dziala tak jak napisales.
    Oni sie chyba chowaja za rogiem zeby dopasc pasazera z zaskoczenia. Zart.
    Ogolnie bardzo mila obsluga.

    Dziekuje za informacje.

  16. #16
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez patrick Zobacz posta
    Oni sie chyba chowaja za rogiem zeby dopasc pasazera z zaskoczenia.
    Security siedzi w kantorku i pojawia się zza winkla a po panią z saloniku dzwonią aby przyszła sprawdzić czy klient może skorzystać z Fast Track.

  17. #17
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Nieźle odgrzałeś kotleta
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  18. #18

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Nieźle odgrzałeś kotleta
    Bo na zimno jest niestrawny .

    A tak przy okazji, skoro juz odgrzany to mam spostrzezenie i pytanie.
    Fast track jest super, salonik tez.
    Ale...
    Jest pewna mala niedogodnosc z tym zwiazana.
    Przewaznie pasazer korzystajacy z saloniku ma bilet klasy business albo jest statusowy.
    Czyli siedzi tam tak dlugo, az obsluga nie zacznie boardingu. Wtedy tez zostaje o nim poinformowany, po czym udaje sie do bramki i jako jeden z pierwszych jest wpuszczany do samolotu.
    Wszedzie tylko nie w Katowicach, gdzie musze pamietac zeby wyjsc odpowiednio wczesniej albo przygotowac sie na stanie w kolejce siegajacej na schody.
    I nie chodzi mi tu o podstawienie dla mnie limuzyny, ktora mnie odwiezie do samolotu , ale o wydzielone przejscie z ktorego by mogly skorzystac rowniez (albo i przede wszystkim) osoby starsze i rodziny z malymi dziecmi.
    To jest juz standard na innych lotniskach.
    Nie mowiac juz o slownie 4 miejscach siedzacych dla pasazerow.

    Czy wie ktos do kogo nalezaloby sie zwrocic z pytaniem o plany ogarniecia tego chaosu kolejkowego przy boardingu?

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Tychy

    Domyślnie

    W pierwszej połowie przyszłego roku ma być oddany do użytku terminal C, obsługujący przyloty. Powierzchnie które są teraz wykorzystywane do przylotów powiększą strefę odlotów i powinno się trochę rozluźnić. Bo teraz rzeczywiście w B jest straszna ciasnota.

  20. #20
    Awatar Maciej Pawelec

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Starachowice

    Domyślnie


    Polecamy

    W A jest chyba jeszcze ciaśniej. Ten twerminal to dobry pomysł

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •