Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 87
Like Tree35Likes

Wątek: Wizz Air VI - 2014

  1. #41
    Awatar Zelek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    Glasgow chyba już bardzo dobrze się sprzedaje Otwarcie przyśpieszono z 26 października na 29 września!
    ssooll likes this.

  2. #42
    ModTeam
    Awatar dyziojr

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGCC

    Domyślnie

    Coś ta maszyna która 14 września wraca z LTN robić musi.
    Pozdrawiam
    dyziojr


  3. #43
    Awatar Zelek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dyziojr Zobacz posta
    Coś ta maszyna która 14 września wraca z LTN robić musi.
    Dokładnie Od sezonu zimowego zwiększono też DSA z 3 do 4, TRF z 4 do 5 z tygodniowo.
    Ale jak wiemy na zime najprawdopodobniej zawieszone będzie KUT, nie powróci GNB i zmniejszono BVA z 3 do 2x tygodniowo.

  4. #44

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dyziojr Zobacz posta
    Coś ta maszyna która 14 września wraca z LTN robić musi.
    Bardziej są to dziury po zmniejszeniu częstotliwości Barcelony (poniedziałek) i Tel Awiwu (czwartek).

  5. #45

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Są jeszcze jakieś szanse że Wizz zaoferuje nowe połączenia w tym roku ? lub jakaś 5 maszyna do bazy ?

  6. #46
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Na ten rok myślę, że już nie...na przyszły czas pokaże
    ssooll likes this.
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  7. #47

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Wizz wyraźnie nie jest zainteresowany rozwojem w KTW, wielka szkoda bo nadzieje związane z 5 samolotem do bazy były duże. Wolą rozwijać BUD i WAW. Oferta Katowic pod względem połączeń regularnych jest coraz mniej konkurencyjna KRK bardzo mocno się rozwija i obawiam się, że jeśli nie nastąpią jakieś pozytywne zmiany może być tylko gorzej, zostaną czartery.

  8. #48

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    izz wyraźnie nie jest zainteresowany rozwojem w KTW, wielka szkoda bo nadzieje związane z 5 samolotem do bazy były duże. Wolą rozwijać BUD i WAW. Oferta Katowic pod względem połączeń regularnych jest coraz mniej konkurencyjna KRK bardzo mocno się rozwija i obawiam się, że jeśli nie nastąpią jakieś pozytywne zmiany może być tylko gorzej, zostaną czartery.
    To po jakiego grzyba taka wielka rozbudowa lotniska to co jest spokojnie by wystarczyło.Budują to tylko pod czartery? Myślę że po rozbudowie (czerwiec 2015) coś ruszy z nowymi połączeniami nie tylko Wizz. Może ta rozbudowa to jakaś zachęta dla lini lotniczych??

  9. #49

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ssooll Zobacz posta
    To po jakiego grzyba taka wielka rozbudowa lotniska to co jest spokojnie by wystarczyło.Budują to tylko pod czartery? Myślę że po rozbudowie (czerwiec 2015) coś ruszy z nowymi połączeniami nie tylko Wizz. Może ta rozbudowa to jakaś zachęta dla lini lotniczych??
    Pas najbardziej budują pod Cargo ale też z tego powodu że stary wymagałby generalnego remontu, natomiast co do linii regularnych to niestety ale wybierają KRK. Przykład pierwszy z brzegu Vueling, Easy Jet z których m.in. ja korzystam, choć bliżej mam z mojego miejsca w PL do KTW. Dodatkowo nie zapominajmy, że Kraków też się rozbudowuje.

  10. #50

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Nie zapominajmy też, że potencjał rozwoju KTW (leżącego pomiędzy OSR, KRK i WRO) jest jednak w pewnym stopniu ograniczony i poważniejszy rozwój siatki W6 możliwy jest chyba tylko pod warunkiem stworzenia połączeń przesiadkowych w KTW albo tańszych biletów. Dużym minusem W6 jest brak możliwości kupna biletów z przesiadkami i tworzenia pod nie połączeń w kilku najważniejszych bazach (w tym w KTW). W6 skupia się na lotach "direct" a próba stworzenia takiego mini hubu w KTW na pewno umożliwiałaby dalszy rozwój siatki połączeń W6 w Katowicach i napływ zewnętrzych pasażerów, ale tego się pewnie nie doczekamy. Smutne to, że w rozwój połączeń swojej pierwszej bazy Wizz w zasadzie nie inwestuje. Przy obecnej polityce zysku W6, 5 samolot to wykonujący dodatkowe loty z KTW to chyba szczyt marzeń, choć przy "warszawskich cenach" to myślę że jeszcze na 6 a może i siódmy samolot mieli by pasażerów...

    Druga sprawa to, że Wizz niestety jest coraz bardziej łakomy na zysk i to na zysk z KTW (ceny biletów rokrocznie tu rosną) a nie np. w WAW (gdzie ceny biletów powiedzmy stoją w miejscu). Przypuszczalnie to brak w KTW konkurencji powoduje, że bilety czasami mają tak drogie że lepiej lecieć czymś innym. Wystarczy porównać ceny W6 z Warszawy (gdzie jest konkurencja) i z Katowic (gdzie jej nie ma), zysk na wielu trasach z KTW pewnie mają większy niż z WAW ale kij ma jednak dwa końce bo monopol Wizza i (za)wysokie ceny jak na ofertę lotu bez bagażu z małym podręcznym powodują to że jednak niektórzy pasażerowie odpływają z KTW, tym samym choć przybywają nowi to "starzy weterani" bardziej orientujący się w cenach często odchodzą a to powoduje, że zamiast rozwoju jest zastój. Dla Wizza to pewnie plus bo zysk mają więc po co dawać więcej tańszych połączeń, ale dla KTW już nie. Kiedyś W6 z KTW latali ludzie z Lublina, Warszawy, czy Rzeszowa obecnie ceny powodują, że lepiej ( wygodniej i bliżej) latać im z WAW, MOD czy KRK. Pyrzowice rok rocznie na regularnych przewozach jednak tracą ( przy wzroście w Polsce brak rozwoju to strata) ja np. mam masę znajomych co kiedyś latali właśnie z Katowic a teraz już mniej, czasem WAW czasem KRK, WRO. Ja też choć rocznie latam tyle samo to kiedyś latałem z KTW kilka razy w roku teraz raz może dwa, przypuszczam, że sam nie jestem...

  11. #51
    Awatar Zelek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Rozkład letni się pojawił TLV i KUT wracają już od początku sezonu, oba 2 x week.

    Wiele niespodzianek w postaci zwiększonych częstotliwości:
    LTN 18x (2013r 14x)
    BGO 3x (2x)
    DSA 5x (4x)
    MMX 4x (3x)
    TRF 7x (5x)
    SVG 3x (2x)
    NYO 3x (2x)


    Wygląda na to, że będzie 5x A320 bazujących i latających z KTW.
    ssooll, Inter, shiver and 1 others like this.

  12. #52

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Zelek Zobacz posta
    Rozkład letni się pojawił TLV i KUT wracają już od początku sezonu, oba 2 x week.

    Wiele niespodzianek w postaci zwiększonych częstotliwości:
    LTN 18x (2013r 14x)
    BGO 3x (2x)
    DSA 5x (4x)
    MMX 4x (3x)
    TRF 7x (5x)
    SVG 3x (2x)
    NYO 3x (2x)


    Wygląda na to, że będzie 5x A320 bazujących i latających z KTW.
    Reszta kierunków (niewymienionych wyżej) pozostała po staremu czy może są również jakieś zmniejszenia częstotliwości?

  13. #53

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Super, tyle że to na razie tylko zapowiedzi Ale pewnie można już polować na okazyjne ceny.

  14. #54
    Awatar Zelek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    Reszta kierunków (niewymienionych wyżej) pozostała po staremu czy może są również jakieś zmniejszenia częstotliwości?
    Reszta bez zmian, nic nie zmiejszono. Mam wrażenie, że i to jeszcze nie koniec...

  15. #55
    FAT
    FAT jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Zelek Zobacz posta
    Rozkład letni się pojawił TLV i KUT wracają już od początku sezonu, oba 2 x week.

    Wiele niespodzianek w postaci zwiększonych częstotliwości:
    LTN 18x (2013r 14x)
    BGO 3x (2x)
    DSA 5x (4x)
    MMX 4x (3x)
    TRF 7x (5x)
    SVG 3x (2x)
    NYO 3x (2x)


    Wygląda na to, że będzie 5x A320 bazujących i latających z KTW.
    Sporo połączeń jest realizowanych w formule W, czyli:

    KTW - port docelowy - inne lotnisko siatki Wizz - port docelowy - KTW

    Będzie tak na rejsach do MMX, BVA, SVG no i tradycyjnie EIN. (choć może jeszcze coś przeoczyłem).
    shiver likes this.

  16. #56

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    FAT - super uzupełnienie. Aczkolwiek SVG już kiedyś kupiłem na tej zasadzie i W nagle zniknęło...

  17. #57
    Awatar Zelek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Zelek Zobacz posta
    Reszta bez zmian, nic nie zmiejszono. Mam wrażenie, że i to jeszcze nie koniec...
    Dobre miałem przeczucie Jest nowe(powracające po latach) połączenie - Belfast (BFS)

    Od 31.03.2014 2x w tygodniu (wt/sob).
    maciek55 likes this.

  18. #58
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Zelek Zobacz posta
    Dobre miałem przeczucie Jest nowe(powracające po latach) połączenie - Belfast (BFS)

    Od 31.03.2014 2x w tygodniu (wt/sob).
    Tylko tyle z nowości ? Wg. informacji na FB jednego z portali, właśnie powinna się rozpocząć konferencja Wizza na temat nowych połączeń m.in. z KTW
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  19. #59
    Awatar Zelek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Węgierski przewoźnik zapowiedział uruchomienie nowych tras:
    Gdańsk - Molde (1---5--) od 30.03
    Gdańsk - Frankfurt Hahn (-2---6-) od 31.03
    Katowice - Belfast (-2---6-) od 31.03
    Poznań - Malme (1---5--) od 30.03
    Lublin - Sztokholm Skavsta (-2-4--7) od 21.05

    Bazy operacyjne Wizz Aira w Katowicach i Poznaniu wzbogacą się o kolejne samoloty. 5 samolot w Katowicach i 2 w Poznaniu zostaną dostarczone do baz odpowiednio 29 marca i 21 maja.


    Przewoźnik zapowiedział jednocześnie zwiększenie oferowania na następujących trasach:
    Katowice - Londyn Luton z 14 do 18 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Katowice - Oslo Torp z 5 do 7 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Katowice - Doncaster Sheffield z 4 do 5 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Katowice - Malmo z 3 do 4 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Katowice - Stavanger z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Katowice - Bergen z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Katowice - Sztokholm Skavsta z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Gdańsk - Londyn Luton z 18 do 19 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Gdańsk - Stavanger z 4 do 5 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Gdańsk - Haugesund z 3 do 4 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Gdańsk - Kristiansand z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Gdańsk - Glasgow z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Poznań - Londyn Luton z 7 do 11 lotów tygodniowo - od 21.05.
    Poznań - Doncaster Sheffield z 3 do 4 lotów tygodniowo - od 21.05.
    Poznań - Sztokholm Skavsta z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Poznań - Oslo Torp z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 21.05.
    Poznań - Glasgow z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 21.05.
    Lublin - London Luton z 3 do 5 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Lublin - Oslo Torp z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 21.05.
    Szczecin - Stavanger z 2 do 3 lotów tygodniowo - od 29.03.
    Wrocław - London Luton z 5 do 7 lotów tygodniowo - od 21.05.
    Katowiczanin and ssooll like this.

  20. #60
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez FAT Zobacz posta
    Sporo połączeń jest realizowanych w formule W, czyli:

    KTW - port docelowy - inne lotnisko siatki Wizz - port docelowy - KTW

    Będzie tak na rejsach do MMX, BVA, SVG no i tradycyjnie EIN. (choć może jeszcze coś przeoczyłem).
    No to jednodnióweczki trzeba będzie zrobić :P
    Rafciooo77 likes this.
    Pitterek

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •