Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 53 z 53
Like Tree23Likes

Wątek: EPKT/KTW Inwestycje - 2018

  1. #41
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    Tez mi sie wydaje, ze jest na to szansa, szansa, ktora jest tez zagrozeniem, dlatego uwazam, ze nowy terminal powinien byc piorytetem. 7 lat to duzo...

    Ktos wie o ile ma sie zwiekszyc liczba check-in i gate oraz security po przebudowie B?
    Ostatnio jak lecialem do BCN to chyba FR do Aten blokowal cale przejscie z terminalu A do B. Skoro ich dwa punkty check-in nie daja rady i blokuja terminal to zarzad powinien z nimi porozmawiac zeby otworzyli trzecie okno, ja wiem ze to low cost, ale nie powinno byc tak ze przez nich caly terminal jest zablokowany. Security, gate i parkingi to inna bajka.


    To jednak tez dziwne, ze lotnisko i firmy nie zatrudniaja wiecej osob, kiedy ruch rocznie rosnie o tyle tysiecy pax. Przeciez rozwoj to nie tylko infra, dlatego powinni proporcjonalnie zatrudniac wiecej personelu. Wspolczuje wam.
    Nowy terminal ma być autonomiczny wobec aktualnej infrastruktury terminalowej, wyposażony w rękawy tak więc chyba nie za bardzo pod ruch czarterowy.

    Pitterek pisał powyżej, że pracownicy do obsługi naziemniej nie mogą być sezonowymi, gdyż zatrudnienie ich wymaga wielu szkoleń itd..

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  2. #42
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    To jednak tez dziwne, ze lotnisko i firmy nie zatrudniaja wiecej osob, kiedy ruch rocznie rosnie o tyle tysiecy pax. Przeciez rozwoj to nie tylko infra, dlatego powinni proporcjonalnie zatrudniac wiecej personelu. Wspolczuje wam.
    Mylisz pojęcia: lotnisko zapewnia infrastrukturę: za obsługę pasażerską (check-in, obsługa gate’ów, obsługa naziemna) są odpowiedzialne firmy handlingowe, które jak na całym świecie płacą: kiepsko. A, że jak pisał pitterek praca w KTW latem przy tak dużej liczbie bagaży (porównaj ile waliz jest ładowanych do Entera, a ile do Ryanaira) nie jest lekka i przyjemna, to pracowników brakuje
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  3. #43

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek55 Zobacz posta
    Mylisz pojęcia: lotnisko zapewnia infrastrukturę: za obsługę pasażerską (check-in, obsługa gate’ów, obsługa naziemna) są odpowiedzialne firmy handlingowe, które jak na całym świecie płacą: kiepsko. A, że jak pisał pitterek praca w KTW latem przy tak dużej liczbie bagaży (porównaj ile waliz jest ładowanych do Entera, a ile do Ryanaira) nie jest lekka i przyjemna, to pracowników brakuje
    Maciek dlatego pisalem o firmach. A czy lotnisko ma jakis wplyw na te firmy, tzn. np. na to ze dla A321 lub wiekszej maszyny nadal sa otwarte tylko dwa okna lub jeden gate? To w jakis umowach powinno byc uwzgledniane, bo kiedys bedzie grubas z 300 pax i nadal dwa okna na check-in i jedno na gate , a to glownie zapycha wizuralnie terminal. Druga rzecz to security a trzecia parkingi. To oczywiscie odczucie zwyklego pasazera, wielu miejsc czy klopotow nie dostrzegamy.

    Zmierzam rowniez do tego ze jednak zatrudnienie czy to w firmie x czy y powinno wzrastac proporcjonalnie do wzrostu pasazerow, jesli nie sezonowo (szkolenia itd) to przynajmniej w stosunku rocznym.

    ps. Swoja droga przy gate to nie wiem czy nie jest problem z autobusami i ich iloscia w szczycie...

  4. #44
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    Maciek dlatego pisalem o firmach. A czy lotnisko ma jakis wplyw na te firmy, tzn. np. na to ze dla A321 lub wiekszej maszyny nadal sa otwarte tylko dwa okna lub jeden gate?
    Nie, nie ma: umowy zawierane są miedzy firmą handlingową i linią lotniczą. Dlatego fizycznie lotnisko nie ma mozliwosci żeby wpłynąć na liczbę pracownikow w check-inie, otwartych stanowisk lub czas oczekiwania na bagaż
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  5. #45

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek55 Zobacz posta
    Nie, nie ma: umowy zawierane są miedzy firmą handlingową i linią lotniczą. Dlatego fizycznie lotnisko nie ma mozliwosci żeby wpłynąć na liczbę pracownikow w check-inie, otwartych stanowisk lub czas oczekiwania na bagaż
    No to d....a.
    Ostatnio FRanca do Aten zablokowala caly terminal, ze przejsc nie szlo, wlasnie przez ich slamazarny check-in. Wizz zas kiepsko radzi sobie na boardingach na A321.

    Oczywiscie security i parkingi to osobny problem.

  6. #46

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Wygląda, że na ten szczyt klimatyczny przyleci kilka samolotów więcej o ile wogole linie zwiększą oferowanie. Coś słaby ten argument opóźnienia przebudowy

    Tapnięte..


  7. #47
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Wygląda, że na ten szczyt klimatyczny przyleci kilka samolotów więcej o ile wogole linie zwiększą oferowanie. Coś słaby ten argument opóźnienia przebudowy

    Tapnięte..
    Masz jakieś wiarygodne źródło na ten temat?

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  8. #48
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Wygląda, że na ten szczyt klimatyczny przyleci kilka samolotów więcej o ile wogole linie zwiększą oferowanie. Coś słaby ten argument opóźnienia przebudowy

    Tapnięte..
    Tu nie o ruch regularny chodzi, tak podpowiem
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  9. #49

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    slask

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta

    Z przyrostem pax Katowice Airport nie radza sobie i to widac w tym sezonie bardzo mocno. Takze glupota jest czekanie z przebudowa bo jest jakis tam szczyt klimatyczny, ktory w grudniu pewnie bedzie nawet niezbyt zauwazalny w ruchu lotniskowym (na pewno nie zblizy sie nawet do miesiecy wczesno/pozno letnich, a co dopiero szczytu sezonu). I teraz najlepsze, jak caly czas kibicowalem statystyka to teraz jako pasazer zycze im pierwszy raz aby KTW mialy zerowy przyrost w 2019 r. a to tylko dlatego, ze nie radza sobie z obsluga ruchu biezacego, wiec po co dokladac dodatkowych pax. Z naszego punktu widzenia nie ma sie z czego juz cieszyc.

    Kazdy kto doswiadczyl uciazliwosci z powodu przepustowosci KTW w sezonie letnim na kazde chwalenie sie portu w KTW statystykami powinien reagowac podobnie i zyczyc im bilansu wrecz ujemnego.
    Dokładnie tak podpisuję się pod tym dwoma rękami.
    Dodam jeszcze tylko że jak terminal B już jest mocno wyeksploatowany i sam za niedługo będzie potrzebował remontu przy tak intensywnym użyciu.

    pozdrawiam
    Luce
    luce

  10. #50

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    slask

    Domyślnie

    Nikt chyba jeszcze nie pisał:
    Za Facebook Katowice-airport:
    We wrześniu 2018 r. rozpocznie się rozbudowa parkingu P1 KTW, który znajduje się przed terminalami pasażerskimi. ⬇ Dzięki tej inwestycji:
    ✅ Liczba miejsc postojowych na parkingu P1 wzrośnie o 660 do 1842.
    ✅ Powstanie nowa strefa wyjazdowa z parkingu P1 z systemem 6 automatycznych bramek.

    �� Rozbudowa parkingu zakończy się najpóźniej do końca pierwszego półrocza 2019 r.

    ❌ Prace budowlane nie będą miały wpływu na funkcjonowanie parkingu P1.
    Dodam tylko że kiss&fly nie jest planowany

    pozdrawiam
    Luce
    luce

  11. #51
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Bo przecież można by wprowadzić standard europejski i trochę sprawić zeby klient nie miał poczucia ze na każdym kroku chce się go obedrzeć z kasy, więc po co?
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  12. #52

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    slask

    Domyślnie

    Prasa podchwycił temat, ale lotnisko dalej nie widzi problemu. Za rok zaczniemy remont i wtedy będziemy sprzątać toalety Zdewastowane toalety i kolejki na lotnisku w Pyrzowicach. "Co miesiąc wymieniamy kilkadziesiąt sedesów"
    luce

  13. #53
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie


    Polecamy

    Czyli generalnie jedynym problemem lotniska są pasażerowie
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •