Na tan moment brak możliwości rezerwacji lotów do Castellonu (CDT) w przyszłym sezonie letnim (S20).
Na tan moment brak możliwości rezerwacji lotów do Castellonu (CDT) w przyszłym sezonie letnim (S20).
No to ostatniej nocy poleciały: LXK -->KRK, LWL --> BUD... i zostało 6
Ciekawe jak się potoczy przyszłość Wizza w KTW.
Jak w KRK będą lepiej zarabiać to w KTW zostanie tylko ruch tzw. „pracowniczy” i te kierunki, które Wizz obsługuje pod biura podróży. Czyli pewnie ze 4-5 samolotów wystarczy.
Czyli kolejna trasa skasowana... Pewnie to jeszcze nie koniec.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zamyka-castellon/
W sezonie letnim powrócą Ateny (01.08- 24.10.2020).
No i wyleciały następujące trasy z systemu: BRI, BLQ, GLA, NAP, OPO, LIS. W szczycie S20 dostępnych na tą chwilę jest 35 kierunków.
Niestety KRK spowoduje spore zwijanie KTW szkoda.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Info od BNP Paribas, obecnego (po Raiffesien Bank) operatora programu lojalnościowego Wizz - program zostanie zakończony 25.01. 2019, a bezpłatne uczestnictwo w Wizz Club do zakończenia obecnego okresu , nie dłużej jak 365 dni
Szkoda trochę się przez te lata polatało za punkty, cóż powoli przestają być konkurencyjni cenowo wobec tych z harfistką na ogonie.
Gdyby tak jeszcze Ryan dołożył w KTW Bristol i Liverpool, bo do KRK to podobno passe, ale tam maja chociaż mini taras widokowy
KTW pewnie za małą kroplówkę oferowały, ale też nie ulega wątpliwości, że cały system obsługi pasażerów w KTW został taki jak co najmniej dekadę temu gdzie indziej. Zapchane drogie parkingi pod chmurką (daleko trzeba biegać bo parkingu wielopoziomowego brak), ciasne i brzydkie oraz niewydolne już terminale, brak rękawów, brak kolei. Słowem port dla "Janusza" co leci na wakacje a nie dla linii regularnych. Szkoda wielka szkoda, ale z tym zarządzaniem i dalszym olewaniem i landryny i pasażera i jego komfortu zostanie to o czym cały czas gadali - mały sezonowy porcik czarterowy. Jeśli jeszcze władze KTW jeszcze nie olśniały, że potrzeba przede wszystkim poprawić jakość dla pasażera i to o czym piszę wyżej to za kilka lat będzie za późno. Poza charterami Kraków skonsumuje wszystko.
Tak się niestety dzieje gdy działa się z pozycji My wszystko wiemy najlepiej, tak było choćby z tarasem widokowym, zlikwidowanym pod pozorem zwiększenia komfortu pasażerów odlatujących, chociaż przy odrobinie dobrej woli można było gdzieś wygospodarować mały taras żeby wszyscy byli zadowoleni, nie bo nie... bardzo swoista polityka w sytuacji dominującego sąsiada gdy powinno się walczyć o każdą duszę.
Prawda jest taka że oba lotniska są potrzebne ale Kraków gdyby tylko władza chciała byłby wielkości Okęcia na co wszystkie władze zgodzić się nie mogą.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Zgadzam się co do kolei i rękawów, nie jestem też fanem żadnego lotniska, raczej większą wartość dla mnie ma gdzie, i za ile z danego lotniska polecę, ale nie mogę przejść do porządku dziennego nad niektórymi nadużyciami w Twoim poście.
Zacznijmy od "Zapchane drogie parkingi pod chmurką (daleko trzeba biegać bo parkingu wielopoziomowego brak)"
Jako że w ten weekend korzystałem z parkingu w Katowicach: od piątku 10:00 do poniedziałku 18:00- koszt 37 zł na oficjalnym parkingu lotniskowym, na parkingach pozalotniskowych można zejść do 33 zł. Analogiczny okres na parkingu krakowskiego lotniska kosztuje 160 zł, niezależnie czy na parkingu terenowym, czy wielopoziomowym. Pozalotniskowo można zejść do 45 zł. Gdzie jest drożej? W Katowicach jeśli Ci za daleko z parkingu P2 do lotniska, możesz zadzwonić po darmowy transfer. Jeśli jednak chcesz zaparkować pod samym terminalem A, kosztuje to za taki okres 133 zł. Gdzie jest taniej?
"cały system obsługi pasażerów w KTW został taki jak co najmniej dekadę temu gdzie indziej" - co masz konkretnie na myśli? Chcesz porównać najpierw salonik biznesowy, czy kontrolę bezpieczeństwa? W obu kwestiach mam zdecydowanie lepsze zdanie o KTW
Zakładki